od Majo » čtv zář 29, 2016 06:13
treba si uvedomit, ze zivotnost predohrabov je dana 120tkm. Cize ked tam nalejes cokolvek, tych 120tkm to prezije.Preto to niektori vyrobcovia radi oznacuju ako dozivotna napln.
to ze odisiel synchron na 3jke by som oznacil za chybu pri skladani prevodovky a nie za vinu oleja(ale ktohovie). Z vlastnej skusenosti musim povedat, ze je bezna vec, ze minimalne jeden synchron v prevodovke je poskladany zle a pocas celej zivotnosti sa vo svojej volnej polohe opiera. Je to dane tym, ze tycky, ktore ho drzia su zly obrobok a proste ho nevystredia. Pri kazdej prevodovke, ktoru som skladal, som musel niekde nieco pilnikovat a nastavovat. U klasiky je to vacsinou vidlicka 5ky, u fungl novej pridavnej prevodovky Nivy to to bola vidlicka uzavierky. A potom ze preco tie prevodovky hucia....
mne sa najlepsie osvedcil olej 75w/90, mam sice preferovanych vyrobcov, ale nebojim sa pouzit cokolvek znackoveho.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4