Moderátor: Moderátoři
zelvotron píše:bud je ko ten servomotorek, nebo ucpanej radiátor, ale to by to šel fridex přepadem odvzdušnění do expanzky
zelvotron píše:no když ono je mu dost blbě rozumět, ale znova sem si to přečet a asi jo, bude se jednat o ty klapky ovládaný vodorovným nebo svislým táhlem, voni nikdy nejsou úplně těsný takyže dycky to tochu fouká i tam kde nemá, navíc záleží jestli de větrák, třeba to lehce topí větrák de na nejnižší stupeň, ale když ho vypnu změní se asi proudění vzduchu uvnitř topení a z bočních výdechů de pak studenej vzduch
tom50 píše:už se oteplilo tak,je to lepší ,také mam před chladičem clonu a častečně zakryte průduchy .Ono to jezdilo na malej okruh,prostě se to neohřálo,chladíč byl studenej.Ted už se dostanu na 90 ,ale furt to trvá poměrně dlouho,navic tam fouka studenej vzduch v mistě otvirání -pačky haubny u leve nohy.Na ty nohy to jde z rozvodu slabe ,ale když vyhodim ty boční kryty na tři samořezy ,tak je to přijatelné,dá se řici ,že už je mi skoro teplo.Ja jsem v tom přispevku psal,že jsem,mival stare auta ,kde byl kohout na přivodu k topení.Vždy mi bylo teplo ,při provozni teplote už nepoužival ventilator,stačil napor a teplo korigoval kohoutem topeni.Jo jinak mam novej katalyzator a po 2OOkm mi sviti žluta l.sonda se nezlobte já to vždy napíšu vše najednou
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků