par otazok na motor 1,5 16V E3

Moderátor: Moderátoři

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » pon úno 24, 2014 23:22

Petr HC píše:
Cory píše:ALe preco cvaka relatko benzinoveho cerpadla? V rom istom rytme ako CHE..

To má logiku. Čerpadlo se musí vypnout, pokud motor nechytí. Jinak by v případě např. prasknutí hadice trvale stříkal benzin ven.

Lenže ono cvaka hned pri starte, cca raz za 1s. To mi normalne nepride...Uvidime zajtra
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » úte úno 25, 2014 15:24

Uz to vrčí, ale hanbíme sa priznať, čo tomu bolo :mrgreen:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Tommel » úte úno 25, 2014 15:37

Já to vím :mrgreen:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Petr HC » úte úno 25, 2014 15:56

Cory píše:Uz to vrčí, ale hanbíme sa priznať, čo tomu bolo :mrgreen:

Nestyď se, ani kdybys tam neměl benzin. I to se může stát každému. Teprve zpětná vazba na dobře míněnou radu má tu pravou cenu. Proto tady to fórum je.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » úte úno 25, 2014 16:15

Samozrejme, ze sa prizname...Pred montazou MPi sa cela kabelaž skontrolovala a opravili sa zle vyzerajúce konektory. Dnes sme vytiahli celu kabelaž z auta von, podla schemy prepipali kazdy jeden kablik, skontrolovali spoje a nakoniec sme zistili, že na konektore k snimacu kluky sme pri "oprave" prehodili piny. :) Taká blbosť ...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod JmJ » úte úno 25, 2014 16:36

Cory píše:Samozrejme, ze sa prizname...Pred montazou MPi sa cela kabelaž skontrolovala a opravili sa zle vyzerajúce konektory. Dnes sme vytiahli celu kabelaž z auta von, podla schemy prepipali kazdy jeden kablik, skontrolovali spoje a nakoniec sme zistili, že na konektore k snimacu kluky sme pri "oprave" prehodili piny. :) Taká blbosť ...

... to je vuuuul ;-) :P

v pohode, ja bych se na tech dratech driv obesil, nez bych je vubec nasoukal do auta...

ne nadarmo jsou ve FAQ vzdy jako prvni "zkontrolujte, zda je pristroj zapnuty do elektriky" ;-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Petr HC » úte úno 25, 2014 18:09

JmJ píše:...ne nadarmo jsou ve FAQ vzdy jako prvni "zkontrolujte, zda je pristroj zapnuty do elektriky"

Tak to teď doplníme : A VE SPRÁVNÉ POLARITĚ ,(aby čidlo dávalo správný logický stav).
To Cory : Gratulace k vítězství nad hmotou. Velice záludná závada .Muselo to dát "makačku". Takže nejblíže k řešení jsem byl v tematu včera, 19:56 . Sorry za ten benzin.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod ger007 » úte úno 25, 2014 18:12

to je nieco ako ja ked som opacne zapojil hadicky na privod paliva a vracacku :_D no co stane sa
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod Cory » úte úno 25, 2014 19:42

Dakujeme vsetkym ze rady...najhorsie na tom bolo to,že elektrika sa robila cca pred mesiacom, takze sme vlastne aj pozabúdali, co sa s nou robilo. Makačka to bola, ale funguje to :)
TO PetrHC: S tym benzinom toje v pohode, už sme premeriavali všetko možne aj nemožne...Hned nam napadlo, ze zrada bude niekde v cidle klukovky, kedze to cvakanie relatka a blikanie CHE zmizlo az po odpojeni snimaca kluky, len nam trvalo, kym sme prisli na to, ze su prehodene piny.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod tavri » sob lis 22, 2014 14:41

otázka na 1.5 8V
k čemu je ten šroub?
Přílohy
fotka22.jpg
fotka23.jpg
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
tavri
 
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod žež » sob lis 22, 2014 15:22

výpustný šroub chladící kapaliny z bloku motoru :)
žež
 
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod plavec » sob lis 22, 2014 20:41

Prošťouchni tu dirku drátkem a poteče fridex.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod valda1971 » ned lis 23, 2014 09:55

plavec píše:Prošťouchni tu dirku drátkem a poteče fridex.

Drátek asi nepomůže, když mu tam zůstala půlka šroubu......... :evil:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 7199
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod plavec » ned lis 23, 2014 10:58

Aha, vypadalo to jako zanesený bahnem. U mě to tak bylo. No tak tohle bych nechtěl odvrtávat. :-(
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: par otazok na motor 1,5 16V E3

Příspěvekod JmJ » ned lis 23, 2014 11:49

inu chladici kapalina se ma menit pravidelne :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron