Stránka 3 z 4

PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2008 14:06
od radek mb
Koko Loko píše:O jakým větráčku to pořád mluvíte, vy tam máte něco na stropě?


Ano,na sraze jsem to ochoten to i názorně ukázat.Prapodivné auto,tahle Lada desítkové řady...

PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2008 14:10
od Křečík Barbuška
Jsem napjatý jako struna před zánikem. :)

PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2008 14:19
od zelvotron
Je to ta černá věc za stropním světýlkem, jedná se o čidlo automatický regulace topení, je v něm malinkatej větráček, kterej asi po 50 tkm začne bejt slyšet čím dál víc. Mimochodem, není to zase až tak neobvyklý, třeba XM to má taky :-D

edit: oprava překlepu vrtáček -> větráček :-D

PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2008 14:25
od plavec
No jo Xm to má taky, protože je to asi tak atypický vůz jako lada nový řady. :wink:

PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2008 14:37
od Cory
Aky to ma význam? cirkulácia vzduchu?

PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2008 17:27
od zelvotron
Asi aby kolem čidla proudil vzduch a tím víc odpovídala naměřená hodnota skutečný teplotě v interiéru, ale podle mě si to klidně mohli odpustit, ten systém má úplně jiný mouchy... :roll:

PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2008 18:09
od Petr HC
Motto : co vrčí to žije ev. funguje . Ale vážně - kvalitní regulace teploty interieru mají dvě čidla jedno vnitřní a jedno venkovní (vlečná regulace) . Tím je dosaženo toho ,že vnitřní teplota je korigována teplotou venku a regulace reaguje rychleji a přesněji . Zde zřejmě konstruktéři volili jedno čidlo v prostoru ,kam je vzduch z interieru vháněn ventilátorkem a zároveň na čidlo působí chlad procházející plechovou střechou a tím dosahují zmíněné korekce venkovní teplotou . Podružným vlivem může být vhánění teplého vzduchu do prostoru mezi tepelně isolační "tapecírunk" a plechovou střechu čímž se omezí kondenzace vodních par na chladném plechu - ale to je spíše domněnka vzhledem k malému výkonu ventilátorku .

PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2008 18:56
od zelvotron
No teplo se okolo čidla očividně ztrácí, třeba když je na střeše namrzlej sníh, tak uprostřed střechy se krásně roztaje kolečko přesně v místě čidla a světýlka. :)

PříspěvekNapsal: ned kvě 04, 2008 21:10
od Hlavi
A mě vždycky vrtalo hlavou, co to tam tak divně vrčí :idea:.

PříspěvekNapsal: pon kvě 19, 2008 22:46
od dmatej
Hehe, tohle Beruška nemá - jediný čidlo jsem já :D

PříspěvekNapsal: úte kvě 20, 2008 14:19
od zelvotron
njn, očesaná Kalina :P :D

Re: Benzínové čerpadlo- Vrčí

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2015 19:15
od Matúš
neviem ci sa to tu uz vyriesilo, ale mam podobny problem, mam nivu na lpg/benzin, cerpadlo mi stale vkuse vrci aj ked prepne na plyn, je to tak normalne? proste ide v kuse a bojim sa ze mi zhori. dakujem za odpoved

Re: Benzínové čerpadlo- Vrčí

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2015 19:27
od Cory
Nezhori, ono nejde na prazdno. Je to to iste ako keby si jazdil na benzin. Akurat si treba dat pozor aby si v nadrzi nejaky benzin mal..lebo vtedy pojde na sucho a fakt zhori.

Re: Benzínové čerpadlo- Vrčí

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2015 19:44
od Matúš
super diky, hej budem to dotankovavat nech tam stale je

Re: Benzínové čerpadlo- Vrčí

PříspěvekNapsal: stř říj 21, 2015 20:27
od Majo
Tak ako vravi Cory... ale da sa aj odpojit, je to vsak neprakticke, pretoze pri prepnuti do benzinu je tam potom diera....