Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: čtv čer 17, 2010 18:33
od Ivo
Pokud by ti v garáži při zvedání auta zavázela střecha, tak stačí vyměnit krumpáč za pořádnou sekyru :lol: .

PříspěvekNapsal: čtv čer 17, 2010 19:09
od Raduz
Kdybys potřeboval poradit tak se mrkni do OKNA VÝKŘIKŮ! Dnes tam zrovna nějaký odborník radil:

[Dnes 18:43] plavec: Normálka bejby- uřízneš flexou a pak tam žvejkou připlácneš jiný. Jo a stříkni to sprejem ať to trochu vypadá. :D

:D

PříspěvekNapsal: čtv čer 17, 2010 19:32
od plavec
Ivo píše:Pokud by ti v garáži při zvedání auta zavázela střecha, tak stačí vyměnit krumpáč za pořádnou sekyru :lol: .

Na to prdim, kdyžtak udělám kabrio, to eště nikdo tady nemá :lol:
Kdybys potřeboval poradit tak se mrkni do OKNA VÝKŘIKŮ! Dnes tam zrovna nějaký odborník radil:

To psal nějakej výtržník :mrgreen:

PříspěvekNapsal: čtv čer 17, 2010 19:59
od Štěpán
To Potápník:
Nevím, jak je to u desítky ( já už si to ani nepamatuju, jaký to bylo u samary ), ale na xantii ( taky předohrab ) jsem sundával převodovku. Já bych šel cestou nejdřív sám sundat převodovku a pak teprve vyndávat motor. Budeš tak mít více prostoru k manipulaci a hlavně budeš to mít tak o 30 - 40kg lehčí.

PříspěvekNapsal: čtv čer 17, 2010 20:14
od plavec
Štěpán Getsko, Nojo, ale motor drží za převodovku, to bych ho musel taky podložit.
Jo a ta rampa mě vlastně taky nepomůže, dyť se musej sundat kola. Tak nevím, zatím jsem v podstatě stále odtažitelnej.
mít "výbavičku" , tak to udělám takhle:

PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 18:42
od dmatej
Tse, ten blok vůbec není ani rezatej, normální podvod! :D

Chtěl jsem ti poslat aspoň katalog dílů na Kalinu, tam je to všechno nakreslený jako LEGO :-)
Mám ale pomalej net a spadlo to. Mám tu naskenovanou i nějakou příručku v 50MB PDF, pak nějakej stručnej manuálek.
Jenže pomalej net ... no, něco jsem měl z avtoman.org.ua

PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 19:33
od plavec
dmatej, Jasné, dík, na ty stránky kouknu.
Měl bys možnost to nechat třeba v Praze u želvotrona? Pak bych si to u něj vyzvedl.

PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 20:28
od zelvotron
Tak příruček je k dispozici tři :butthead:

Však máš i českou dílenskou...

PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 20:42
od plavec
zelvotron píše:Však máš i českou dílenskou...
do tý jsem nahlížel a jaksi jí moc nerozumím :(

PříspěvekNapsal: ned čer 20, 2010 01:03
od dmatej
plavec píše:dmatej, Jasné, dík, na ty stránky kouknu.
Měl bys možnost to nechat třeba v Praze u želvotrona? Pak bych si to u něj vyzvedl.


Ledaže by se udělala zase nějaká pražská ladaschůze a já bych ti to přinesl vypálený :D
Jeden z těch odkazů jsem dneska našel někde tady na foru, v literatuře myslim.
Anebo ti to můžu poslat z práce mailem.

PříspěvekNapsal: ned čer 20, 2010 18:07
od plavec
dmatej píše:Ledaže by se udělala zase nějaká pražská ladaschůze

Joo, to teď asi dlouho nebude.Finančně to neźvládám, vyhlásil jsem bankrot. :-(
dmatej píše:Anebo ti to můžu poslat z práce mailem.

To by bylo prima, jak je to velký? Mám totiž podobný připojení co Ty, tak bych musel někam na free wi-fi.

PříspěvekNapsal: pon čer 21, 2010 14:05
od plavec
plavec píše:převodovku od těch hřídelí ke kolům

když sem měnil spojku tak sem to řešil takhle :D (protože postup rozebíráni sem nějak nepochopil, ale vim že se musel vypustit olej z difu)[/quote]
Takže nahoře na kastrolu tlumiče povolit ty 3 matky (asi 13k klíč) a vyhodit celý to zavěšení ven?
Ty brďo to toho teď bude plná garáž,za chvíli mi tam začne překážet i ten troj na zmrzlinu :D

Jo a nejde mě nacvaknout zpátky ta sponka na manžetě, je na to nějakej trik, nebo kleště?

PříspěvekNapsal: pon čer 21, 2010 14:38
od Luděk Musil
Jinak nechápu jak odpojit ty poloosy- a to jsem ten návod četl asi třikrát.
Mám to rozpojit až u kol, nebo u převodovky? Zatím jsem jen sundal čep.

Já se v tom teda nevyznám, ale u favorita mi doporučili to rozpojit u kol. Obávám se, že u 110, tak samary i nivy to bude potřeba udělat stejně, aby z rozvodovky nevyskákaly nějaký válečky, tyčinky a podobný nesmysly z uložení poloosy.
Ale jak říkám - předohraba jsem takhle rozdělanýho neměl, takže ať se vyjádří zaky někdo, kdo tomu rozumí víc než já :oops: . L.[/quote]

[ Komentář přidal: zelvotron: út červen 22, 2010 08:58 ]
(Doplněna citace, aby to po přesunu dávalo smysl.)

PříspěvekNapsal: pon čer 21, 2010 17:48
od plavec
Luděk Musil píše:ale u favorita mi doporučili to rozpojit u kol

Zkoušel jsem to "nanečisto" - shodil jsem spodní čep a snažil se celý zavěšení kola trochu vyhnout do strany, jestli se poloosa vytáhne ven, nestalo se tak.Spíš mi přišlo, že vylejzá z převodovky. Je tam nějká segrovka, závlačka, či tak něco? V obrázkách nic nevidím.

PříspěvekNapsal: pon čer 21, 2010 18:08
od zelvotron
No musíš to z náboje vyrazit, jako hřídel se hejbe u převodovky podélně, to je správná funkce.

Mimochodem, čistě teoreticky mě napadlo, nebylo by lepší to řešit jen v jednom tématu a ne paralelně ve dvou... :P