Stránka 3 z 3

Re: Výměna vodní pumpy

PříspěvekNapsal: pát črc 11, 2014 16:24
od zelvotron
Hm takže má víc lopatek, to sem si myslel, ale proč tam má tu díru navíc, že by na kryt rozvodů?

Re: Výměna vodní pumpy

PříspěvekNapsal: pát črc 11, 2014 20:51
od tavri
Jiný tvar řemenice? Na kulaté zuby...? Paskvil ;-)

Re: Výměna vodní pumpy

PříspěvekNapsal: úte črc 15, 2014 19:49
od tavri
Podíval jsem se schválně do kufru, co že to vozím za ND, vyjmuto před rokem a půl z bílé desiny, koupeno na podzim v roce 2009 v Krči myslím za cca 550,-
Normálně to fungovalo v 2110 8V Euro 2 GM r.v. 1999

Re: Výměna vodní pumpy

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2014 06:41
od Teepee
S rozdílným počtem lopatek jsem se setkal při výměně pumpy na Bílém (2106). Funguje to normálně i se šesti místo sedmi.

Re: Výměna vodní pumpy

PříspěvekNapsal: stř črc 16, 2014 07:35
od ger007
rozdiel medzi 8V a 16V je v rozdielnom tvarovani ozubenia, na vysku lopatiek sa teoreticky mozes aj vysrat, ale su vzajomne nezamenne.
to tepee: na klasiku aj ked das robota zlu pumpu tak to za 15 min prehodin u 16V je to robota skoro na pol dna

Re: Výměna vodní pumpy

PříspěvekNapsal: sob zář 13, 2014 01:29
od stano112
Rozdiel je v šírke remenice,lebo 16V má širší remeň,takže nie sú zameniteľné! a na lopatkách nezáleží-mne pri montáži nedopatrením spadla na zem :D a jedna lopatka sa ulomila-ono to funguje a chladí aj tak.