Stránka 1 z 1

Těsnění pod hlavou

PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 15:55
od žež
Najeto mam 103 tis a měnil jsem těsnění pod hlavou. Dostával se mi olej do vody. Těsnění měněno v domácích podmínkách. Odkaz na pár fotek
http://picasaweb.google.com/11006989424 ... PodHlavou#

PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 16:02
od FOMA
Jsi pašák 8)

PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 16:08
od cackler
Pěkná práce, tak hlavně ať to dlouho vydrží :)

čim se ti podařilo tak pěkně vyčistit dosedací plochy?

PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 16:27
od žež
Díky, taky jsem na tom pár hodin strávil :)
Na dosedací plochy jsem použil škrabku, odstraňovač těsnění, smirk papír a na konečné odmaštění čistič brzd. Jo a hadru :wink:

PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 22:00
od Křečík Barbuška
žež píše: ... smirk papír ...

:koko: Vím, že to tak lidé běžně dělají, ale představa brusiva zapadlého mezi píst a válec je pro mne nepřijatelná.

PříspěvekNapsal: pát led 07, 2011 12:31
od Dusan
mozno mla vonku piesty .... a ked nie dufam ze aspon natrel kraje vazelinou aby sa dali prachove ciastocky zotriet prec....res kraje pietu namazat vazelinou..

PříspěvekNapsal: pát led 07, 2011 16:50
od žež
mozno mla vonku piesty .... a ked nie dufam ze aspon natrel kraje vazelinou aby sa dali prachove ciastocky zotriet prec....res kraje pietu namazat vazelinou..
Vím, že to tak lidé běžně dělají, ale představa brusiva zapadlého mezi píst a válec je pro mne nepřijatelná.

Písty zůstaly v bloku. Vazelínu jsem taky neaplikoval. Když je kvalitní smirek tak tam toho moc nenapadá. Co tam napadalo tak to jsem vyfoukal kompresorem, vystříkl čističem a zas vyfoukal takže tam zapadlo 0000 nic :)
Jinak písty jsou jen otřené hadrou.

PříspěvekNapsal: sob led 22, 2011 18:47
od kumir
:( Neporadite nekdo, kdyš edu na LPG rozsvitilla se kontrolka CHEK engine co to znamena estli mam vymnenit tesneni pod hlavou motoru,benzin to dela take, nevi nekdo o tom byl jsem s tim v servizu-tesnenim to nebude mate nekdo skušenosti s tim?Dekuji za odpoved všem :idea:

PříspěvekNapsal: ned led 23, 2011 11:52
od Saša
kumir píše:kdyš edu na LPG rozsvitilla se kontrolka CHEK engine co to znamena estli mam vymnenit tesneni pod hlavou motoru,

Nic proti , ale až tuhle závadu bude umět odhalit ŘJ , nebudou mít v servisech co dělat .
Nech si v servisu vyčíst chybové kódy a pak budem chytřejší .

PříspěvekNapsal: ned led 23, 2011 18:43
od kumir
:shock: Dneska jsem s tim jel na LPG,CHEK engine zmizela ja se s toho zblaznim, nevim co stim :oops:

PříspěvekNapsal: ned led 23, 2011 20:48
od Petr HC
kumir píše::shock: Dneska jsem s tim jel na LPG,CHEK engine zmizela ja se s toho zblaznim, nevim co stim :oops:

Toto je normální. Rozsvítí-li se CHE při přechodné chybě neohrožující motor a chyba se po několikerém nastartování (obvykle 3x) neobjeví znovu, CHE zhasne. V paměti ŘJ však chyba zůstane zapsána až do odpojení baterie nebo do softwarového výmazu.

PříspěvekNapsal: úte led 25, 2011 08:11
od Luděk Musil
kumir píše::shock: Dneska jsem s tim jel na LPG,CHEK engine zmizela ja se s toho zblaznim, nevim co stim :oops:
Seš moc fajnovej :P .
Při instalaci systému pro pohon alternativním palivem (o kterém navíc můžeme říct, že je univerzální pro více automobilních značek) se nemusí zcela vždy a zcela všude toto setkat se 100% kladnou odezvou od původního systému.
Dokud bylo dávkování směsi řízeno karburátorem tak nás nějaká kontrolka C-E netrápila (notabene ani nebyla) a nějaké odchylky od optimálního složení a dávkování směsi nebyly rozpoznatelné.
Avšak pokrok nezastavíš (můžeš křičet, můžeš s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš udělat). Od doby, kdy je dávkování směsi řízeno elektronikou, tak každý stav, který je rozdílný od optimálního nastavení je signalizován rozsvícením červené kontrolky.
Některé vozy (obzvláště renomovaných značek) značek na tuto závadu (rozuměj rozsvícení kontrolky) okamžitě "umírají".
Jak správně podotkl PetrHC - ve Tvém případě se jednalo o nějakou nestálou závadu, která se sama odstranila. Většinou jde o signál z Lambdy, že do motoru jde chudá/bohatá směs ... což ostatně nelze ani požadovat za závadu. Ale je to prostě hodnota, která je mimo nastavené pole ŘJ a ta musí nějak reagovat (proto se aspoň rozsvítí).
Jsi zbytečně citlivej :D ... řeknu to jinak: vyhodíš jídlo do popelnice jen proto, že jsi je trochu přesolil?
L.