Stránka 1 z 11

par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 08:29
od ger007
takze urozeni panove, mam na vas par otazok ohladom tohoto motora

- je pravda ze to ma dve lambda sondy ?? ak ano neda sa to neak okaslat len s jednou ??

- ma tento motor neake cidlo rychlosti na prevodovke ako ma SPI a MPI z klasiky (a nivy)

- ma tento motor tiez len dve trubky z nadrze tj jedna co ide tam a druha ako vracacka?

-akym sposobom tam funguje imobilizer ?? je to neak v kluci alebo je tam neaky mikrocip alebo ako si to mam ja chlapec z dediny co ma okna do hnoja predstavit ?

- pri akej teplote tomuto motoru spina original termostat ???

-ako casto sa tu maju menit rozvody ?, aky tam pouzivate olej ?


ked ma este nieco napadne opytam sa :-D

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 08:45
od Cory
- ma to 2 lambdy, staci pouzit iba jednu, hned za motorom, tu diagnosticku labmdu za katom mozes nahradit primitovnou elektronikou (schema je v mojej teme)
- ma cidlo rychlosti na prevodovke, tusim po roku 2000 sluzi aj ako signal pre rychlomer (do rychlomeru nejde lanko)
- trubky ma minimalne 2 (ku vstrekom a spat) + serepeticky okolo odvetravania (tie mozes kludne nechat z Spi)
- ostatne neviem

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 10:02
od Tommel
ani rok 1999 nema lanko
imobilizer je mimo kliček, co jsem tak koukal tak je napojenej na řj, ale jak ho vyřadit netušim
rozvody se dělaji po 60tis

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 11:22
od JmJ
impobilizer je nejakym zpusobem svazan s RJ a jde celkove odstavit (jak nevim, umi to udelat servis), nebo jde prepnout do "servisniho rezimu", kdy da take pokoj, ale lze ho zase uvest do normalniho stavu.

olej leju 10W-40 API SL

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 11:35
od Cory
Viem ze RJ motora je spárovaná s RJ imobilizeru. Na UA vedia napojit RJ na PC a odstranit imobilizer.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 13:04
od ger007
no nekdo mi rikal ze ten imobilizer ide neakym jednoduchym sposobom odpojit ze sa tam prepoja neake dva kabliky,

o tej duhej lambde sme sa s corym vlastne vcera bavili, takze to by som mohol vedet obabrat,

momentalne je pre mna dolezite videt ako vyzera to cidlo rychlosti na prevodovke, kolko ma kablikov a aku ma koncovku, respektive ci je to neak podobne s SPI MPI na klasike. alebo inac, neni to nahodou rovnake, v tom by som chcel dufat,

na tej ruskej stranke som sa dostal k nakresu palivovej sustavy, a vyzera ze je to s SPIckom celkom rovnake.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 13:19
od Cory
vecer sa ti pokusim zistit info o tom cidle...

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 13:21
od ger007
super Ď

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 13:44
od Petr HC
ger007 píše:...momentalne je pre mna dolezite videt ako vyzera to cidlo rychlosti na prevodovke, kolko ma kablikov a aku ma koncovku...

Princip je v FAQ a fyzicky zde: obr. je připojeno třívodičově - minus , +5 V stab.,výstup TTL.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 14:36
od ger007
hm hm, cory co na to hovoris ? tri vodice ma aj SPI

http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 21486.html

mpi niva aj 110 to maju stejne, takze dalej to budem riesit s corym

edit, neni to nahodou umiestnene na bloku alebo len zle vidim

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 16:41
od Cory
Skor sa pozri aku znacku mas na snimaci, ci je to bosh alebo GM...na UA sa ma stale na to pytaju...GM ma vraj iny konektor.

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 16:47
od ger007
ja mam na aute GM, ale ci to bude pasovat na tu elektriku teho 16V

nemas niekde foto tvojho MPI snimaca rychlosti z tvojeho auta ?

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2012 17:06
od Cory
ja este snimac nemam, ale dnes mi prisla kabelaz od Chestera, tak budem pomaly skumať čo kam ide a poviem ti aky tvar ma konektor, resp odfotim. Len neviem ci to bude dnes :)

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2012 07:21
od mirozv
Pozícia 2 na obr. čislo dielu 21110-3843010-00 Na nivu aj desiatku by to malo byť aspoň podľa čisla rovnaké.

NIVA 2009_0132.jpg


V katalógu na klasiku je takéto niečo: pozícia 3, číslo dielu 2110-3843010-10

2107_2005.jpg



resp Niva 2003 poz. 2, 3 2110-3843010-13, 2112-3843010-30

Nivav 2003.jpg

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2012 08:13
od Cory
ja sa obavam ze vsetky obrazky z katalogov su pre MPi...a ger ma SPi. Ale podla mna je to rovnake...Keby Ger hodil fotku svojho snimaca, mohli by sme to porovnat (ja totiž neviem ako vyzera SPi snímač)