Stránka 3 z 3

PříspěvekNapsal: ned zář 27, 2009 18:12
od Cory
ale plast az o 200 rokov :mrgreen:

PříspěvekNapsal: ned zář 27, 2009 18:18
od radek mb
To už tady nebudu,takže to neřeším :)

PříspěvekNapsal: úte zář 29, 2009 09:07
od Wolf
_MeDi píše:.... Když už ani v Mělníku nejdou schopni provést vše na 100%, tak si Prioru nekoupíme, i kdyby byla ze zlata a p. Burian byl sebepříjemnější. Za ty problémy a starosti to nestojí.

To je asi problém všech značkových servisů Lada, bohužel s tím mám také zkušenost, která mne na čas (a doufám, že pouze dočasně) odklonila od vozů Lada, ke kterým se snad jednou vrátím. Každý rád opravu zaplatí, pokud je to s vědomím, že na opravenou závadu může zapomenout, ale takto to lze řešit pouze reklamacemi, otázkou zůstává, zda je vhodné a účelné si věčným přistavovaním vozu do servisu vyčerpat třeba dovolenou.