Uz som to nemohol vydrzat, tak som sa na to dnes pozrel, odmontoval som tu najvacsiu hadicu, ktorou prudi vzduch, vycistil skrtiacu klapku technickym benzinom kde sa dalo a zmontoval to dokopy (mam pocit, ze taka jedna hadicka, ktora ide z tej hrubej niekam do motora bola este aj trochu zle pritiahnuta)
Po naslednom skusani a prejdeni zopar kilometrov po Bratislave, kedy sa mi zohrial motor som prisiel na to, ze problem bude asi naozaj v znecisteni. Najpr sa to trochu zlepsilo, potom sa to spravalo rovnako zle ako pred tym a potom sa to o trochu viac zlepsilo - konecny stav je taky, ze asi v polovici pripadov mi otacky pekne klesnu na 700 a drzia sa tam, v ostatnej polovici tam trochu kolisu (pri vyhodeni rychlosti) a nasledne sa upokoja. Na 500 mi to kleslo len par krat a nie tak nebezpecne, ako pred tym. Myslite, ze to mam precistit sprejom, ako sa to robi s nastartovanym motorom a teda predpokladam ucinnejsie, ako som mohol z handrou?
Ten motorcek som nevedel vybrat, lebo ten mi menili v servise pred mesiacom a ked som ho chcel odskrutkovat, tak som zistil, ze jedna skrutka je zhora dokaslana, neviem, ci sa ju tak silno v servise snazili zatiahnut, ze to az prehnali ...
A este jeden novy fenomen sa mi vyskytol, ked som stal na krizovatke, otacky sa drzali na krasnych 700, motor plynulo priadol a zrazu sa otacky same zvysili na 1000 a po dvoch sekundach klesli naspat ... to sa mi stalo asi 2 alebo 3 krat ... cim to moze byt??? (od vycistenia som nabehal po meste dokopy 65 km)
VAZ 2112, r.v. 2004, 1499 cm3, 66,7 KW, 16 V