par otazok na motor 1,5 16V E3

Moderátor: Moderátoři

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod zelvotron » pát úno 01, 2013 17:18

21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » pát úno 01, 2013 17:25

Dakuje, už som zakupil, ale nie original Bosch, ale alternativu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod plavec » pát úno 01, 2013 23:21

Cory píše:Dakuje, už som zakupil, ale nie original Bosch, ale alternativu.

Mohu znát značku a cenu ?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » sob úno 02, 2013 07:10

LSA Automitive Slovakia, 30e. Otazne je ako dlho bude fungovať, no s mojimi par kam za rok to je uplne jedno
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod plavec » ned úno 03, 2013 18:31

Muj laický pohled je, že u těhle elektro-kurvítek je asi jedno jestli po tu dobu "běhaj na motoru " v provozu, nebo stojí v kopřivách. Tak jako tak čas jejih skonu to skoro neovlivní. Zjednodušeně řečeno buď skoná třeba "za rok používání, nebo za rok nepoužívání"
Něco jinýho jsou mechanický části, tam je to jasné.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » sob úno 09, 2013 11:36

Detonacne cidlo sa dotahuje nejakym momentom kvoli spravnej funkcnosti? Ide tam nejaka specialna podlozka?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Vašátor » sob úno 09, 2013 11:50

Ano, snímač klepání motoru musí být dotažen přesným momentem, jinak nebude fungovat. Knock senzor je v podstatě piezoelektrický akcelerometr, jehož snímač je nastaven tak, aby rezonoval v kmitočtu odpovídajícím frekvenci klepání daného motoru. Je tvořen tenkým piezoelektrickým keramickým diskem, který je přilepen ke kovové membráně. A právě tímto diskem prochází uchycující šroub.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » sob úno 09, 2013 11:55

A ten moment je aky? :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Vašátor » sob úno 09, 2013 12:00

Moment udává výrobce :P ... Přímo výrobce čidla, ale ten by měl odpovídat výrobci motoru.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » sob úno 09, 2013 12:05

To viem, ale nemam dokumentacie k 2112 :) Aj ked ktovie ako to bude fungovat, ked som to spravil tak, ze som matku privaril k bloku, na nu privaril podlozku a do matky zasroboval kusok zavitovej tyce. Robil som to na bloku 21213.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod JmJ » sob úno 09, 2013 12:10

Tak kdyby nekdo ten moment vedel, tak bych to pak mohl taky namontovat spravne :-). btw jak moc to muze "nefungovat" ? v pripade dotahovani od oka je lepsi min nebo vic? :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Vašátor » sob úno 09, 2013 12:12

Aha, hmmm... :-). Čidlo snímá rezonanci motoru, která se nese blokem. Mělo by tudíž ležet přímo na bloku. Jestli takto bude fungovat, těžko říct :-). Snad ano. Tyto čidla se zpravidla dotahují někde okolo 15-30Nm, čili velmi málo, šroubek na lepidlo. Nicméně pro upravený motor, který nebyl odladěn na brzdě, bych toto čidlo bral jako životně důležité. Už jsem viděl jak to dopadá, když čidlo nefunguje a motor jede na chudou směs :mrgreen: . Popraskané písty a tlaky 0bar :mrgreen:

Mno, čidlo buď funguje a nebo nefunguje. Pokles signálu při nesprávném dotažení nenastává...buď jede, nebo ne :-)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9311
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod zelvotron » sob úno 09, 2013 15:50

PetrHC to tu myslím někde psal a tuším že hodnota byla 27 Nm, sem ho měnil a dotáhl od oka a taky to funguje jakž takž. :-D
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Petr HC » sob úno 09, 2013 19:39

Než popíšete stránku spoustou dohadů, odhadů a polemik, přečťete si FAQ. Zdroje jsou většinou překlady z ruských originálů.
viewtopic.php?f=50&t=12359
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » čtv úno 21, 2013 07:17

Je jedno, na ktorý pin vstreku privediem + a -? Nemám tú krátku časť z kabeláže, tak musím napojiť konektory priamo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků