Abych to shrnul: Ztrácí se mi fridex pořád a to už od té doby co jsem to koupil(prázdniny 2007). Postupně jsem řešil případné viníky úniku, a to výměnou za nový díly: Vodní pumpa, víčko expanzky, expanzka(už je tam ta nová bez čidla, stará tekla),radiátor topení, pak jsem nalil tu sračku na utěsnění chladiče a radiátoru, projel, aby se motor pěkně zahřál , už se naztrácí tak moc, ale přece po 150km ubyde tak z maxina skoro na tu prostřední rysku v expanzní nádržce.Ještě zkusím vyměnit chladič, a pak už bych to viděl na těsnění pod hlavou nebo nějaký špatný kanálek někde v hlavě.Ikdyž pak je divný, že bych jezdil rok s prasklým těsněním pod hlavou a tlakem by se neprorvalo a voda v oleji není.
Chtěl bych se zeptat, jaké dáváte šance tomu, že by to byla právě ta hlava, nebo těsnění pod hlavou, a jak by se správně měl používat ten přípravek na zatěsnění chladiče?Já jsem ho tam prostě nalil za studena a hned jsem motor nastartoval a jel jsem asi 30 km, a pak po asi hodinový pauze jsem jel 30 km zpátky.Nemá se tam spíš nalít až do zahřátého fridexu?Ale to by asi zase byl problém s otevřením nádobky, tlakem by to mohlo vylítat ven
[ Komentář přidal: zelvotron: ne květen 16, 2010 21:38 ]
edit názvu