kumir píše::shock: Dneska jsem s tim jel na LPG,CHEK engine zmizela ja se s toho zblaznim, nevim co stim
Seš moc fajnovej
.
Při instalaci systému pro pohon alternativním palivem (o kterém navíc můžeme říct, že je univerzální pro více automobilních značek) se nemusí zcela vždy a zcela všude toto setkat se 100% kladnou odezvou od původního systému.
Dokud bylo dávkování směsi řízeno karburátorem tak nás nějaká kontrolka C-E netrápila (notabene ani nebyla) a nějaké odchylky od optimálního složení a dávkování směsi nebyly rozpoznatelné.
Avšak pokrok nezastavíš (můžeš křičet, můžeš s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš udělat). Od doby, kdy je dávkování směsi řízeno elektronikou, tak každý stav, který je rozdílný od optimálního nastavení je signalizován rozsvícením červené kontrolky.
Některé vozy (obzvláště renomovaných značek) značek na tuto závadu (rozuměj rozsvícení kontrolky) okamžitě "umírají".
Jak správně podotkl PetrHC - ve Tvém případě se jednalo o nějakou nestálou závadu, která se sama odstranila. Většinou jde o signál z Lambdy, že do motoru jde chudá/bohatá směs ... což ostatně nelze ani požadovat za závadu. Ale je to prostě hodnota, která je mimo nastavené pole ŘJ a ta musí nějak reagovat (proto se aspoň rozsvítí).
Jsi zbytečně citlivej
... řeknu to jinak: vyhodíš jídlo do popelnice jen proto, že jsi je trochu přesolil?
L.