Stránka 1 z 4

Benzínové čerpadlo- Vrčí

PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2008 20:04
od plavec
Vrčí mi čerpadlo u nádrže a to tak, že docela hlasitě a takovým tonem, jakoby jelo na sucho.A to ikdyž jedu zrovna na lpg.Dřív to nedělalo, jen jsem zapnul klíček do předposlední polohy a zavrnělo čerpadlo, nastaroval jsem a pak už slyšet nebylo.Teď je slyšet pořád.Na co bych se měl podívat a jak? :shock: Díky za rady.

PříspěvekNapsal: úte úno 26, 2008 21:05
od Hurikán
Jestli to nemá nějakou souvislost s nouzovým režimem Tvé ŘJ?

Vím, že třeba v Sieřře, nebo Mondeu po zapnutí zapalování čerpadlo vrčí asi 2 vteřiny a zůstane stát do doby startu. Pokud je ale jednotka v nouzovém režimu, jede čerpadlo stále.

PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 06:56
od Wolf
Vubec nevim, jak je to u LPG a myslim si, ze pri provozu na nej melo byt cerpadlo odpojene. Ale podobnou zavadu jsem mel take. Cerpadlo po zapnuti klicku nabehne a pokud nebezi motor, vypne. Po naskoceni motoru bezi cerpadlo jiz nepretrzite. Pokud je cerpadlo v poradku, pak neni slyset. Ale stava se, a to jsem prave jiz resil, ze cerpadlo ac pracuje normalne neprijemne "bzuci", je to slyset v kabine, ale i venku pri chodu motoru na volnobeh. Ja jsem to resil vymenou cerpadla za nove a od te doby uz zase nevim, ze tam nejake cerpadlo je.

PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 08:25
od Jiri
cerpadlo vrci do te doby nez udela tlak a pak snad jede furt ale neni moc slyset.a takhle to fungovalo i u me lady
Odpojovani cerpadla neni nejlepsi reseni, je stavene na trvaly provoz a hlavne vstrikovaci trysky by nemely byt na sucho, coz se muze stat když bude cerpadlo pri jizde odpojene - vyssi teplota kolem motoru vede k odpareni benzinu..... Navic tim že lada vypina zapalovani pri deceleraci tak pri naslednem seslapnutu plynu jede chvili na benzin.
jinak vim ze nadrž s cerpadlem jako komplet stala cca15 000, samotny cerpadlo asi 8 000... dokud vrci a jezdi ..tak bych to neresil... pak bych se pokusil tam dat vyzkousene cerpadlo z nejakeho vraku, ktere uz ma neco za sebou a jeste neco vydrzi:-))))))
když by cerpadlo melo bezet na sucho tak je to spolehliva cesta k jeho zniceni... proste parkrat do roka beru plnou nadrz benzinu a doplnim ji hned jak zacne svitit hladovy vocko pridam k tomu velfobin aby v zime nebyly problemy... jezdit s 2 litry benzinu v nadrzi je jaksi nahovno..

PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 08:37
od Wolf
Jiri píše:... dokud vrci a jezdi ..tak bych to neresil...

... nj, ale ono kdyz to vrci, tak je to neprijemne, alespon mne to za jizdy dost rozcilovalo. Daval jsem tam cerpadlo z 2111 a stalo asi 6 tisic, jestli si dobre pamatuji.

PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 10:55
od Jiri
za jizdy? to ma RR a ne ladu ....a a nebo to cerpadlo ma motorek z krovinorezu?:-)))))

PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 12:04
od Wolf
Jiri píše:za jizdy?....

Prave, pri poklidne jizde kolem stovky na petku byl slyset vitr ..... a cerpadlo :mrgreen: . Nejhorsi je, ze si clovek rika snad se to v te nadrzi (obklopeno benzinem :shock: ) nejak nekousne, vim, ze je to s trochou nadsazky, ale ted uz je to v pohode.

PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 17:31
od Skalouš
U LPG mi čerpadlo udržovalo tlak, takže by mělo běžet jen při poklesu tlaku paliva. Když se neotevíraj vstřiky, nemusí myslím běžet pořád. Jen při poklesu tlaku po nějakou hodnotu.... Ale vím o tom prd a možná kecám.

PříspěvekNapsal: stř úno 27, 2008 17:49
od Majo
niva ma tiez bosh(mp70 tusim) a cerpadlo ide stale aj na lpg. ono tam nema velmi aky tlak vytvorit kedze prepadova vetva je stale otvorena a to cerpadlo len prehana benzin z nadrze k motoru a spat. Cerpadlo sa pri prevadzke na lpg neodpaja, predlzila by sa tym doba zmeny paliva - bola by tam pri stlaceni gombika diera. Preto je system stale "pod tlakom" aby pri prepnuti pouze prehodilo vstrekovace, ktore sa prave otvaraju....

PříspěvekNapsal: ned bře 02, 2008 13:07
od plavec
Je mi to nějaký divný, teď už to zase nedělá.Normálně zapnu klíček čerpadlo vrčí pak přestane nastartuju a nevím o něm.Další závada která se opravila sama a pak se ozve třeba po čase . Ještě dotaz: Může se oddělat, když by takle vrčelo často nebo hodně dlouho? :|

PříspěvekNapsal: ned bře 02, 2008 17:03
od tavri
Na některé díly, co takhle zlobí, stačí vzít kladívko a lehce poťukat jak bábovičku. Smítko se uvolní nebo něco posune či jinak deformuje v obecný prospěch funkčnosti vozidla. El. díly zase prostřikávat kontoxem apod. Co nejde a není důležité nedělat.
Jnak všechno co zlobí: odpojit, rozebrat, vyčistit, (namazat nebo opravit) složit a dát to zpátky. Většinou to funguje ;-)

PříspěvekNapsal: ned bře 02, 2008 17:08
od plavec
tavri píše:Na některé díly, co takhle zlobí, stačí vzít kladívko a lehce poťukat jak bábovičku. Smítko se uvolní nebo něco posune či jinak deformuje v obecný prospěch funkčnosti vozidla. El. díly zase prostřikávat kontoxem apod. Co nejde a není důležité nedělat.
Jnak všechno co zlobí: odpojit, rozebrat, vyčistit, (namazat nebo opravit) složit a dát to zpátky. Většinou to funguje ;-)

Nojo , ale benzínovou pumpu asi nerozeberu, nebo jo? A jak se na ní vlastně dá dostat? Musí se k ní zespod auta, nebo odklopit sedačky a lezt tam zevnitř? Tavri, ty máš koukám zkušenosti s rituálním poklepem kladívkem :lol:

PříspěvekNapsal: ned bře 02, 2008 18:02
od tavri
ani nevím kde je, myslím že by se tam lezlo otvorem pod zadním sedákem... jako u vetsiny aut

PříspěvekNapsal: ned bře 02, 2008 18:06
od Petr HC
FAKTURA
3rány kladivem Kč 3 , vědět kam uhodit Kč 297 . plus DPH
podpis nečitelný

PříspěvekNapsal: ned bře 02, 2008 18:17
od tavri
Teď si říkám, že na Tavrii bylo vlastně vepředu v motorovém prostoru, jasně, tam byla i ta páčka na ruční nacucání benzínu. Tak beru zpět :-)