par otazok na motor 1,5 16V E3

Moderátor: Moderátoři

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » stř zář 12, 2012 06:30

Myslis osvetlenie interieru? Ja som ti vravel ze to zhasina postupne :P
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Luděk Musil » stř zář 12, 2012 07:49

Aano, postupné zhasínání vnitřního osvětlení má každý pořádný auto :P . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod JmJ » stř zář 12, 2012 08:22

Cory píše:A ako vlastne prejde imobilizer z rezimu spanku do aktivneho? časom? Mato zrejme napojil baterku a rovno to siel skusať, takže sa imobilizer asi ani nemal cas zablokovat uplne?


oba rezimy jsou rezimy "zastrezeni". Jen v rezimu spanku to zere malo baterky a nereaguje na prilozeni klice, v "aktivnim" rezimu zere baterku a reaguje na prilozeni klice. Do rezimu spanku se dostane po uplynuti nejakeho casu od "zastrezeni" (neco kolem 60 sekund hadam) a z rezimu spanku se probere otevrenim ridicovych dveri nebo zapnutim zapalovani.

Jak to ger popisuje, tak se mu to zrejme ze spanku probere a i to zareaguje na prilozeni klice a zrejme se imobilizer i odstrezi.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Petr HC » stř zář 12, 2012 08:46

ger007 píše:... ale ked otocim kluciky do polohy start malo by zavrcar cerpadlo, a to sa nedeje v nadrzi je dost benzinu ale aj keby tam nebol tak by to vrcalo napradno predpokladam otazka zne preco ???

Jestli jsem to dobře pochopil, tak immo je v pořádku. Další cesta vede přes SW řídící jednotky, spínací ranzistor relé čerpadla, toto relé, vedení k čerpadlu a čerpadlo samotné. Toto vše jsi prověřil ?
Tuto cestu umí prověřit diagnostický program ICD. Pravděpodobně ho budu mít ssebou v Jedovnici.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod zelvotron » stř zář 12, 2012 11:28

Jenom je mi divný, že pokud neodblokuje imobilizér a startuje, tak imo začně pískat, to mě nikdy nedělalo, prostě to dycky akorát jen nenastartovalo (resp. po chvíli to samozřejmě za pískotu přejde do režimu spánku, ale to je bez vazby na startování).

Co se týká postupnýho zhasínání světýlka v interiéru, tak to se ale děje jen pokud se nezapne zapalování, pokud zapnu zapalování, tak se světýlko zhasne okamžitě se zavřením dveří a i s vyplým zapalováním to postupný zhasínání reaguje jen přední dveře, po zavření zadních zhasne hned...
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod mirozv » stř zář 12, 2012 20:08

Niečo okolo immo http://chiptuner.ru/content/immobil/ Mám taký tichý dojem, že čerpadlo mi zopína pri otočení kľúča aj pri aktívnom imobilizéri.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod žež » stř zář 12, 2012 20:23

Změř jestli ti jde proud na čerpadlo. Pokud tam pude tak je chyba v čerpadlu.. Pokud ne tak bych postupoval podle návodu petra hc.
žež
 
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » čtv zář 13, 2012 07:52

no stav je takyto

ked som povolil tu poistku na pocitaci, teda RJ, tak zrazu ozil CHE a zacalo vrcat cerpadlo, takzee, prvy problem je vyrieseny akurat nechapem preco to fungije iba pri tej povolenej poistke.

co sa svetielka tyka je to presne ako hovori zelvotron

k tomu IMMO

ked je v tom aktivnom rezime blika, sadnem do auta, otvorim zavrem dvere, zacne blikat rychlejsie, prilozim CIP, dvakrat zapipa a zhasne, ked otocim klucik do start polohy zase sa rozblika, a po chvili zhasne, nerozumiem tomu, ci tam nejde od kluca neaky + namiesto minusu alebo tak ci tam proste nejde opacny signal.
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod zelvotron » čtv zář 13, 2012 16:55

ger007 píše:
ked je v tom aktivnom rezime blika, sadnem do auta, otvorim zavrem dvere, zacne blikat rychlejsie, prilozim CIP, dvakrat zapipa a zhasne, ked otocim klucik do start polohy zase sa rozblika, a po chvili zhasne,


Já myslím že takhle to má fungovat jak píšeš správně.


Hele s tím čerpadlem, nemůže to souviset s tím, že vedení k čerpadlu bylo na autě už opravovaný a přemostěný tím šedým kabelem co vedl po prahu?
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » čtv zář 13, 2012 17:57

ono k cerpadlu vedie origo šedý a bol nejak premosteny žltym? Čerpadlo už funguje, ale len pri povolenej poistke konektora RJ, resp vtedy zacne fungovať aj hlavne rele a ostatne.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod mirozv » čtv zář 13, 2012 19:16

ger007 píše:
k tomu IMMO

ked je v tom aktivnom rezime blika, sadnem do auta, otvorim zavrem dvere, zacne blikat rychlejsie, prilozim CIP, dvakrat zapipa a zhasne, ked otocim klucik do start polohy zase sa rozblika, a po chvili zhasne, .


Po tade, keď priložíš čip a tá ledka zhasne by to malo byť v poriadku. Potom, keď otočiš kľúčom tak sa zase rozbliká? Táto časť sa mi zdá nejaká divná, aspoň som nespozoroval, že by blikala ledka po otočení kľúčom keď mám deativovaný imobilizár. Okrem prípadu, že mám aktivovaný inobilizér, vtedy zapnutie zapaľovania má rovnaký efekt ako otvorenie dverí.
LADA je jediná automobilka, kde musíš ty presviedčať predajcu, že to auto naozaj chceš kúpiť.
LADA 21103 20.5.2010-17.8.2013
LADA 2112 6.9.2013-
LADA 21214 23.4.2016-

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
mirozv
 
Příspěvky: 959
Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
Bydliště: okr. Zvolen

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Tommel » čtv zář 13, 2012 19:22

Já jsem se na to dneska koukal u sebe, tak po deaktivovaní imobu a otočeni kličku ledka jednou blikne, potom už ne !
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » pon říj 01, 2012 11:00

Tak snad je to posledna otazka ohladom tohoto motora, ako velky je tam svieckovy kluc? ked uz mi to funguje rad by som ich vyemenil avsak kluc z klasiky e e
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Petr HC » pon říj 01, 2012 11:35

Svíčky mají šestihran # 16 mm, ale jsou uloženy hluboko v hlavě, takže se na ně dostaneš buď trubkovým klíčem 16/17 s nástavkem (z dlouhého šroubu s hlavou # 17 mm a dvou do sebe "krutě" zatažených matic # 17 mm). Svíčku pak musíš ale vytahnout dlouhými plochými kleštěmi nebo lékařským peánem. Také se prodává "oříšek" do Goly # 16 x 60 mm s gumovou vložkou, která zachytí svíčku za izolátor (ne vždy spolehlivě). A pak specielní servisní klíč # 16, který svíčku spolehlivě zachytí za přívodní závit (ale ten je pro běžného motoristu zbytečně drahý).
Používám první variantu, která je pro běžnou údržbu naprosto postačující.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod JmJ » pon říj 01, 2012 15:25

Nebo na konec orechu dat nejakou tuzsi vazelinu ci jinou hmotu, na kterou se svicka prilepi. Ja nepotreval ani jednu variantu, me se vsechny 4 svice zakously do orechu takze jsem je bez problemu vytahl i s klicem.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron