u 16v je myslím výpustnej šroubek v bloku vpravo (při pohledu proti směru jízdy) . (Nějaká 13ka klíč tuším) . Výpustnej šroubek chladiče je stejný jako u popisovaného 8v.
Obrázkový postup zde: http://www.autoprospect.ru/vaz/2110-zhi ... kosti.html
Moderátor: Moderátoři
niekde som čítal, že tie 2 zmesi sa nesmú zmiešať, čo je na tom pravdy? A aký je medzi nimi vlastne rozdiel?
Petr HC píše:Proto je v tomto případě vhodné, nechat běžet motor až do vypnutí ventilátoru,
zelvotron píše:Jinak ještě přidám tu zkušenost, že nemá cenu dolývat kapalinu na max, většinou se rychle "vycmrndá" na minimum ale tam dlouhodobě zůstává i když člověk nedoleje.
tavri píše:zelvotron píše:Jinak ještě přidám tu zkušenost, že nemá cenu dolývat kapalinu na max, většinou se rychle "vycmrndá" na minimum ale tam dlouhodobě zůstává i když člověk nedoleje.
to potvrzuji
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků