Stránka 1 z 13

Nepravidelný chod motoru, motor nemá výkon

PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2008 09:17
od terezab
Prosím prosím help.
Můžete mi někdo poradit, co by mohlo způsobovat že autíko netáhne (111 16V combi)- 120 z něj musím mačkat (tedy z kopce to mastí i 140, ale jen z kopce). V 60ce se to začne dusit a chce to 3ku, to samé v 90ce - to zas odmítá 5ku. Po dojezdu se občas stává že mi autíko "zapáchá" - jako když se pálí spojka. Taky mi přijde že se zvyšuje spotřeba.
V pátek to vezu do Sadský - prý by to mohl být katalyzátor. Tak snad. Jo, nemáte někdo zkušenosti s univerzálním dílem katalyzátoru?? Vzhledem k finanční krizi zvažuju ten univ. díl katalyzátoru, pokud ta závada je fakt katalyzátor - už se fakt nechci táhnout za tirákama po dálnici 120kou.
Díky moc

PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2008 09:36
od Jiri
Zdravim, mohl by byt ucpanej a vysypanej katalyzatror, pripadne zbytky katatalyzatrou ve vyfuku a ten taky ucpanej. jednoduchy test se da udelat tak že se katalyzator proste odpoji a auto se projede bez nej.. Nevim jak u lady ale u jinych aut se dalo jat s odpojenou a vysroubovanou lambdou .. vyfukove plyny pak sly dirou po lambde a jelo to trosku lip. (u lady jsem tohle nezkousel co na to ridici jednotka ale mela by to v nouzovem rezimu zvladnout)
origo kat je docela draha legrace, kdysi mivali v praze na konevce kat na samaru za 1000, da se navarit na priruby z originalniho pro desitkovou radu (to ti asi znackovej servis neudela, to by prisli o penizky - ale zrucnej garaznik co umi svaret v pohode) Ale prvotni je zjistit v cem je problem....

PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2008 12:35
od čmelák
kat normalne vyhod daj tam trubku ostatok vycisti a mas tazka pohoda

PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2008 12:40
od zelvotron
čmelák píše:kat normalne vyhod daj tam trubku ostatok vycisti a mas tazka pohoda

pokud je to euro3 (jako že asi jo), tak těžko, je tam lambda i za katem... leda, že by počítači nějak simulovala správnej signál z lamdy 2

PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2008 12:42
od čmelák
RJ a tie veci su si dost podobne teda vlastne take iste ako Opel na opel strankach je navod ako tu lambdu odstranit a RJ ojekabatit

kat

PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2008 12:50
od terezab
mělo by to být euro 2 - rok výroby 2000

PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2008 13:03
od tavri
Teda lambdu bych nesundával. Já to tam měl šíleně zarezlý. Mohla by se ulomit nebo poškodit závit.
Můj kat po vyndání vypadal takto: http://forum.ladaklub.com/download.php?id=6811
Více o problematice kat a výfuk v sekci STK

PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2008 15:22
od Jiri
no uvidíš co servis.. euro 2 bez katalyzatoru muze fungovat v pohodě až do technický:-)
problem ale muze byt že se tema zbytkama z katu ucpe vyfuk... ale nevim jak moc sofistikovenj vyfuk je v lade..takže vyckej co na to servis

PříspěvekNapsal: čtv led 10, 2008 18:47
od radek mb
terezab píše:už se fakt nechci táhnout za tirákama po dálnici 120kou.

vím,že je to OT,ale drtivá většina kamionů má omezovač na 90km/h :bs:

PříspěvekNapsal: pát led 11, 2008 00:00
od plavec
Možná by to krom toho KATu mohl být i zapalovací blok.Mě to takle jelo jak se to vyspalo, někdy hůř jindy líp a když se ten motor zahřál, tak většinou hodně blbě a to co popisuješ pro mě byly prvotní příznaky, vrchol byl když jsem se nemohl rozjet na rovince na 1ku a skoro plnej knedlik.Některý válce pálily a některý holt ne. Ale jestli se to pořád zhoršuje a už to není aspoň občas lepší, tak to bude spíš ten Kat. Mimochodem- rozsvítilo se Check Engine?

PříspěvekNapsal: pon led 14, 2008 08:32
od terezab
Tak jsem se včera dozvěděla něco víc (nebo míň?). Katalyzátor to není, lambda je špatná - tu vyměnil, ale závada trvá. Zkusí vyměnit kabely ke svíčkám.
Tak jsem zvědavá jak to dopadne.

PS: Check engine se mi nerosvítil

PříspěvekNapsal: pon led 14, 2008 13:06
od Jura Baran
Mám možná přitroublý dotaz, ale co takhle brzdy? Nebo to dělá i při stojícím autě? Jesště mě napadají frky typu zanešený palivový filtr, palivový čerpadlo s falešným luftem, nebo jiná netěsnost palivové soustavy.

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2008 12:38
od Jiri
brzdy .. jo vse souhlasi jen kdby se s tim jelo na plnej plyn po dalnici 120 tak jdou brzdy za chvilku do červena, a uvaří se.. bude to fest cítit... na to stačí 5-10 km :-)

PříspěvekNapsal: stř led 16, 2008 14:00
od terezab
Tak mám vyměněnou lambda sondu a kabely ke svíčkám.
Autíko jede jak drak - tedy zatím. Budu prý potřebovat nové benzínové čerpadlo - 7000 - 8000,-. Zatím to zkusím se starým a uvidíme. Dneska jsme to mastili po dálnici až 140 a v poho. Žádná cihla na plynu - jen citovka. Paráda

PříspěvekNapsal: stř led 16, 2008 15:04
od plavec
terezab píše:Tak mám vyměněnou lambda sondu a kabely ke svíčkám.
Autíko jede jak drak - tedy zatím. Budu prý potřebovat nové benzínové čerpadlo - 7000 - 8000,-. Zatím to zkusím se starým a uvidíme. Dneska jsme to mastili po dálnici až 140 a v poho. Žádná cihla na plynu - jen citovka. Paráda


A na kolik Tě to vyšlo?