Stránka 5 z 13

Napsal: stř říj 14, 2009 18:40
od radek mb
Kolega má zřejmě stejný motor jako já,takže to je Samara.A to by tak těžké sehnat nemělo být.
Jinak vůle v hlavě kvůli ucpanému kanálku mazání,vůbec si nedokážu představit,co tím básník chtěl říci...

Napsal: stř říj 14, 2009 18:50
od _MeDi
Já tomuhle právě taky vůbec nerozumím.
Chápu, že přicpáním mazání docházelo k vyššímu zahřívání, ale jak to může mít vliv na vůli v hlavě, to už mi nedochází.
Je ale pravda, že vibrace jsou po vyčištění kanálku už snesitelné. Jde teď spíše o hluk při vytočení motoru.

Napsal: stř říj 14, 2009 18:53
od radek mb
A jaké otáčky máš na mysli?Protože já mám ten samý motor jako ty a při otáčkách nad 3500 je ten motor hlučný docela dost,řekl bych hlučnější než u krabic.

Napsal: stř říj 14, 2009 18:58
od _MeDi
Zvýšená hlučnost se projeví od cca 2500. S jinou Ladou toto srovnat nemohu, ale za těch 10 let ježdění takhle hlučný ten motor nikdy nebyl.

Napsal: stř říj 14, 2009 19:11
od Saša
Pokud by došlo k přidření pouzdra (ložiska) vačky , tím by se zvětšila vůle která spůsobuje hluk . Vačla se pak pohybuje v pouzdře a klepe .

Napsal: stř říj 14, 2009 19:15
od _MeDi
Ano. To zní logicky. Ale proč tedy pak měnit celou hlavu?

Napsal: stř říj 14, 2009 19:31
od Saša
"Váš" motor neznám , ale některé motory mají část domečku vačice tvořenu hlavou .

Napsal: stř říj 14, 2009 20:14
od _MeDi
Aha. Tak už mi to začíná dávat smysl. Děkuji za info.
Teď už jenom, kde sehnat tu hlavu.. :?:

nepravidelný chod motoru

Napsal: ned črc 04, 2010 20:02
od radek mb
Tak jsem tak chválil svou Laděnu,až jsem přechválil.
Zhruba před 14ti dny se z ničeho nic zhoršil ranní start,auto studené na volnoběh skoro chcípalo a zaškubávalo se.Tak jsem tomu vždycky párkrát přidal a už to bylo lepší.
Už při teplém motoru mam ale pocit,že to špatně táhne,jakoby chvílemi na 3 válce.Dnes ovšem,při ohřátém motoru,jsem to nechal běžet na volnoběh,to drží na cca 650 ot/min,ale při prudkém přidání plynuse motor jakoby zaškubne,vynechá 1 válec a ozve se silné zadrnčení ventilů,ale to je tak necelá vteřinka.
Budu se na to dívat zítra,ale možná nějaké rady by se hodily.Je možné,že by to mohla dělat jen špatná svíčka?(budu v to doufat,v pátek máme jet Laděnou do Černé Hory na dovolenou...)

Napsal: ned črc 04, 2010 20:53
od plavec
nemůže to být Lamda sonda? Kontrolka motoru Ti svítí?

Napsal: ned črc 04, 2010 21:24
od radek mb
plavec píše: Kontrolka motoru Ti svítí?

Ne.

Napsal: ned črc 04, 2010 22:41
od Dusan
ja len tak zboku ...odchaza zaalovaci modul ???

Napsal: ned črc 04, 2010 22:44
od radek mb
Dusan píše:odchaza zaalovaci modul ???

Doufám,že ne.Ale přece jen už to má přes 160 tisíc najeto a velké závady se mi vyhýbaly.Dále jsem možná zapomněl napsat,že za jízdy to má v nízkých otáčkách slabý výkon,od dejme tomu 2500 ot to jede úplně normálně.

Napsal: ned črc 04, 2010 22:49
od Ivo
A nebyl jsi s tím náhodou v poslední době někde u Plavce?

Napsal: ned črc 04, 2010 22:50
od radek mb
Ivo píše:A nebyl jsi s tím náhodou v poslední době někde u Plavce?

:twisted:
Jinak otázka pro zasvěcené.Může být,respektive je zapalovací modul u všech íčkových Lad stejný.Zrovna mám na mysli model 2107 1,7i a 2110 8V,r.v. 99