par otazok na motor 1,5 16V E3

Moderátor: Moderátoři

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » úte led 08, 2013 19:39

no ja mam taku kozenku na chladic, cestou z kopca sa mi to ochladi aj na 68 ° +/- rozmyslam ci to tam osadim alebo nie, neviem pri akych stupnoch sa to ma nasadzovat ? :_D ja mam krabicu na to existuju pekne kozenky :-D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Laďuša » úte led 08, 2013 20:27

Narvi tam kartón a budeš slavnej :D
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » úte led 08, 2013 20:28

Ja som na felicii vytuningoval termostat :D a funguje to.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » úte led 08, 2013 20:45

termostat funguje na to nechcem sahat :-D ja som len chcel vedet jestli je to OK alebo sa mi to cele zbytocne podchladzuje, jo po namontovani druhej lambdy uz nesvieti CHE
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » úte led 08, 2013 20:47

po namontovani toho udelatka? Bud rad, diagnosticka lambda sonda nie je totožna s lambdou pred KATom a stoji cca 55 eur :P
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » úte led 08, 2013 20:49

:_D tak ta moja lamda stala 0,9 E :_D
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » úte led 08, 2013 20:54

Hlavne ze funguje...CHE uz nesvieti vobec?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » úte led 08, 2013 20:56

nie, dokonca sa aj celkom znormalizoval volnobeh, ale problem momentalne je ze otacky skacu okolo +/- 20 tj 800 az 820 az 780 no a ked stojim ma to celkom velky podtlak, a zatazenie motora ked stojim je 1%
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » úte led 08, 2013 20:57

aky podtlak? podla ekonomera? Co viem, tak MPi maju tu rucicku na volnobehu niekde v strede. Zatazenie motora..mas na mysli polohu skrtiacej klapky?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » úte led 08, 2013 21:01

no to co ukazuje palubny kompjuter, to bude asi to co je z RJ, podtlak ekonomera je tak v 2/5 od zeleneho kraja, tj je dost kus za zaciatkom zeleneho (od tej zltej strany :-D)
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod JmJ » úte led 08, 2013 22:24

ger007 píše:termostat funguje na to nechcem sahat :-D ja som len chcel vedet jestli je to OK alebo sa mi to cele zbytocne podchladzuje, jo po namontovani druhej lambdy uz nesvieti CHE


Pokud to pri jizde s kopce ochladis na 68 stupnu, pak termostat nefunguje.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » úte led 08, 2013 22:47

no podla mna funguje, akurat to ten motor proste moc ochladi mi pride, kolko to ochladi tebe pri jazde z kopca ?
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod JmJ » stř led 09, 2013 15:08

ger007 píše:no podla mna funguje, akurat to ten motor proste moc ochladi mi pride, kolko to ochladi tebe pri jazde z kopca ?


tomu ochlazeni ma predejit prave termostat, ktery zase vavre chladici orkuh. jiste neni nikde receno, ze nemuzes motor ochladit topenim, ale ja mam zkusenost z krabice s motorem z krabice, ze kdyz pri jizde z kopce s kvaltem leze rucicka teplomeru pod beznou provozni teplotu, tak neni ok termostat, ktery zavira pri nizsi teplote nez by mel. delalo mi to tak dlouho na cervenem. Uz ani nevim, proc jsem pak termostat menil, ale s novym to nedela.

Proto si myslim, ze tvuj termostat take neni uplne ok a honi vodu chladicem pri teplotach, kdy by tomu tak jiz byt nemelo.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Petr HC » stř led 09, 2013 15:23

On tam může být ještě jeden podstatný vliv - a to čelní plocha motoru ochlazovaná přirozeným prouděním, která u motoru napříč je několikanásobná proti motoru uloženému podélně. A žádný termostat neuzavírá úplně - musí tam zůstat malý otvor, kterým uniká vzduch při plnění soustavy chladící kapalinou.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod JmJ » stř led 09, 2013 15:55

Petr HC píše:On tam může být ještě jeden podstatný vliv - a to čelní plocha motoru ochlazovaná přirozeným prouděním, která u motoru napříč je několikanásobná proti motoru uloženému podélně. A žádný termostat neuzavírá úplně - musí tam zůstat malý otvor, kterým uniká vzduch při plnění soustavy chladící kapalinou.


ger ma motor podelne.

teplota zavira a otvirani termostatu pro dany motor jiste pocita i s dirou :-)

jeste me napadlo, jestli termostaty pro motory 2112 nemaji jinou teplotu otvirani nez pro motor z krabice. cimz by se dalo treba objasnit to, ze to neohrejes na 85, ale jen na 82, ovsem nevysvetluje to, proc pri brzdeni motorem se to tak moc ochladi. teplota pri bezne jizde do kopce o 1 - 3 stupne povyleze a pri jizde s kopce musi zase o tutez hodnotu klesnout, nesmi klesnout o 10 stupnu. termostat to musi regulovat.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků