Stránka 11 z 13

PříspěvekNapsal: pát kvě 27, 2011 21:09
od plavec
FOMA píše:Ano tomu se říká vítězství ducha nad hmotou :)

Tak tak.
A radikální mi to ani nepřijde, ona ani jiná možnost stejně nejni. Buď do toho budeš srát spoustu peněz a budeš v servisech za vola, nebo to rozsekáš na kousky. Cena železa je zrovna příznivá, tak proč ne. ? :roll: Dneska jsem nepatrnou část odvezl do sběrny a zítra bude jedna menší fůra. Pak ta hromada plastových a gumových blbostí a snad bude na zahradě konečně zahrada a ne mototechna :P

PříspěvekNapsal: stř čer 01, 2011 14:37
od jjenik
a kolik si za to dostal jestůi bych tam stim neměl dojet taky jinak to prodávám a popis je vrubrice prodám

PříspěvekNapsal: stř čer 01, 2011 22:43
od plavec
jjenik, cena železa je cca 4- 5 kč/ kg, až ta cena spadne tak se to moc nevyplatí.

PříspěvekNapsal: pon čer 13, 2011 15:31
od zelvotron
Tak to hodím asi semka, už nějakej čas se mě ukazují chyby 0300 a 0302 - vynechání zapalování a vynechání zapalování na druhým válci. Zkoušel jsem jinej zapalovací blok, jinej kabel a i jsem prohodil svíčky, ale vždycky je to 302. Na volnoběh má motor mírně nepravidelnej chod, spíš se jakoby třese a vydává takovej zvuk trochu jako parní stroj, Takový ts, ts, ts, ts, ts s rostoucíma otáčkama se frekvence zvyšuje, ve vyšších otáčkách to zanikne v ostatním hluku. Nicméně jinak je chování normální, volnoběh drží 800 ot. Možná v tahu ve vyšších otáčkách je znát taková nepravidelnost. A teď co s tím ;)

PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 09:55
od Petr HC
zelvotron píše:... A teď co s tím ;)

Zkus zkontrolovat dotažení a připojení čidla detonací a nerovností vozovky - hýbou s předstihem podle kontroly zvuků od zapálení v příslušném válci. Dobré by bylo zkontrolovat diagnostikou úrovně signálu det. čidla z jednotlivých válců. Nevím, jestli to palubní počítač "umí", jako třeba program ICD.

PříspěvekNapsal: úte čer 14, 2011 22:24
od plavec
zelvotron píše:A teď co s tím

Zahodit a koupit motor z plavcovo e-šopu . Přímo od doktora Marka sestavenej a porychtovanej. Hochu, ten se ještě najezdí dvě generace nejmíň ! :P :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: čtv čer 16, 2011 18:30
od zelvotron
Čidlo detonací a nerovnosti jsou ok, mám podezření na to že se nedovírá nějakej ventil. Mohlo by to způsobovat? Palubák tyhle funkce bohužel nemá.

PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 11:13
od Petr HC
zelvotron píše:Čidlo detonací a nerovnosti jsou ok, mám podezření na to že se nedovírá nějakej ventil. Mohlo by to způsobovat? Palubák tyhle funkce bohužel nemá.

Škoda, že již nežije můj kamarád a "učitel" automechaniky Jarda M. Ten si přiložil kovovou tyčku jedním koncem na klapku ucha, druhým "osahal" motor a řekl Ti přesně a neomylně ve kterém válci je závada a jaká. To byl PAN AUTODIAGNOSTIK .
Takto jsem našel zaseklé kamínky na vnitřní straně řemenu alternátoru u mojí 2112 - ale o tom jsem již někde psal. Zkus to tak - nic za to nedáš a nic nemůžeš pokazit - stačí kus hlazenice prům. cca 8 -10 mm (nebo i "Roxoru") se zaoblenými konci.

PříspěvekNapsal: pát čer 17, 2011 20:08
od plavec
Někde používají i ty "sluchátka" co má lékař, když si "poslouchá" pacienta.

PříspěvekNapsal: stř črc 27, 2011 17:15
od zelvotron
Tak se přidala oblíbená 327 :(

Re: nepravidelný chod motoru

PříspěvekNapsal: stř zář 21, 2011 13:25
od Tommel
Hm napišu to sem, kde muže bejt chyba když při 2000-3000ot. po ubráni plynu motor zaškube jako by dochazel benzin ? :roll: benzinu tam je dost, je pravda, že tam muže bejt ještě zbytek starého benzinu na ktery auto nechtělo fungovat skoro vubec :? jedná se o 1.5 8v z 99roku

Re: nepravidelný chod motoru

PříspěvekNapsal: stř zář 21, 2011 18:01
od Petr HC
Tommel píše:Hm napišu to sem, kde muže bejt chyba když při 2000-3000ot. po ubráni plynu motor zaškube jako by dochazel benzin ? :roll: benzinu tam je dost, je pravda, že tam muže bejt ještě zbytek starého benzinu na ktery auto nechtělo fungovat skoro vubec :? jedná se o 1.5 8v z 99roku

Můj tip : nízký tlak paliva z čerpadla nebo se zasekává regulátor tlaku na "common railu". Tlak lze změřit na testovacím vývodu CR - na levé straně motoru - v Jedovnici budu mít manometr s příslušným šroubením. Závada regulátoru by měla zmizet po odpojení (a zaslepení) přívodu podtlaku. Motor pak bude trochu "línější" při akceleraci. Obě věci spolu souvisí.
Samozřejmě tam musíš mít kvalitní benzin.

Re: nepravidelný chod motoru

PříspěvekNapsal: stř zář 21, 2011 19:02
od Tommel
Takže teoreticky to muže bejt ještě zbytkem toho špatného benzinu ? Uvidim zda tedy misto Priory, nepojedu na test 110kou do Jedovnic

Re: nepravidelný chod motoru

PříspěvekNapsal: pát zář 23, 2011 22:19
od radek mb
Tommel píše:Uvidim zda tedy misto Priory, nepojedu na test 110kou do Jedovnic


Pojeď, budu tam mít dvojče, jedu taky desítkou. :P

Re:

PříspěvekNapsal: sob lis 05, 2011 21:06
od zelvotron
zelvotron 16 čer 2011 píše:... mám podezření na to že se nedovírá nějakej ventil. ...


Podezření se potvrdilo.
Obrázek
Kompletní dokumentace zde: http://zelvotron.rajce.idnes.cz/Hlava

zelvotronv 13 čer 2011 píše:Tak to hodím asi semka, už nějakej čas se mě ukazují chyby 0300 a 0302 - vynechání zapalování a vynechání zapalování na druhým válci.... Na volnoběh má motor mírně nepravidelnej chod, spíš se jakoby třese a vydává takovej zvuk trochu jako parní stroj, Takový ts, ts, ts, ts, ts s rostoucíma otáčkama se frekvence zvyšuje, ve vyšších otáčkách to zanikne v ostatním hluku. Nicméně jinak je chování normální, volnoběh drží 800 ot. Možná v tahu ve vyšších otáčkách je znát taková nepravidelnost. A teď co s tím ;)


K tomuhle popisu se ještě občas přidávala chyba čidla detonací, chyba lambda sondy 1 a bohatosti směsi. ... Zajímavý jak řj reagovala na mechanickou závadu (komprese na druhým válci byla proti ostatním poloviční).