signalizace CHECK ENGINE

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod danielTIR » pát bře 16, 2007 09:44

Wolf : a co se týče toho, že LADU by měli kupovat lidé hloubaví ???? docela tomu nerozumím. Kamarád je normální smrtelník, který rozumí hodně věcem, ale bohužel nemůže umět vše (pokud ty umíš vše, je to jen dobře - asi je Vás takových málo). Koupil si auto na ježdění a případnou závadu si nechává opravit v resvisu. Popravdě by si sám neuměl asi vyměnit ani olej, ale to neumí spousta lidí a nejsou to žádní pitomci v jiných ohledech. To bych si doma musel opravovat sám žehličku, vysavač, cirkulárku, sem tam auto , do toho příjde televize, lednička - promiň ale toto není řešení............. :oops: Ani LADA nestojí 1 kč aby si servisy nepohráli s pro tebe tak banálním vedením !! Za 250 000 Kč za nové auto, se o zákazníka musí postarat každá automobilka ať je jakákoli. Já bych to viděl jinak. Buď tomu nerozumí ani ti zaměstnanci servisu, nebo to není závada ale vlastnost LADY.
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod zelvotron » pát bře 16, 2007 10:51

Wolf píše:Tyto zavady nejsou obvykle zpusobeny vadnou RJ, ale docela prozaicky pouze vadnym prenosem, t.j. vadný spoj, ci vodic. Dusledkem toho je, že RJ zaznamena napeti mimo ocekavany rozsah. Nez abych jezdil se svitici kontrolkou, tak radeji budu merit tak dlouho, az na zavadu prijdu. To proto, ze v servisu se s tim takhle vyhledavat nebudou.

A pro tyhle případy je naprosto ideální palubní počítač - už se tam ukázalo takovejch závad(např. vadný snímač rychlosti, chyba lamda sondy, bohatá směs ....) a dycky sem vymazal paměť a opakovaně se nic neukázalo :D . Je sice pravda že Check engine se nám eště nerozsvítilo, teda pokud to je to ta kontrolka s obrysem motoru, protože dle manuálu by tam měla bejt kontrolka s nápisem CHECK ENGINE ale místo ní je tahle, tak předpokládám že je to ona :) .
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Wolf » pát bře 16, 2007 11:58

danielTIR píše:Wolf : a co se týče toho, že LADU by měli kupovat lidé hloubaví ???? docela tomu nerozumím. Kamarád je normální smrtelník, který rozumí hodně věcem, ale bohužel nemůže umět vše (pokud ty umíš vše, je to jen dobře - asi je Vás takových málo). Koupil si auto na ježdění a případnou závadu si nechává opravit v resvisu. Popravdě by si sám neuměl asi vyměnit ani olej, ale to neumí spousta lidí a nejsou to žádní pitomci v jiných ohledech. To bych si doma musel opravovat sám žehličku, vysavač, cirkulárku, sem tam auto , do toho příjde televize, lednička - promiň ale toto není řešení............. :oops: Ani LADA nestojí 1 kč aby si servisy nepohráli s pro tebe tak banálním vedením !! Za 250 000 Kč za nové auto, se o zákazníka musí postarat každá automobilka ať je jakákoli. Já bych to viděl jinak. Buď tomu nerozumí ani ti zaměstnanci servisu, nebo to není závada ale vlastnost LADY.

Pokud má někdo jako koníčka auta, pak to jistě ještě nemusí být Mc Gaiver. Nevím co dělá Tvůj kamarád, ale třeba je to dobrý chirurg, já bych zase neznale hleděl na rozříznuty hrudník a tepající srdce a chudák pacient, co by ležel na operačním stole. Ale o úrovni našich servisů a zejména pracovnících v nich, protože vždy je to o lidech, mám své mínění. A vím také, jak ti samí lide hledí na Lady. A vůbec je nezajímá, že to auto stálo čvrt mega. Mohu Tě ubezpečit, že Barča, kterou jsem kupoval stála nová v té výbavě, co má, skoro sedm set a přes pravidelný (roční) servis se i na ní našly drobné závady, a to je jiná značka, takže ta úroveň bude obdobná i jinde (bez ohledu na hodnotu auta). Jenom jsem chtěl říct, že pokud někdo nemá k autu jiný vztah, než jako dopravní prostředek, měl by volit jinou značku, protože doby, kdy to bylo tohle auto na věky je už dávno pryč. A výběr je dnes už veliký. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod danielTIR » sob bře 17, 2007 13:54

Chirurg rozhodně není, ale to není důležité. Jen mě udivuje přístup servisu LADA a odborná znalost jejich zaměstnanců. Bratr dělá automechanika u FORDA a co půl roku jezdí na školení do Mělníka, zakončené zkouškou a dvakrát už byl v Něměcku na odborném školení. Dle vyjádření technika z LADY, jezdí pouze technici na Koněvovku na "pokec". O čem asi klábosí ????? 8) 8) Když jsem se kdysy ptal, proč se mi občas rozsvěcuje kontrolka check engine, bylo mi řečeno že je to prostě ruské auto a ono to po nějaké době zhasne !! A to se v autech poměrně vyznám, mám je rád a zasvětil jsem řízení značnou část svého života.Ale tuto závadu bych sám neopravil ani já.Nemám znalosti v oboru elektiky a elektroniky..... A pak se divme, že se kalina a LADA celkově prodává tak jak se prodává. Soused má LOGANA, asi dva roky, za tu dobu jsem neslyšel o nějakých závažnějších problémech a servis renault u nás funguje na 100 %. Nic mu nesvítí a vše funguje. Zato ta jedna ze tří KALIN, prodaných u nás je pořád v servise.Už potřetí za dva měsíce - vadná elektronika !!!!!!!!!!
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod zelvotron » sob bře 17, 2007 16:47

danielTIR píše:Bratr dělá automechanika u FORDA a co půl roku jezdí na školení do Mělníka,

:lol: Do Mělníka? To jako do CS Autolada??? :D :) :D :) :D :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Green » sob bře 17, 2007 18:28

Díky za příspěvky,vidím že CHECK ENGINE nesvítilo jen mně,už vím že se stím dá jezdit,takže příště tomu dám pár dní šanci.Auto jsem koupil protože předtím jsem měl 2107 a ta mně vždy dovezla tam kam jsem potřeboval,ted mám větší rodinu a 2111 je ideální.Kromě motoru si většinu věcí opravím sám a to mně právě baví.Ladu 2111mám zatím jen 3 měsíce,ale jsem spokojen.Teď jsem akorát spravoval centrál u pravých zadních dveří,což mně trvalo asi pul hodiny,trochu se zasekl a dveře nešli otevřít.pokuď to budou jen tyhle maličkosti,tak to nevadí.Díky tomuto klubu vím kam se obracet se závažnějšími problémy.Takže díky všem co pomůžou s ňákou radou.
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvekod danielTIR » sob bře 17, 2007 20:21

zelvotron : ale né do csautolada. To by to ford daleko nedotáhl :D :D , v Mělníku je nějaké středisko na školení FORDMOTORCOMPANY :lol: :lol:
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod Čahoun » ned bře 18, 2007 15:35

Myslím,že rozsvícení kontrolek typu CHECK-ENGINE se netýká jen Lady,své by tom mohl povídat třeba George de Lorean(Vaz 2101) s jeho služební Kiou Pregio,mě se na starém Escortu pořád rozsvěcovala kontrolka na ABS,i když fungovalo naprosto normálně,bratranec od mého kolegy měl tohle na novém Mercedesu,tomu nakonec vyměnili v záruce celé auto,kus za kus.

Na druhou stranu,i když jsem velký fanda řady 211x a hóóóóódně jí odpustím,vím,že elektronika v ní je děs a hrůza,většina naprosto zbytečná(kontrolér ovládání topení a pod.) a pokud toto v Togliatti rapidně nezlepší,budou v pr...i.
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
Čahoun
 
Příspěvky: 75
Registrován: pát led 12, 2007 00:45
Bydliště: Praha 4-Braník

Příspěvekod Lubka320 » ned bře 18, 2007 15:52

taky přidám svůj příběh s kontrolkou CHECK ENGINE v Samaře. Koupil jsem vový palec do rozdělovače a začala se občas rozsvícet, přeměřil jsem to a byl v palci slabý odpor, navíc víčko taky bylo lehce propálené. Nakonec jsem tam dal víčko i palec z Tavrie a šlape to super do dnes.
Ale proč jsem vlastně měnil ten palec... Někdy když se motor dostal do otáček tak začalo auto škubat, po výměně všeho,, kabely ,, svíčky atd. A proměření taky všeho včetně palce, který byl v klidu taky ok, jsme nahodou vyměnili ten palec z Tavrie a bylo to OK. Ten odpor v palci byl v klidu v pořádku, ale jak se dostal do otáček tak se přerušoval. Zní to uplně jednoduše, ale než na to člověk přijde proč to škube někdy trvá.
автомобил ваз 21113
Lada 21113 1,5 GTe 16V - 2002
LPG - :idea:
Uživatelský avatar
Lubka320
 
Příspěvky: 53
Registrován: ned led 28, 2007 17:28
Bydliště: Broumov

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků