Nepravidelný chod motoru, motor nemá výkon

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod DJW » pát dub 24, 2009 23:41

rudo. píše:Váha vzduchu- vysokocitlivá záležitosť

Asi na tom niečo bude. Známy keď počul "váha vzduchu"- zalomil rukami. Mal Alfu 156 a to je vrak známa lahôdka. Rozoberal dačo každú obednú prestávku :P
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod plavec » sob dub 25, 2009 09:31

Tvrdím, že v ladě prostě polovic věcí navíc.Takový blbosti si mohli odpustit.Co tam není to se nepodělá.Když řeknu někomu že mi odešla váha vzduchu, tak se většinou diví, cože to je za bazmek že to v jejich zánovním povoze není.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Petr HC » sob dub 25, 2009 13:54

rudo. píše: Čidlo škrtiacej klapky je najčastejším problémom elektroniky motora.

Toto čidlo je v podstatě mechanický potenciometr který má velice omezenou životnost i u ostatní spotřební elektroniky. V radiu "chrastí" a u auta způsobuje naprosto chaotické chování motoru. U vozů Lada je od r.v. 2005 montováno bezkontaktní čidlo (potenciometr je tvořen dvěma magnetoodpory a ovládán magnetem, který se mgodporů nedotýká).
O vzduchové váze zde bylo již obsažně diskutováno - jen připomenu, že všechny vozy, počínaje EURO 2 jsou vzduchovou váhou vybaveny.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod DJW » sob dub 25, 2009 14:07

Petr HC píše:od r.v. 2005 montováno bezkontaktní čidlo

Neskúšali ste toto namontovať aj do staršieho ročníka..? 2003 napríklad.
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod Petr HC » sob dub 25, 2009 14:54

DJW píše: Neskúšali ste toto namontovať aj do staršieho ročníka..? 2003 napríklad.

Odzkoušeno to nemám, ale podle ruské literatury má být plně záměnné a pozná se podle pímene velké T naležato v symbolu podkovovitého magnetu (obrácené velké U)na výlisku krytu.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod zelvotron » sob dub 25, 2009 16:47

Mám čidlo r.v. 2005 a zmíněnou značku jsem tam nenašel, koukal jsem tedy jenom zběžně. Ale je pravda, že když jsem jí nahodil prvně, tak motor vyváděl psí kusy, musel jsem odpojit baterku a potom úplně v pohodě, přitom když jsem předtím měnil mezi auty 2002 a 2003 tak to bylo bez problémů i bez "výmazu".
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Petr HC » sob dub 25, 2009 18:20

Takto vypadá znak na výlisku krytu bezkontaktního čidla polohy ŠK (výška cca 6mm).
Přílohy
Obr.01.jpg
Obr.01.jpg (895 bajtů) Zobrazeno 1877 krát
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Lada 2110 poradte s cukanim

Příspěvekod Drobekaja » stř zář 02, 2009 21:23

Lada 2110 Nazdarek Panove sem tady novej tak jeste nevim kaj psat :D mam takej Problem Posledni Dobou muj milacek nak poskakuje když jedu a když nastartuji tak ence jet jako by nemel silu ma najeto jen 60 000 Rv 2000 olej vymenenej, svicky , Palivovej filtr , a stale to nevim cim, to je dikec za Opoved mejlem Ahoj :)
Naposledy upravil Drobekaja dne ned zář 06, 2009 10:27, celkově upraveno 1
Drobekaja
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř zář 02, 2009 21:12
Bydliště: Vapenna

Příspěvekod ursusarctos » čtv zář 03, 2009 20:04

Drobekaja píše:mam takej Problem Posledni Dobou muj milacek nak
tak si zajed na diagnostiku pokud je u vás servis na lady.to co píšeš tak vypada na vzduchovou vahu,ale může to být něco jineho.
ursusarctos
 
Příspěvky: 20
Registrován: čtv črc 30, 2009 09:28
Bydliště: Příbram

Příspěvekod Raduz » pát zář 04, 2009 10:24

ursusarctos píše:tak si zajed na diagnostiku

Diagnostikou bych začal určitě :!: , bohužel ne všechno mrcha řekne viz
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=11169
, ale mi tu máme v Sadský odborníka z velkými zkušenostmi i ty jsou potřeba.

Dále je dobré kdyby si napsal co máš za typ motoru jaké euro, atd. :!:
To to je dobré mít třeba v podpisu, pak když něco píšeš tak každý koukne co máš za motor a může ti třeba i poradit :!:
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvekod FOMA » pát zář 04, 2009 14:27

tak tak,běž na diagnostiku-sice za ni něco zaplatíš,ale v konečném důsledku ti ušetří spoustu peněz 8)
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Příspěvekod Petr HC » sob zář 05, 2009 13:29

Drobekaja - nejprve si podrobně prostuduj toto: Obsah fóra LADAklub - Forum » Nová řada (2110 - 2112) » Elektrická soustava » Trhanie motora
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Vláďa B » pon zář 07, 2009 19:22

Pokud tvoje bydliště je Vápenná v okrese Jeseník a pokud na to nepřijdeš sám, tak odborníci na Lady jsou v Zábřeze na Moravě. Autoservis Chládek. Najdeš je i v kolonce autorizované servisy vozů Lada.
Vláďa B
 
Příspěvky: 124
Registrován: ned led 18, 2009 19:27
Bydliště: Bohdíkov 44

Hlučnost a vibrace motoru

Příspěvekod _MeDi » stř říj 14, 2009 17:34

Zdravím Laďáky!

Tak jsem se vrátil z olomouckého servisu, kde bylo auto kvůli zjištění příčiny nadměrné hlučnosti a vibrací motoru.

Takže za 3500Kč mi byly znovu seřízeny ventily a servisman vyhodnotil příčinu takto:
Na prvním válci byl prý ucpaný mazací kanál nějakou špónou a v důsledku toho mám teď vůli v hlavě a proto tento první válec klepe. ...Může mi toto někdo prosím objasnit? Co to pro motor v důsledku znamená a jak ta vůle vlastně přesně vznikla?

Bylo mi doporučeno sehnat si někde jinou použitou hlavu. Dá se něco takového vůbec sehnat? popř. kde?

Děkuji za rady
Lada 2110 1.5 8v r.v. 99 - nejudržovanější auto ve Střední evropě

Lada.....Das Auto.
Uživatelský avatar
_MeDi
 
Příspěvky: 32
Registrován: ned dub 12, 2009 23:00
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod zelvotron » stř říj 14, 2009 18:35

_MeDi píše:Může mi toto někdo prosím objasnit?


Já se obávám, že ne, "vůle v hlavě" je blbina, vůbec nevím co tím moh myslet, a proč si to myslí a jestli si nevymýšlí pohádky, leda třeba vůle na ložiskách vačky to by smysl dávalo. Sehnat starší hlavu by snad neměl být větší problém, asi bude i shodná se samarou.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků