Stránka 1 z 1

2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

PříspěvekNapsal: sob dub 21, 2018 22:14
od Chester
Po dlouhé době prosím o radu,

"Wergl III" stávkuje, motor vynechává, jede na 2-3 válce a teď začal střílet oběma směry.

Projevuje se za studena i za tepla, na benzín i LPG, od volnoběhu až někam k 2500 ot.

- svíčky - vyměněny
- PP mlčí výjimečně hodí 0171 - chudá směs
- kabely, zapalovací blok, váha vzduchu, čidlo kliky, čidlo klapky - použito z pojízdného auta a nepomohlo
- čidlo vačky - po odpojení jdou otáčky na 2000 a vynechává pořád
- tlaky válců kontrolovány pomocí startovacího proudu - nic co by naznačovalo ztrátu tlaku
- rozvody napnuté, najeto cca 65tkm, jestli nepřeskočily jsem ještě nekontroloval (nepravděpodobné)
- začalo vynechávat před cca 100 km, nyní už nepoužitelné
- oleje i chladící kapaliny má i mělo dost
- střílí při otáčkách pod 1000
- aktuálně po nastartování většinou otáčky vyletí na 3000 a okamžitě padají až do chcípnutí, v chodu se udrží jedině přidáním plynu.

Nenapadá vás něco krom svazků, ŘJ a podobných libůstek?

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2018 05:46
od Cory
Ak si odmyslime problemy s elektronikou, tak to moze byt zaseknuty hydrostel.

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2018 05:54
od JmJ
Me napadly snad taky jen ventily. Pokud predpokladam, ze to predstih ridi dobre (vymena cidel nepomohla, rekneme ze RJ a kabelaz jsou ok), pak zbyva jen to, ze to zapali smes v pravy cas, ale vybuch se dostane nejak ven do sani ci vyfuku. Tedy jedine pres spatne fungujici ventil.

Z elektriky krom vadne RJ a kabelaze snad jedine spatne fungujici zapalovaci modul, ktery by z nejakeho duvodu palil ve spatny cas i kdyz rozkazy by dostaval spravne.

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2018 06:50
od Cory
Co sa tyka tlakov, netreba sa nechat zmiast. Ger mal tlaky 14,5 a stvrty valec nepalil vobec-priotvoreny ventil.

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

PříspěvekNapsal: pon dub 23, 2018 16:34
od lucifero89
Kedysi davno som mal problem s ukazovatelom stavu paliva, tak mi v jednom servise chceli precistit reostat (ci ako sa to vola) pripojeny k plavaku. Popritom ako odpajali cerpadlo, tak im vypadlo jedno tesnenie a auto nasledne skapinalo, strielalo, z vyfuku isiel cierny dym atd... Cele to bolo sposobene nedostatocnym tlakom paliva. Takze mozno aj toto moze byt jedna z pricin, ale ktohovie.

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

PříspěvekNapsal: pon dub 23, 2018 22:39
od Chester
Všem děkuji, zejména Corymu, že mě "donutil" vyměnit hlavu. Nakonec jsem se k tomu ani nedostal, při rozebírání jsem našel prasklou gumovou spojku mezi částmi sání. Po výměně už to jezdí. Předpokládám že ventily v tom válci si zažily svoje a je možné že mě výměna hlavy nemine. Sadu těsnění i hlavu mám připravenou tak mě to nepřekvapí, hlavně vím po čem jít až zase začne dělat neplechu. Teď to jezdí a to je hlavní.

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

PříspěvekNapsal: pon dub 23, 2018 22:48
od Cory
;)

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

PříspěvekNapsal: úte dub 24, 2018 05:06
od Luděk Musil
Chester píše:... prasklou gumovou spojku mezi částmi sání... .
Jak primitivní ... . Ale jak účinné :!: :D
(Michal Dočolomanský x Miloš Kopecký, Adéla ještě nevečeřela). L.

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

PříspěvekNapsal: úte dub 24, 2018 05:28
od JmJ
Smim se optat, jaka teorie stoji za tim, prisavani vzduchu zpusobovalo ten problem? Ze vzmikala spatna smes a ta spatne horela? Horela dele a tedy pri otevreni ventilu strelila do sani ci vyfuku?

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

PříspěvekNapsal: úte dub 24, 2018 06:38
od Majo
Vaha vzduchu je pred skrtiacou klapkou. Na zaklade jej udajov koriguje RJ dlzku vstrekov. Ked udaj nesedi, snazi sa to upravit, ale zaroven kontroluje obsah kyslika vo vyfuku. A kedze hlasilo chudobnu zmes, bolo mnozstvo vzduchu vacsie ako RJ skorigovatelnych 25%. Teda extremne chudobna zmes. A je pravdepodobne, ze na vsetkych valcoch lebo si to do ostatnuch potiahne cez spojenu cast sacieho potrubia. A to virenie vzduchu v sani potom musi vyzerat...