LPG a chlazení u desítky
Moderátor: Moderátoři
LPG a chlazení u desítky
Ať nezaplácávám téma u krabic, radši založím tady to.
Mám systém, Elpigaz (polskej) sekvenční vstřik. Reduktor Albert 01 . (Asi od hurikána )
Motor 1,5 i 8ventil.
A nyní problém: Mnozí už jste zaznamenali téma mizející fridex u hradní střely. Asi nemá smysl to dál rozebírat. Šla do kopřiv.
Tenhle plynovej systém jsem vymontoval a nechal namontovat do kočkolapu. A po vyježdění nějaké jedné dvou nádrží, mi to začalo tlakovat. Zvláštní je že před montáží plynu byl klid. Byla tam jen voda. A nebyl zapojen radiátor topení. Radiátor jsem měl venku, vyzkoušel přes přestřihlou duši jestli neutíká. V pohodě, šup tam s ním. Teda už po montáži reduktoru. A zničehonic začal prolínat fridex z termostatu a pak bouchly dvě hadice chladiče a radiátor topení. Ten radiátor teče snad i za studena, když to není natlakovaný. Pod víčkem to syčí, takže přetlak je jasnej.
Jako laik to vidím tak, že jediné co ty dvě auta přímo spojuje je právě ten redukto¨r, tudíž logicky by za to mohl on, tím víc, že v předchozím autě to dělalo totéž.
V servise jsem na ně musel udeřit nečekaně. A ejhle vlezu do dílny a pánové cosi předělávají na tom samém systému u zánovní Oktávie a ještě mi tvrdí, že je to bezproblémový a že zacláním. V druhém konci dílny se vztekaj u felicie a další má venku půl motoru z favorita... Ale to jsem odbočil. Tvrdili mi, že teoreticky není možný aby to tlakoval právě ten plyn, protože se jim to stalo jen jednou u nějakýho holandskýho systému. A u elpigazu to ještě neviděli. (NO já jsem taky neviděl aby se do 4 válce dělalo 5 děr pro vstřiky., ale oni jsou jiný odborníci) Co si o tom myslíte? Hlavně by prej byl fridex cejtit po plynu, což se mi i zdá logický
Jinak Elpigaz z mého laického pohledu: Ideální pro přestavbáře. Polskej, levnej .Takže za levno koupit za mnohem víc prodat. Když jsem chtěl třeba Tartariny, nebo BRC, tak se vykrucovali a to asi pro to, že tam už nemaj takovej prostor pro zdražování, neb ho musej koupit za víc.
Máte někdo zkušenosti s tímto Elpigazem?
Mám systém, Elpigaz (polskej) sekvenční vstřik. Reduktor Albert 01 . (Asi od hurikána )
Motor 1,5 i 8ventil.
A nyní problém: Mnozí už jste zaznamenali téma mizející fridex u hradní střely. Asi nemá smysl to dál rozebírat. Šla do kopřiv.
Tenhle plynovej systém jsem vymontoval a nechal namontovat do kočkolapu. A po vyježdění nějaké jedné dvou nádrží, mi to začalo tlakovat. Zvláštní je že před montáží plynu byl klid. Byla tam jen voda. A nebyl zapojen radiátor topení. Radiátor jsem měl venku, vyzkoušel přes přestřihlou duši jestli neutíká. V pohodě, šup tam s ním. Teda už po montáži reduktoru. A zničehonic začal prolínat fridex z termostatu a pak bouchly dvě hadice chladiče a radiátor topení. Ten radiátor teče snad i za studena, když to není natlakovaný. Pod víčkem to syčí, takže přetlak je jasnej.
Jako laik to vidím tak, že jediné co ty dvě auta přímo spojuje je právě ten redukto¨r, tudíž logicky by za to mohl on, tím víc, že v předchozím autě to dělalo totéž.
V servise jsem na ně musel udeřit nečekaně. A ejhle vlezu do dílny a pánové cosi předělávají na tom samém systému u zánovní Oktávie a ještě mi tvrdí, že je to bezproblémový a že zacláním. V druhém konci dílny se vztekaj u felicie a další má venku půl motoru z favorita... Ale to jsem odbočil. Tvrdili mi, že teoreticky není možný aby to tlakoval právě ten plyn, protože se jim to stalo jen jednou u nějakýho holandskýho systému. A u elpigazu to ještě neviděli. (NO já jsem taky neviděl aby se do 4 válce dělalo 5 děr pro vstřiky., ale oni jsou jiný odborníci) Co si o tom myslíte? Hlavně by prej byl fridex cejtit po plynu, což se mi i zdá logický
Jinak Elpigaz z mého laického pohledu: Ideální pro přestavbáře. Polskej, levnej .Takže za levno koupit za mnohem víc prodat. Když jsem chtěl třeba Tartariny, nebo BRC, tak se vykrucovali a to asi pro to, že tam už nemaj takovej prostor pro zdražování, neb ho musej koupit za víc.
Máte někdo zkušenosti s tímto Elpigazem?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Třeba u BRC není možnost (krom prasknutí odlitku) aby se plyn dostal k vodě . u jiných (Lovato/Lovtec) je to reálné . Oddělovací část je membrána . A když je to polské tak bych tomu nevěřil ani "dobrý den" .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Polský lpg
Právěže polským věcem taky moc nevěřím. některý jejich technický řešení mi přijdou jako hračky pro větší děti.Pořád to jelo ale za 3 roky provozu jedno teplotní čidlo a nějaká těsnění,a jednou volný koleno- utíkal plyn, což u favorita s Tartariny neznám.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
cackler píše:nedávno jsem vyndaval BRC system z 2105, mam reduktor a nějaký zbytečnosti okolo, jestli máš zájem...
Což o to, ale jak to zlegalizuju? To je sekvence nebo ne?
Zatím ani moc zájem nemám. Uděláme tu hlavu, pak to hned vezmu k plynařům na repasi reduktoru a uvidí se co dál.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
zelvotron píše:Tak Plavcovi jde stejně asi jen o reduktor, kterej je stejnej?
NENÍ . Nemá druhý regulační stupeň . U sekvenčního plynu jde pouze o dodržení stálého tlaku plyné báze . Dávkování se již řídí pomocí "plynové"ŘJ přes elektroventily a né podle rozdílu tlaku ve filtr-boxu pomocí regulační membrány v reduktoru .
"Dnes" již pro sekvence existují i reduktory bez membrán .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Brejle mám na očích a karburátor na favoritu.cackler píše:sekvenční asi nebude, nevyznam se v tom, ale bylo to s brejlema na karbu.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Teoreticky: proč se ta hlava zkroutila? Napadlo mě, že by plyn dávkoval víc, než dokáže spálit a tlakem se to zkroutilo a přitom by byla v hajzlu samozřejmě i klika. Mohlo by bejt? Plyn vlastně nemá žádnou vracečku zpět do nádrže, jako benzín, tudíž se s tím nespotřebovaným palivem něco stát musí.
Jedno je jistý dva válce měly " mezi sebou kompresi".
Já vám nevím mě se snad začínaj líbit jen ty polský holky
Jedno je jistý dva válce měly " mezi sebou kompresi".
Já vám nevím mě se snad začínaj líbit jen ty polský holky
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Teoreticky: proč se ta hlava zkroutila? Napadlo mě, že by plyn dávkoval víc, než dokáže spálit a tlakem se to zkroutilo a přitom by byla v hajzlu samozřejmě i klika. Mohlo by bejt? Plyn vlastně nemá žádnou vracečku zpět do nádrže, jako benzín, tudíž se s tím nespotřebovaným palivem něco stát musí.
To je blbost. Vstřikovač ti pustí do válce jen takové množství plynu co mu dovolí řj!!
Vracečku nemá protože ji nepotřebuje.
Nechal jsem si lpg namontovat když měla desítka najeto asi 45000km. Mám najeto na lpg 56000 km a neměl jsem zatím žádný problém. Po 300 mh si Tartariny pípne o servis (filtr, seřízení,výmaz mh) příjde na 500 kč. Spokojenost
Radka z AGW v Boskovicích mohu jen doporučit.
plavec píše:Plyn vlastně nemá žádnou vracečku zpět do nádrže, jako benzín, tudíž se s tím nespotřebovaným palivem něco stát musí.
On jí také nepotřebuje . Není to nafťák .
"Nespotřebovaný" nasátý plyn (příliš bohatá - nebo chudá směs) odejde výfukem kde následně shoří .
A proč se hlava skroutila ? přehřátí , nedostatečné utažení , nebo špatný postup při povolování .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
tó by mohlo bejt ono, když to Marek povoloval, tak cítil, že prostřední šrouby jsou míň utažený.Saša píše:nedostatečné utažení
Motor normálně jel a hlavu sme sundali už po 4ech hodinách. To nevadí?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch