signalizace CHECK ENGINE

Moderátor: Moderátoři

signalizace CHECK ENGINE

Příspěvekod Green » sob bře 10, 2007 18:17

Ahoj jsem nový majitel Lady 2111,rozsvitila se mi signalizace CHECK ENGINE,mam najeto 99160km co to znamena? dík.
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvekod tavri » sob bře 10, 2007 18:21

Ahoj, to je hláška, že něco není v pořádku? Mám 2110 a nikdy se mi nerozsvítila, tedy kromě zapnutého zapalování (před startem).
Tahle závada je prý běžná záležitost.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvekod Green » sob bře 10, 2007 18:26

Běžná závada v tom, že bezdůvodně svítí nebo v čem? Motor pracuje normálně, bez zřetelné vady, je to 16ti ventil.
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvekod Hlavi » sob bře 10, 2007 19:56

Mě se to naposled rozsvítilo, když mi odešlo čidlo vačky - doporučoval bych to nechat napíchnout na počítač v servisu BOSCH (seznam servisů - bosch.cz), stálo to asi pětikilo a udělaj to obvykle napočkání.
CLIO II
Astra Sport Tourer
Hlavi
 
Příspěvky: 102
Registrován: úte led 23, 2007 22:23
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod Green » sob bře 10, 2007 20:05

Děkuji za informaci,v manualu k autu doporučují přijet do servisu,nejbližší mam v Brně tak tam asi v pondělí zavolám
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvekod Michal Pokorný » sob bře 10, 2007 20:08

Jo jo, hlavně s tímto nejezit do AMK v Mostě, mám tedy jen 1,7i jednobod, ale když mi občas svítila kontrolka CHECK ENGINE tak jsem tam zajel, druhý den jsem si to vyzvednul a bylo mi řečeno, že tomu v podstatě nic není a že při 175 tis. km je to normální a že si mám když tak z toho vyndat žárovku, aby mě to neznervózňovalo. Je to tedy už pár let zpátky , tak třeba se už jejich styl oprav změnil - nevím. Tak snad v okolí Brna takové "odborníky" nemáte
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
 
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvekod rudo. » ned bře 11, 2007 09:49

Check engine je kontrola motora. RU názov je-systém riadenia motora. Táto kontrolka signalizuje, že niektorá elektronická súčiastka, alebo elektrická inštalácia súvisiaca s jej správnym chodom nie je v poriadku. Okrem kontroly spojov, el inštalácie sa tu bez počítača nedá asi naozaj nič podniknúť. Takže, alebo počítač v servise, alebo počítač palubný, ktorý ovláda komplet diagnostiku motora.
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

Příspěvekod Green » ned bře 11, 2007 10:26

Rudo dík za informaci,takže asi kontrola v servisu to jisti,doufam že těch 40km to ještě dojede.
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvekod Skalouš » ned bře 11, 2007 12:14

Také doporučuju nechat přečíst počítač, sám si řekne, co mu chybí. Jinak myslím, že to dojede i výrazně víc než 40km a pravděpodobně v pohodě. :-)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod Green » stř bře 14, 2007 20:55

Dík všem ,kdo se mi ozval a poradil,v servisu přečetli počítač,vše je ok,signalizace CECK ENGINE zhasla,ale co to bylo přesně jsme nezjistily,pry se stím dá v pohodě jezdit,ale lepší je zajet do servisu a nachat přečíst počítač,předejde se možná větším problémum.Stalo to 650Kč,ale je to lepší než to ignorovat a zaplatit potom daleko více.Technik mi v servisu říkal že se to mohlo rozsvítit možná jen kvůli krátkodobě nezvyklému chodu motoru.
Green
 
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvekod danielTIR » pát bře 16, 2007 07:33

Hele, mě se tato kontrolka pravidelně rozsvěcovala když jsem stál dlouho na volnoběh, když jsem táhnul těžký přívěs :D a podobně. Na diagnostice jsem byl jednou také za 650 kč a závada nikde. Pak už jsem nikam nejezdil a ona ta "mrcha" vždy za pár dní při startu sama zhasla - je to inteligentní systém z 25 století :D kdy supervýkonný počítač HAAL sám za pomocí nanotechnologie opravuje závady a zdokonaluje Tvou LADU :D :D :D :D Kolega má stále 2110 ročník 2001 a kontrolku mu svítí už cca dva roky, tak nějak si na ni zvyknul.V servisu mu řekli že je vše O.K. Vyčistili paměť , kontrolka zhasla a po dvou dnech zase svítila - asi vadný ten supervýkonný počítač HALL ....................... :lol: :lol: :lol: :lol:
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod danielTIR » pát bře 16, 2007 07:37

Ještě dodatek. Když jsem koupil escorta, chtěl jsem mít jistotu, že mé auto původem z D, je v relativně slušném stavu. Zajel jsem si proto na diagnostiku do Fordu a zjistili že vše je O.K. akorát doporučili výměnu termostatu, protože se motor patřičně rychle nezahříval. Termostat cca 300 kč a diagnostika - 550 Kč vč. DPH :shock: :shock: :shock: :shock: Ale já to měl levněji :oops: :oops: :oops: :oops: značně levněji :D
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Příspěvekod Wolf » pát bře 16, 2007 08:15

danielTIR píše:...Kolega má stále 2110 ročník 2001 a kontrolku mu svítí už cca dva roky, tak nějak si na ni zvyknul.V servisu mu řekli že je vše O.K. Vyčistili paměť , kontrolka zhasla a po dvou dnech zase svítila ...

To je problem toho, ze vozy Lada by si meli, dle meho nazoru, kupovat pouze lide hloubavi, kteri chteji prijit veci na kloub. Tyto zavady nejsou obvykle zpusobeny vadnou RJ, ale docela prozaicky pouze vadnym prenosem, t.j. vadný spoj, ci vodic. Dusledkem toho je, že RJ zaznamena napeti mimo ocekavany rozsah. Nez abych jezdil se svitici kontrolkou, tak radeji budu merit tak dlouho, az na zavadu prijdu. To proto, ze v servisu se s tim takhle vyhledavat nebudou.
danielTIR píše:...Když jsem koupil escorta, chtěl jsem mít jistotu, že mé auto původem z D, je v relativně slušném stavu....

Pri vsi ucte, ja nechapu, co je to za stesti, ze auto je puvodem z Nemecka, ja bych treba odtud auto nechtel, bydlim na zapade a vidim, co tu pres nas od nich jezdi. W.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Skalouš » pát bře 16, 2007 08:29

Po původu bych taky nepátral, ale shodou okolností je Skálobus též z Německa. A jeho stav by se dal nazvat jako dobře archivovaný. Řekl bych že Německo má jen jedinou výhodu: Je tam víc lidí než u nás, kteří si můžou dovolit koupit slušný auto a pak s ním moc nejezdit.... Takže je tam větší pravděpodobnost nákupu ojetiny, která je ve slušném stavu.
Ale je to jen můj soukr. názor a nemusí být správný.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Skalouš
 
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha

Příspěvekod danielTIR » pát bře 16, 2007 09:35

Wolf : hele, to auto je z Německa (ale o tom že je to štěstí jsem nic nepsal)a byl jsem si ho vybrat já osobně z firmou FORD, respektive z automechanikem, který tam byl na školení. Auto jsem nekupoval přes bazar, ale přes tamější pobočku FORD, která ho měla protiúčtem od asi 60ti letého pána , který u nich koupil nového focuse.Auto má servisní knížku (řádně vedenou) a najeto dle tacho i dle dokumentace ve FORDU v něměcku cca 98 000 km. Dostal jsem k němu úplně všechno, včetně dokladu o koupi v roce 1999, kerá zněl na toho staršího pána a sedělo i s win kodem na autě, dokonce i dokumentaci k rádiu, kompletní alu kola atd.. Větší než tato jistota už být nemohla. Ještě jsem dostal certifikát kvality a záruku že auto bylo zakoupeno u nich a nebylo kradené od firmy fordmotor company. A za cenu, včetně přehlášení a papírových dodělku cca 65 000 kč v té ceně a výbavě, bych si u nás ani neškrtnul.
ŠKODA FABIA combi 1.9 Sdi AUTOŠKOLA - přesto fanda vozů LADA
Uživatelský avatar
danielTIR
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv říj 27, 2005 17:51
Bydliště: opava

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků