par otazok na motor 1,5 16V E3

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Cory »

Petr HC píše:
Cory píše:ALe preco cvaka relatko benzinoveho cerpadla? V rom istom rytme ako CHE..

To má logiku. Čerpadlo se musí vypnout, pokud motor nechytí. Jinak by v případě např. prasknutí hadice trvale stříkal benzin ven.

Lenže ono cvaka hned pri starte, cca raz za 1s. To mi normalne nepride...Uvidime zajtra
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Cory »

Uz to vrčí, ale hanbíme sa priznať, čo tomu bolo :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3255
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Tommel »

Já to vím :mrgreen:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Petr HC »

Cory píše:Uz to vrčí, ale hanbíme sa priznať, čo tomu bolo :mrgreen:

Nestyď se, ani kdybys tam neměl benzin. I to se může stát každému. Teprve zpětná vazba na dobře míněnou radu má tu pravou cenu. Proto tady to fórum je.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Cory »

Samozrejme, ze sa prizname...Pred montazou MPi sa cela kabelaž skontrolovala a opravili sa zle vyzerajúce konektory. Dnes sme vytiahli celu kabelaž z auta von, podla schemy prepipali kazdy jeden kablik, skontrolovali spoje a nakoniec sme zistili, že na konektore k snimacu kluky sme pri "oprave" prehodili piny. :) Taká blbosť ...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6488
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od JmJ »

Cory píše:Samozrejme, ze sa prizname...Pred montazou MPi sa cela kabelaž skontrolovala a opravili sa zle vyzerajúce konektory. Dnes sme vytiahli celu kabelaž z auta von, podla schemy prepipali kazdy jeden kablik, skontrolovali spoje a nakoniec sme zistili, že na konektore k snimacu kluky sme pri "oprave" prehodili piny. :) Taká blbosť ...

... to je vuuuul ;-) :P

v pohode, ja bych se na tech dratech driv obesil, nez bych je vubec nasoukal do auta...

ne nadarmo jsou ve FAQ vzdy jako prvni "zkontrolujte, zda je pristroj zapnuty do elektriky" ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Petr HC
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Petr HC »

JmJ píše:...ne nadarmo jsou ve FAQ vzdy jako prvni "zkontrolujte, zda je pristroj zapnuty do elektriky"

Tak to teď doplníme : A VE SPRÁVNÉ POLARITĚ ,(aby čidlo dávalo správný logický stav).
To Cory : Gratulace k vítězství nad hmotou. Velice záludná závada .Muselo to dát "makačku". Takže nejblíže k řešení jsem byl v tematu včera, 19:56 . Sorry za ten benzin.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
ger007
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od ger007 »

to je nieco ako ja ked som opacne zapojil hadicky na privod paliva a vracacku :_D no co stane sa
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Cory
Příspěvky: 11569
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od Cory »

Dakujeme vsetkym ze rady...najhorsie na tom bolo to,že elektrika sa robila cca pred mesiacom, takze sme vlastne aj pozabúdali, co sa s nou robilo. Makačka to bola, ale funguje to :)
TO PetrHC: S tym benzinom toje v pohode, už sme premeriavali všetko možne aj nemožne...Hned nam napadlo, ze zrada bude niekde v cidle klukovky, kedze to cvakanie relatka a blikanie CHE zmizlo az po odpojeni snimaca kluky, len nam trvalo, kym sme prisli na to, ze su prehodene piny.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od tavri »

otázka na 1.5 8V
k čemu je ten šroub?
Přílohy
fotka22.jpg
fotka23.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
žež
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od žež »

výpustný šroub chladící kapaliny z bloku motoru :)
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od plavec »

Prošťouchni tu dirku drátkem a poteče fridex.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7208
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od valda1971 »

plavec píše:Prošťouchni tu dirku drátkem a poteče fridex.

Drátek asi nepomůže, když mu tam zůstala půlka šroubu......... :evil:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4714
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od plavec »

Aha, vypadalo to jako zanesený bahnem. U mě to tak bylo. No tak tohle bych nechtěl odvrtávat. :-(
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6488
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvek od JmJ »

inu chladici kapalina se ma menit pravidelne :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“