Stránka 2 z 4

PříspěvekNapsal: stř črc 14, 2010 20:13
od plavec
No nejlepší je při výměně když se utrhne šroubek co ten váleček drží, a u toho druhýho šroubku se ožvejkne hlava, to pak dojde i na flexu .Ozkoušeno na favoritu. :)

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 06:18
od tavri
Když se utrhne hlavička šroubu, houby zle, váleček s utrženým šroubem by vyjel dírou ven.
To spíš, když italský šmejd má od výroby najebaný závit, to se pak musí protáhnout závitníkem M10x1,25. Naštěstí postačil pevnostní šroub.
Pakny jsou totálně nacucané brzdovkou - půl roku to teklo, to asi nebude nejlepší, jde to nějak odmastit nebo se to provozem vyhřeje?

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 09:04
od zelvotron
Jo to sem měl taky, ona už mi tekla i těma otvorama v bubnu a na disk :) jako slyšel jsem že ty pakny někdo nějak vyvářel atd, ale vyprd bych se na to, dal bych nový. Nebo mám vlastně jedny trochu jetý z druhý strany co netekla, kdybys nechtěl kupovat nový.

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 09:44
od tavri
Nový jsem tam právě dával na podzim, jen nerad bych je skoro neopotřebované vyhodil.

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 10:08
od Dusan
nič stym neurobis...bud budes jazdit na tom ale neviem ako dobre to bude brzdit...aleb o to vymenis za nove ..co by nemala byt taka cenova bomba

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 10:19
od zelvotron
Brzdit to fakt nebude, to tam rovnou nemusíš dávat nic, neblokovalo to ani na ujetým sněhu, jako kdyby se to očistilo tak to možná bude lepší, ale moc tomu nevěřím, je prosáklý celým obložením, pakny stojej pětistovku..., doporučuju vyměnit i ty malý tažný pružinky co je přidržuju ke štítu.

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 10:33
od tavri
Pružinky byly taky fungl nový. Zkusím očistu, důkladné odvzdušnění a najet cca 200 km, v nejhorším to půjde ven.
Je fakt, že večer to nebrzdilo.

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 18:57
od Křečík Barbuška
Vem ty pakny pěkně do koupelny :lol: , vymáchej je v horké vodě, pak je pořádně vydrbej kartáčem a mýdlem, pořádně vymáchej zase v čisté vodě i tím kartáčkem si pomož, osuš, před nasazením bubnu to ještě odmasti třeba technickým benzínem a bude to dobré ... odzkoušeno.

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 20:17
od plavec
Koko Loko píše:to ještě odmasti třeba technickým benzínem

Anebo čističem brzd, velkej sprej stojí asi 70kč. :wink:

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 22:26
od tavri
Právě jsem to vzal lihem s benzínem :-) hadrem a štětečkem vše, co bylo potřísněno kapalinou

PříspěvekNapsal: pát črc 16, 2010 12:36
od Dusan
a vysut v trube...hol kolace uz nebudete mat :D

PříspěvekNapsal: čtv srp 05, 2010 07:49
od tavri
Pár set km ujeto a stále nebrzdí. Vykoupal jsem je v C3H8O
uvidíme až vyschnou
Staré jsou trochu ojeté, nerovnoměrně funguje ruční brzda...

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 18:55
od plavec
Tak dneska se mě odlepilo obložení z paken a v bubnu se to docela rozemlelo.Buben asi dostal docela "nakopáno" Shodil sem ho a koukám, že válečky jsou nefunkční, resp. jeden nefunkční a jeden rosí. Čili můj nákup bude takovýto:
brzdové čelisti SADA (4ks) 2108/09 cena 455kč + váleček brzd zadní samostav
2104/05/07 / 21213/214 cena 350kč = 805 kč + pošta

http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/ ... e76543b671 Takže tenhle váleček opravdu můžu dát do desítky?

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 19:45
od žež
2104/05/07 / 21213/214 cena 350kč = 805 kč + pošta

http://www.autodilykrc.cz...ce1cae76543b671 Takže tenhle váleček opravdu můžu dát do desítky?
Jo pasuje to :!:

PříspěvekNapsal: úte srp 31, 2010 19:50
od plavec
žež píše:
2104/05/07 / 21213/214 cena 350kč = 805 kč + pošta

http://www.autodilykrc.cz...ce1cae76543b671 Takže tenhle váleček opravdu můžu dát do desítky?
Jo pasuje to :!:

Děkuji, objednáno.Snad to pošta nikde neztratí po cestě. :)