Moderátor: Moderátoři
Vyhodí do popelnice, já vím. Myslím, že na Koněvce mají nádobek dostatekOndra píše:Ono se to...
plavec píše:Vyhodí do popelnice, já vím. Myslím, že na Koněvce mají nádobek dostatekOndra píše:Ono se to...
Ondra píše:plavec píše:Vyhodí do popelnice, já vím. Myslím, že na Koněvce mají nádobek dostatekOndra píše:Ono se to...
No, ona tam měla být negace jednoho sprostého slova "Ono se to nepo****." - ve smyslu, že to holt počká. Ale nádobku už mám - promptně mi ji poslali z Mostu.
JmJ píše:plavec píše: a jak by se správně měl používat ten přípravek na zatěsnění chladiče?Já jsem ho tam prostě nalil za studena a hned jsem motor nastartoval a jel jsem asi 30 km, a pak po asi hodinový pauze jsem jel 30 km zpátky.Nemá se tam spíš nalít až do zahřátého fridexu?Ale to by asi zase byl problém s otevřením nádobky, tlakem by to mohlo vylítat ven
Moje zkusenost je nejezdit, nechat na volnobeh ohrat az do sepnuti ventilatoru a az sepne, tak klidne nechat jeste 5 minut bezet. Proste co nejvice chladic ohrat, aby se voda co tece ven odparovala hned jak se ven dostane a neodparene usady aby ucpaly diru.
plavec píše:V jakém momentu je nejlepší tam nalít ten obsah lahvičky?Stačí to za studena nebo až do zahřátýho až před zapnitím ventilátoru?
Malda píše:plavec píše:V jakém momentu je nejlepší tam nalít ten obsah lahvičky?Stačí to za studena nebo až do zahřátýho až před zapnitím ventilátoru?
Mrkni na navod, tam to budou psat. Jeden co sme lili do peugeotu se lil za studena za vypnutyho motoru ...
Vašátor píše:Taky přihodím jednu moji zkušenost se záhadným únikem chladící kapaliny. Netýká se sice žigula, ale co . Spolupracovník má Škodu Octavii a vždy po jízdě mu pod autem zůstalo pár kapek chladící kapaliny. Jednou za půl měsíce musel vždy nějakou tu decku dolít. Dotahovali jsme všechny hadice chlazení, nicméně problém se nevyřešil. Nakonec nám jeden známý servisman poradil skontrolovat, jestli spíná sahara. No samozřejmě že byl motorek vytavený. Po výměně sahary už z auta nekápne ani kapička. Octavie jsou prý tímto pověstné - vrtule nezapne, chladící soustava se přetlakuje, expanzka nepovolí, hadice se roztáhnou a voda se tlačí ven.
- to jest jen jako zajímavost, jak vzdánlivě nesouvisející věc může ovlivňovat ...
S přípravkem na utěsnění chladiče mám zkušenosti takové - nalít do studeného chladiče a jezdit dokud se motor pořádně neprohřeje, přičemž ještě něco málo ihned najezdit. Utěsnili jsme takto i chladič, který po lehké bouračce tekl jako cedník. Ovšem mií použili prášek, nikoli vodičku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků