Stránka 3 z 3

PříspěvekNapsal: pon čer 21, 2010 22:56
od Chester
plavec píše:Takže nahoře na kastrolu tlumiče povolit ty 3 matky (asi 13k klíč) a vyhodit celý to zavěšení ven?

ne jen oddělat náboj od tlumiče.. http://fotoalba.cz/alba/Chester2112/2200864 HESLO: ladaklub
plavec píše:Jo a nejde mě nacvaknout zpátky ta sponka na manžetě, je na to nějakej trik, nebo kleště?
:D vítej v klubu jsou na to potřeba kleště jinak jí tam nedostaneš.

PříspěvekNapsal: úte čer 22, 2010 05:32
od Luděk Musil
plavec píše:Je tam nějká segrovka, závlačka, či tak něco

Když jsem to před pár lety dělal u Oky, tak tam byla taková pružná segrovka, spíš tedy jen kroužek z pružinovýho drátu a přes tento bazmeg to bude potřeba vyrazit. Na favoritu stačilo zatáhnout za hřídel směrem k převodovce a poté několik úderů kladiva kroužek zamáčklo do hřídele a ona vylezla z náboje ven. L.

PříspěvekNapsal: úte čer 22, 2010 06:02
od tavri
U kola se to musí rozbouchnout, takhle to radil čahoun. Když jsem porcoval jednu Tavrii, poloosy z převodovky normálně vyklouzly ven aniž by vyběhly fitinky...

PříspěvekNapsal: úte čer 22, 2010 18:33
od plavec
Chester píše:vítej v klubu jsou na to potřeba kleště jinak jí tam nedostaneš.
děkuji za přivítání :D Ty kleště si teda musím vypůjčit, to je průšvih.
Dneska jsem na to koukal delší dobu jsem se zamyslel právě jsem to vymyslel, tak jak to máš na fotkách.Takže jsem na to přišel ale jak se čoudilo hlavy panečku :lol:
No a když to (motor+převodovka) vyndám celý i s poloosama, tak budu muset nějak zajistit ty poloosy u převodovky, aby mě nevypadly ne?

PříspěvekNapsal: úte čer 22, 2010 21:55
od Chester
plavec píše:aby nevypadly?

mě tam držely, teda spoň rukou vyndat nešly, nezkoušel sem to trhat ven.

Motor mám venku

PříspěvekNapsal: stř črc 14, 2010 20:24
od plavec
Tak ho mám venku. Teď přijde to samý u modrý a pak to nejhorší prěhodit převodovky a sestrojit pojízdnou stříbrnou plečku. V modrej mi přijde že se ta voda taky kapku ztrácí, takže to nevidím na moc dlouho. :(

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 18:30
od Cooper
Safriš, to by se spravovalo když je motor tak pěkně venku :-)

PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 20:23
od plavec
Cooper píše:Safriš, to by se spravovalo když je motor tak pěkně venku :-)

Taky sem si říkal. :)
Když jsem vyndal i přední nápravu, tak jak potom nastavím geometrii? Aspoň jakš takš abych dojel do města (asi 10km) a tam by mi ji pak udělali přesnějc.

PříspěvekNapsal: pát črc 23, 2010 06:04
od Chester
plavec píše:jak potom nastavím geometrii?

Pokud si nehejbal s řízením, tak bude rozhozenej akorát odklon a ten ať bude jakejkoly \--/ \--\ /--/ /--\ :D tak do města dojedeš... ideálně od oka nastavit |--| :D

PříspěvekNapsal: pát črc 23, 2010 20:27
od plavec
Chester píše:Pokud si nehejbal s řízením

Noo, nehejbal s řízením.... já jsem akorát vyndaval celý "rameno" . Odpojil jsem čep a povolil matice - pod nárazíkem tu velkou, pak tu co drží rameno v kastli (19ka klíč) a pak tu co drží rameno k torzní tyči či co to je (17ka klíč) .
Jak jsem zjistil udělal jsem zásadní chybu už na začátku- neumyl jsem wapkou spodek auta a nezametl v garáži. :( Poučení pro příště.

PříspěvekNapsal: sob črc 24, 2010 05:53
od Chester
blbě sem to napsal... myslel sem to tak jestly si neoddělával řídící tyče od tlumiče... jestli ne tak by to mělo zůstat +- dojezduschopný :)

spodek sem měl rozdělanej taky a na geometrii to skoro rozhozený nebylo.

PříspěvekNapsal: sob črc 24, 2010 08:40
od plavec
Chester píše:jestly si neoddělával řídící tyče od tlumiče..

Ne, do toho jsem nehrabal.
Já to teď někdy asi nějak sesmolim jen abych tu pixlu dostal z garáže ven a mohl tam parkovat s pojízdým povozem. Zatím. A pak uvidím co dál. Safra, chtělo by to pořádnou stodolu. :D