Stránka 3 z 4

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 20:09
od Ivo
Hlavně aby to vydrželo v provozuschopném stavu aspoň tu cestu poštou :lol: . Ikdyž, někteří tvrdí, že díly Fenox se zlepšily. Snad dostaneš ten zlepšený.

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 20:29
od plavec
Ivo píše:Snad dostaneš ten zlepšený.

Anebo dostanu místo fenoxu ten italskej šmejd, co psal Tavri.
Takže fenox je- býval nic-moc?

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 20:53
od Ivo
Já teda s Fenoxema nemám moc dobré zkušenosti. Proto vždycky hledám náhradu na http://katalog.mjauto.cz/index.phtml? . Je to sice trošku dražší, ale vydrží to déle.

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 21:27
od plavec
Ivo, Jo MJauto , tam jsem taky hledal, ale právě ta vyšší cena mě trochu odradila. Třeba Fenox jsem měl vodní pumpu a držela v pohodě. Pak jsem taky měl fenox omezovač brzd na stříbrné a tam si právě nepamatuju jestli to fungovalo chvíli nebo pořád.

PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 06:13
od Michal Pokorný
Nu, u 2104 jsem také lehce zariskoval s Fenoxama, zatím jsou tam něco přes rok a fungují a kupodivu ani nerosí.
Uvidíme kolik dnů ještě vydrží 8)

PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 10:18
od Hurikán
Zase ty Fenoxy tak nedémonizujte. Teď už jsou na tom s kvalitou docela dobře. U některých dílů i velmi dobře až výborně. Na bílé pětce jsem kdysi měnil pracovní spojkový váleček za Fenox a fungoval několik let bez problému. Nyní váleček jezdí v dalším autě a počítám, že ještě několik let vydrží.

PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 16:05
od Ivo
Možná se zlepšily a možná ne. Já už to moc zkoušet nechci. Jednou jsem koupil zadní prasátka Fenox, namontoval a v momentě, jak se do nich dostala brzdovka, tak začaly téct. A to jsem ani nemusel šlapat na brzdu. Rozebrat, vyčistit, poskládat a začaly téct při odvzdušnování. Zase rozebrat, vyměnit gumičky a na půl roku jsem měl pokoj. S hlavním brzdovým a spojkovým válcem mám podobné zkušenosti. Jediná dobrá věc od Fenoxu s kterou jsem se setkal, byl kalíšek :lol: .

PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 18:07
od Křečík Barbuška
Od Fenoxu mám jeden zadní váleček, nyní je již na třetím autě a v pohodě :mrgreen: . Pak mám od nich na sedmě již čtvrtým rokem svisláky na pravé straně, ale to odbočuji od hydrauliky.

PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 20:19
od plavec
Ivo píše:Jediná dobrá věc od Fenoxu s kterou jsem se setkal, byl kalíšek .

Pořád se tu o něm bavíte, ale pořád nevbím oč jde.. :roll:
Náhodou nevíte někdo jestli mi s prasátkama přijdou i odvzušńováky?Asi ne, co? Kdybych je urval, pasují tam z favorita?
Jo a jak "očurám" ten omezovač?

PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 20:25
od Laďuša
plavec píše:
Ivo píše:Jediná dobrá věc od Fenoxu s kterou jsem se setkal, byl kalíšek .

Pořád se tu o něm bavíte, ale pořád nevbím oč jde.. :roll:


Plavče, Fenoxkalíšek je legendární Ladasrazová relikvie ;) http://ladusa.rajce.idnes.cz/LADAsraz_M ... 0_0722.JPG

Já mam od Fenoxu HSV, bude tam už 2 roky a zatim v poho. Pravdou je, že nemam zas tak brutální nájezdy, ale klidně bych si Fenox koupil.

PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 20:28
od Křečík Barbuška
plavec píše: Náhodou nevíte někdo jestli mi s prasátkama přijdou i odvzušńováky?
Přijdou, odvzdušňovák je součástí prasátka. Dokonce, budešli mít štěstí, bude v díře pro trubku strčena druhá "náhradní" krytka odvzdušňováku. Občas se ale stává, že ji prodejci vyloupnou a prodávají zvlášť :) .

PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 20:36
od plavec
Koko Loko píše:Přijdou, odvzdušňovák je součástí prasátka.

Opravdu, když jsem kupoval kdysi TRW , tak tam mysllím odvzdušńováky nebyly a musel jsem je dokoupit.
krytky odvzdušňováků bych si velice přál, protože ty mi vzadu chybějí. :D
Postup odvzdušnění bude: PZ, LP ... LZ, PP ? A předtím narvu tlustej šroubovák mezi páku a omezovač, jak jsem četl v tématu "tlumiče a pérování" Když to zvládnu a neutrhnu přitom žádnou trubku, tak se opiju :lol: Jo a vyměním rovnou kapalinu, je tam hnědá a ne žlutá.

PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2010 21:39
od tavri
Italský SAMKO mělo odvzdušňovák i krytku.
Odvzdušnil jsem jen dotčené kolo ;-) Zbytek někdy příště

PříspěvekNapsal: čtv zář 02, 2010 21:44
od plavec
Počta nic neztratila a dnes po obědě mi to dorazilo. :) Tak tedy: Váleček opravdu pasuje, pakny taky, akorát jsem nemohl nasadit buben, takže došlo na úpravy.Lehonce jsem líznul řezným kotoučem na pakně ten zub, do kterýho zapadá ta rámovka- rozpěra nahoře, jak je silnější pružina.A už to funguje. Žeby styl DoDo? :roll: :D Zítra ještě dodám ty malý pružinky (za 6kč/kus), protože jedna byla vytahaná, tak vyměním obě dvě a na druhou stranu už nemám.
Závity byly v pohodě.Dostal jsem fenoxy a měl jsem štěstí- čepičky na odvzdušňovákách byly a druhý čepičky byly vsunuty, jak psal K-L. Ty se nechaly parádně použít na "zaslepení " trubky, aby to neteklo po dobu odpojení. :)

PříspěvekNapsal: čtv zář 02, 2010 21:55
od Křečík Barbuška
plavec píše: ... akorát jsem nemohl nasadit buben, takže došlo na úpravy ...
Mno, u krabice se tento problém řeší povolením mechanizmu ručky, neb ten bývá většinou nastaven na ojeté pakny a při instalaci nových se logicky musí povolit, u desítky to tak nelze? :)