par otazok na motor 1,5 16V E3

Moderátor: Moderátoři

par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » pát črc 13, 2012 08:29

takze urozeni panove, mam na vas par otazok ohladom tohoto motora

- je pravda ze to ma dve lambda sondy ?? ak ano neda sa to neak okaslat len s jednou ??

- ma tento motor neake cidlo rychlosti na prevodovke ako ma SPI a MPI z klasiky (a nivy)

- ma tento motor tiez len dve trubky z nadrze tj jedna co ide tam a druha ako vracacka?

-akym sposobom tam funguje imobilizer ?? je to neak v kluci alebo je tam neaky mikrocip alebo ako si to mam ja chlapec z dediny co ma okna do hnoja predstavit ?

- pri akej teplote tomuto motoru spina original termostat ???

-ako casto sa tu maju menit rozvody ?, aky tam pouzivate olej ?


ked ma este nieco napadne opytam sa :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » pát črc 13, 2012 08:45

- ma to 2 lambdy, staci pouzit iba jednu, hned za motorom, tu diagnosticku labmdu za katom mozes nahradit primitovnou elektronikou (schema je v mojej teme)
- ma cidlo rychlosti na prevodovke, tusim po roku 2000 sluzi aj ako signal pre rychlomer (do rychlomeru nejde lanko)
- trubky ma minimalne 2 (ku vstrekom a spat) + serepeticky okolo odvetravania (tie mozes kludne nechat z Spi)
- ostatne neviem
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Tommel » pát črc 13, 2012 10:02

ani rok 1999 nema lanko
imobilizer je mimo kliček, co jsem tak koukal tak je napojenej na řj, ale jak ho vyřadit netušim
rozvody se dělaji po 60tis
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod JmJ » pát črc 13, 2012 11:22

impobilizer je nejakym zpusobem svazan s RJ a jde celkove odstavit (jak nevim, umi to udelat servis), nebo jde prepnout do "servisniho rezimu", kdy da take pokoj, ale lze ho zase uvest do normalniho stavu.

olej leju 10W-40 API SL
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » pát črc 13, 2012 11:35

Viem ze RJ motora je spárovaná s RJ imobilizeru. Na UA vedia napojit RJ na PC a odstranit imobilizer.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » pát črc 13, 2012 13:04

no nekdo mi rikal ze ten imobilizer ide neakym jednoduchym sposobom odpojit ze sa tam prepoja neake dva kabliky,

o tej duhej lambde sme sa s corym vlastne vcera bavili, takze to by som mohol vedet obabrat,

momentalne je pre mna dolezite videt ako vyzera to cidlo rychlosti na prevodovke, kolko ma kablikov a aku ma koncovku, respektive ci je to neak podobne s SPI MPI na klasike. alebo inac, neni to nahodou rovnake, v tom by som chcel dufat,

na tej ruskej stranke som sa dostal k nakresu palivovej sustavy, a vyzera ze je to s SPIckom celkom rovnake.
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » pát črc 13, 2012 13:19

vecer sa ti pokusim zistit info o tom cidle...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » pát črc 13, 2012 13:21

super Ď
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Petr HC » pát črc 13, 2012 13:44

ger007 píše:...momentalne je pre mna dolezite videt ako vyzera to cidlo rychlosti na prevodovke, kolko ma kablikov a aku ma koncovku...

Princip je v FAQ a fyzicky zde: obr. je připojeno třívodičově - minus , +5 V stab.,výstup TTL.
Přílohy
cidlo_v1.jpg
cidlo_v1.jpg (25.75 KiB) Zobrazeno 3045 krát
cidlo_v.jpg
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » pát črc 13, 2012 14:36

hm hm, cory co na to hovoris ? tri vodice ma aj SPI

http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 21486.html

mpi niva aj 110 to maju stejne, takze dalej to budem riesit s corym

edit, neni to nahodou umiestnene na bloku alebo len zle vidim
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » pát črc 13, 2012 16:41

Skor sa pozri aku znacku mas na snimaci, ci je to bosh alebo GM...na UA sa ma stale na to pytaju...GM ma vraj iny konektor.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » pát črc 13, 2012 16:47

ja mam na aute GM, ale ci to bude pasovat na tu elektriku teho 16V

nemas niekde foto tvojho MPI snimaca rychlosti z tvojeho auta ?
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » pát črc 13, 2012 17:06

ja este snimac nemam, ale dnes mi prisla kabelaz od Chestera, tak budem pomaly skumať čo kam ide a poviem ti aky tvar ma konektor, resp odfotim. Len neviem ci to bude dnes :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod mirozv » sob črc 14, 2012 07:21

Pozícia 2 na obr. čislo dielu 21110-3843010-00 Na nivu aj desiatku by to malo byť aspoň podľa čisla rovnaké.

NIVA 2009_0132.jpg


V katalógu na klasiku je takéto niečo: pozícia 3, číslo dielu 2110-3843010-10

2107_2005.jpg



resp Niva 2003 poz. 2, 3 2110-3843010-13, 2112-3843010-30

Nivav 2003.jpg
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » sob črc 14, 2012 08:13

ja sa obavam ze vsetky obrazky z katalogov su pre MPi...a ger ma SPi. Ale podla mna je to rovnake...Keby Ger hodil fotku svojho snimaca, mohli by sme to porovnat (ja totiž neviem ako vyzera SPi snímač)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků