Nepravidelný chod motoru, motor nemá výkon

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod radek mb » čtv črc 22, 2010 10:10

Nejde o ojetiny,ale o ten protiúčet :idea:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod zelvotron » čtv črc 22, 2010 12:02

No nevím, tak když u něj šlo prodat ojetinu normálně, tak to muselo jít i když si tam člověk rovnou koupil nový :) , nebo že by dřív měl jen auta v komisi? To nemyslím.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod radek mb » čtv črc 22, 2010 12:22

zelvotron píše:nebo že by dřív měl jen auta v komisi?

To nebyla komise,jak mi bylo vysvětleno,kdo chce,může tam auto postavit a nalepit si tam klidně,že to prodává za milion.Ale vyloženě protiúčet je novinka.

Dobrý den,

Ano, je to možné. Vozidlo musíme vidět a na výkupní ceně se musíme
dohodnout.

S pozdravem
Milan Kalaš
Toto je odpověď ze Sadské,když jsem psal,jestli je možné dát desítku na protiúčet jako akontaci na Kalinu.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod zelvotron » čtv črc 22, 2010 13:52

Aha, tak takhle, já myslel, že to prodávali oni, a co, dají za desítku aspoň koberečky zdarma? :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Při 3700ot a výš netáhne

Příspěvekod kov » ned říj 24, 2010 11:16

Ahoj. Motor (Lada2113,pro jistotu-1499ccm/16V) mi kolem 3600-3700 otáček přestane táhnout a výš se taky nechytne. Pod těmito otáčkama jede normálně. Udělá to vždy,ne jen občas. Hlavně při předjíždění je to dost opruz,když vám přestane jet auto.
Nemáme ve Zlíně servis lady a s nejbližším 20km, v Holešově, nejsem spokojený. Pokud by to mohla být nějaká drobnost, tak bych se to první zkusil mrknou sám.
Napadla mě špatná svíčka, ucpaný palivový filtr,který nepustí dost benzínu, vzduchový filtr nebo něco z váhou vzduchu? Pokud máte podobnou zkušenost, či víte v čem je problém, prosím o radu na ce se mrknout.
Dík.
kov
 

Příspěvekod plavec » ned říj 24, 2010 11:54

kov píše:ucpaný palivový filtr
kov píše:vzduchový filtr
kov píše:špatná svíčka

To je spotřebák kterej máš vyměněn za pár minut, tak bych začal tímhle.
Pak jsou ještě další metody, ale v žádným případě ne servisy- čti pračky na prachy. Jako poslední metodu mi bylo mnohokrát doporučeno auto prodat a je po problémech. :wink: Vítej v realitě.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Re: Při 3700ot a výš netáhne

Příspěvekod Petr HC » ned říj 24, 2010 14:06

kov píše:Ahoj. Motor (Lada2113,pro jistotu-1499ccm/16V) mi kolem 3600-3700 otáček přestane táhnout ...

Změřit tlak na výstupu palivového čerpadla - min 5 Atp a tlak na napájecí liště trysek 3 +/- 0,2 Atp (ve volnoběhu min 2,6 ,při prudkém přidání plynu musí stoupnout přes 3). Diagnostika by měla hlásit chybu "chudá směs".
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod kov » ned říj 24, 2010 20:30

Dnes jsem mrkul na vzduchový filtr. Je sice dost šedý, ale neřekl bych, že tak, aby to způsobilo můj problém.V dohledné době ho vyměním. Dočetl jsem se tu, že je možné odpojit váhu vzduchu a projet auto. To jsem fakt netušil, že to jde. Když jsem ji totiž za chodu motoru vypojil, tak motor zhasnul. Myslel jsem tedy, že auto bez ní nepojede. Chápu to dobře, že když ji odpojím a motor pojede bez problémů, tak je závada v ní?
kov
 

Příspěvekod plavec » ned říj 24, 2010 21:35

kov píše:Když jsem ji totiž za chodu motoru vypojil, tak motor zhasnul

Musíš ji odpojit když se motor netočí :wink:
kov píše: Chápu to dobře, že když ji odpojím a motor pojede bez problémů, tak je závada v ní?

Nejpravděpodobněji ano.
Váha vzduchu mi odcházela tak, že auto ztrácelo postupem času výkon.A nakonec jsem vůbec nenastartoval. Motor točil, ale sotva chtěl naskočit, zhasnul.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod MartasBrno » ned říj 24, 2010 22:57

U některých čidel funguje princip, že když se odpojí, tak řídicí jednotka jejich hodnoty nahradí tabulkovýma hodnotama které zná. Motor pak jede hůř, ale jede a vliv čidla je eliminovaný.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Petr HC » pon říj 25, 2010 08:13

MartasBrno píše:U některých čidel funguje princip, že když se odpojí, tak řídicí jednotka jejich hodnoty nahradí tabulkovýma hodnotama které zná. Motor pak jede hůř, ale jede a vliv čidla je eliminovaný.

U ŘJ Bosch MP7.0xxx je tomu tak u všech čidel kromě čidla polohy klikové hřídele (pak neví kdy má pálit).
For Kov: I tak je můj tip nedostatečný tlak paliva na common railu. Chce to změřit tlaky, které jsem uváděl a diagnostiku.
P.S. Škoda, že ŘJ nemá tabulkové hodnoty na to, aby to jelo, když je čidlo palivoměru na spodním dorazu.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod plavec » pon říj 25, 2010 08:38

čistě teoreticky mě napadlo čidlo polohy škrtící klapky. Anebo do benzínu nalejt přípravek na vyčištění vstřiků. :wink:
Ale bez diagnostiky nevíme.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

motor netáhne odspodu

Příspěvekod _MeDi » úte bře 01, 2011 22:55

Zdravím laďáky :)

Jelikož po dlouhodobě nevyřešené závadě motoru propadám čirému zoufalství, prosím, ostatně jako vždy, o radu zde přítomné.

Pročetl jsem na fórech snad všechna témata obdobná mému problému, nicméně choroba mé Lady zdá se býti specifickou.

Auto odspodu netáhne. Ovšem jen někdy. resp. 1/10 jízd trhá asfalt jako nové (ostatně je akorát zajeté - 60tkm.)
Bohužel tedy většinou (9/10 jízd) ve spodním spektru otáček nereaguje ani na větší diference v přišlápnutí pedálu plynu. Motor začne jen hučet a jakoby se dusil a nemá vůbec chuť jít do otáček. Jediné, co pomáhá je podřazení, ale ani nad 4000ot./min to není úplně ideální.
Hrál jsem si s tím několik dní, abych zkusil vypozorovat příčinu. (Odpojoval/připojoval) jsem váhu vzduchu, lambda sondu, čidlo škrtící klapky, servo otáček volnoběhu...nic. Lada jakoby na nic z toho nereagovala a jela si +- stejně. Z toho vyvozuji, že závada snad v ničem z výše zmíněného netkví. Samozřejmě jistotu nemám. Možná se naopak mýlím.

Konkrétnější dotaz pak je: není potřeba reset ŘJ? Nezamotal jsem jí hlavu tím odpojováním všeho možného? V poslední době auto strašně moc žere. Kolem 10ti litrů. Je to možná pouhou zimou, ale spíše tím, že je prostě nutné při jízdě po městě tlačit pedál téměř k podlaze, aby Lada stíhala ostatní povozy při rozjezdech z křižovatek apod. Ostudná to situace. Nehodna vozu zn. Lada

Je možná důležité podotknout, že auto jezdilo dlouhou dobu (určitě více jako rok - cca 5tkm) s odpojeným čidlem vedle olejového filtru. Po opětovném připojení čidla se motor přestal klepat a značně se zkultivoval. Nicméně po stránce výkonu vše beze změn :(

V nedávné době mi byly měněny rozvody, seřizovány ventily, měněn palivový filtr, vzduchový filtr i olej.

Ta nezměrná radost, když to auto zrovna jede jak má, :thumbright: v kontrastu se smutkem, když tomu tak není... :cry:
Dám půl království tomu, kdo odhalí mou svízel. (dal bych celé království, ale druhou půlku jsem už utopil v ladě) :D :thumbright:
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě

Lada.....Das Auto.
Uživatelský avatar
_MeDi
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned dub 12, 2009 23:00
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod ger007 » úte bře 01, 2011 23:03

nerozumiem moc tymto modernym strojom ale ked nedavno menili rozvody neposunuli ich o zub ??
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod _MeDi » úte bře 01, 2011 23:15

No. Možné je vše. Já tohle nejsem schopen poznat. Ovšem zdá se mi to nepravděpodobné z toho důvodu, že auto by snad jelo pořád stejně (špatně). Jenže Lada někdy táhne jak má. Proto to vidím spíše na nějaké to elektronické udělátko...
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě

Lada.....Das Auto.
Uživatelský avatar
_MeDi
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned dub 12, 2009 23:00
Bydliště: Olomouc

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků