Nepravidelný chod motoru, motor nemá výkon

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod plavec » pon led 12, 2009 12:39

Jan Vašák píše:Humpolec (myslím že už tam servis není) Zvláštní zvuk z výfuku- na auto se ani nepodíval ze spoda, jen poslechl a hurá že bude objednávat. Vlezl jsem pod to doma sám a byla jen nedotažená lambda.


Ještě tam ten vrakáč myslím je.Byl jsem tam loni napodzim.A přístup jak píšeš, katastrofa: Diagnostiku nemají, musí si jí prý půjčit, takže sem se měl objednat předem.Skladem má snad jen žárovky.A desítku nikdy neprodali.Vystavený auto žádný, a LadaServisem je prý proto, že to kluka baví se hrabat ve starých žigulech, ale těm našem nerozumí. Bylo mi řečeno: "Noo, víte co?Zkuste radši Sadskou." Tak jsem odvětil : " A co Meškan v Třeboni? " On: "Hmm, ten je ještě horší jak my" :D Tak jsem se rozesmál, poklonil a odjel.
Jan Vašák píše:Další servis blízko Tábora

Jestli to byl Kroc, tak tam ani nemá cenu stavět, radši běhají hodinu kolem auta a špekulujou než aby si nechali vysvětlit, že větrák na sahaře spíná ŘJ.Dokonce to odvezli i k elektrikáři a ten byl taky na větvi :P

Mělník jsem nikdy nenavštívil, takže nevím, ale moc příjemný jednání tam prý nemají,aspoň co jsem slyšel od jiných ladistů.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

servis

Příspěvekod Jan Vašák » pon led 12, 2009 12:48

Blízko Tábora byl právě ten v Třeboni. Přístup na Mělníku se sice někdy zdá "zajímavý", ale opravdu to umí- aby né.
Jan Vašák
Jan Vašák
 
Příspěvky: 46
Registrován: ned čer 13, 2004 22:53
Bydliště: Sudoměřice

Příspěvekod Saša » pon led 12, 2009 15:24

Jan Vašák píše:netěsnost výfuku mezi katalyzátorem a prostředkem neřešili dotažením, ale taktéž silikonem (asi ho mají nějak moc rádi, tohle aspoň nebyl ten tavný), v KAT je teplo, tak se vyhřál


Pozor na silikon pokud se jeho výpary(po dobu schnutí) dostanou do sání nebo výfuku spolehlivě zničí lambda sondu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Jan Vašák » pon led 12, 2009 15:26

Oni to asi nevěděli. Proto nadávám na některé servisy. Ale třeba jsem na ně měl jen smůlu.
Jan Vašák
Jan Vašák
 
Příspěvky: 46
Registrován: ned čer 13, 2004 22:53
Bydliště: Sudoměřice

Příspěvekod plavec » ned led 18, 2009 19:15

SNad to můžu prozradit, zjistili jsme že byl problém v zapalovacím bloku.Takže Koněvka je zase o jeden chudší a o necelých 6tisíc bohatší :P

Tak co jak to jezdí s novým zapalovacím blokem?Jistě to bude nesrovnatelná jízda, lada si konečně vzpoměla na slušné vychování, že? :wink:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod Jan Vašák » pon led 19, 2009 09:17

Ano. Jezdí opravdu jako za mlada. Plyn bude chtít ještě seřídit, zatím byl seřízen jen s tím špatným, ale i tak včera jízda z Kralup na Tábor s velkou naloženou károu proběhla na plyn v pohodě.
Jan Vašák
Jan Vašák
 
Příspěvky: 46
Registrován: ned čer 13, 2004 22:53
Bydliště: Sudoměřice

Příspěvekod plavec » pát úno 13, 2009 14:45

Už jsi se hrabal v tom vadným zapalovacím bloku?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod DJW » čtv úno 19, 2009 11:29

No Lada je zdá sa prudko inteligentné auto. Po kúpe som si všimol že trhá v nízkych otáčkach.. Včera po 300km súvislej pokojnej jazde som si všimol, že závada sa zázračne odstránila.
Myslím že počkám aj s výmenou oleja - kým sa vyparí sám :)
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod Saša » čtv úno 19, 2009 11:40

DJW píše:Po kúpe som si všimol že trhá v nízkych otáčkach.. Včera po 300km súvislej pokojnej jazde som si všimol, že závada sa zázračne odstránila.

Ono to nemusí bejt až tak zázračné . Pokud je někde trochu porušená izolace na VN částevh může vlivem vzdušné vlhkosti nastat problém , který se po ohřátí a uplném vyschnutí vyřeší sám . Porušená izolace na zapalovacím bloku se tu již spomínala .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod plavec » čtv úno 19, 2009 12:06

Saša píše:Pokud je někde trochu porušená izolace na VN částevh může vlivem vzdušné vlhkosti nastat problém , který se po ohřátí a uplném vyschnutí vyřeší sám

Co je dobrý použít jako opravu porušený izolace?Kdesi jsem četl, že bezbarvý lak na nehty. :roll:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod plavec » pon úno 23, 2009 09:57

Tak mi pan kolega Saša poradil že ty trhlinky, který můžou být na bloku v blízkosti VN kabelů se dají dobře opravit .Dobré je to tavné lepidlo . před použitím prasklinky ještě proškrábnout a pořádně vysušit třeba v troubě na70°C klidně hoďku .
Díky za tip Sašo, málem jsem zapoměl ten návod tady vystavit. :oops:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Dotaz..

Příspěvekod žež » stř bře 18, 2009 21:04

Má 8v stejnej zapalovací blok jak 16v? jaká je asi cena?
žež
 
Příspěvky: 214
Registrován: úte čer 17, 2008 20:39
Bydliště: Křtiny

Re: Dotaz..

Příspěvekod plavec » čtv bře 19, 2009 00:31

žež píše:Má 8v stejnej zapalovací blok jak 16v? jaká je asi cena?


Ano blok je stejný. cena šla dolů. Jestli si dobře pamatuju, tak cca 5 tisíc. Původně byl skoro za deset. :?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod DJW » čtv dub 23, 2009 17:27

Takže záhada potrhávania v nízkych otáčkach vyriešená. Po dlhom štúdiu všetkých možných informácii som dospel k tomuto:

1. premyl som váhu vzduchu podľa manuálu o tému ďalej
2. skontroloval vysokonapäťové káble a sviečky
- auto potrhávalo ďalej, no len v nízkych otáčkach, občas pri malom plyne bez pohybu akcelerátou samo spadlo z otáčiek a zas po sekunde naskočilo. Vo vyšších otáčkach bez problému. Uvažoval som teda: škrtiaca klapka poväčšine sa otvára v prvej tretine dráhy..
3. tipol som čidlo polohy škrtiacej klapky. Výmena... A autíčko chodí ako s medom.. :)

Ale sa teším..
Vesta SW Cross 1.6, r.v. 2019 (2022 - na večné časy a nikdy inak)
Priora Combi 1.6 16v, r.v.2009 (2018 - uvidíme, dokedy to so mnou vydrží, momentálne v odpočinku)
EX: 2111.3B 1.5 16V r.v.2003 (2009-2016, R.I.P.)
Оптимист учит английский, пессимист - китайский. Реалист купил автомат Калашникова.
Uživatelský avatar
DJW
 
Příspěvky: 587
Registrován: sob pro 20, 2008 19:54
Bydliště: takmer presny stred Europy

Příspěvekod rudo. » pát dub 24, 2009 21:03

Čidlo škrtiacej klapky je najčastejším problémom elektroniky motora.
Dokonca sa môže stať, že aj úplne nové čidlo je na figu. (Také sa napr. podarilo kúpiť aj mne) Výrobcov je viac. Čidlo úplne nového auta vydrží podľa RU asi 30000km, ale sú prípady, že vydrží aj 200000km.
Váha vzduchu- vysokocitlivá záležitosť, odchádza aj na oveľa renomovanejších značkách ako je Lada.
Tak len nech ti tá Ruská raketa lieta čím dlhšie bez problémov. :)
rudo.
 
Příspěvky: 397
Registrován: pát úno 17, 2006 19:10
Bydliště: Prešov

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků