Nepravidelný chod motoru, motor nemá výkon

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod plavec » pát kvě 27, 2011 21:09

FOMA píše:Ano tomu se říká vítězství ducha nad hmotou :)

Tak tak.
A radikální mi to ani nepřijde, ona ani jiná možnost stejně nejni. Buď do toho budeš srát spoustu peněz a budeš v servisech za vola, nebo to rozsekáš na kousky. Cena železa je zrovna příznivá, tak proč ne. ? :roll: Dneska jsem nepatrnou část odvezl do sběrny a zítra bude jedna menší fůra. Pak ta hromada plastových a gumových blbostí a snad bude na zahradě konečně zahrada a ne mototechna :P
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod jjenik » stř čer 01, 2011 14:37

a kolik si za to dostal jestůi bych tam stim neměl dojet taky jinak to prodávám a popis je vrubrice prodám
jjenik
 
Příspěvky: 71
Registrován: pon lis 30, 2009 20:14
Bydliště: Počátky

Příspěvekod plavec » stř čer 01, 2011 22:43

jjenik, cena železa je cca 4- 5 kč/ kg, až ta cena spadne tak se to moc nevyplatí.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod zelvotron » pon čer 13, 2011 15:31

Tak to hodím asi semka, už nějakej čas se mě ukazují chyby 0300 a 0302 - vynechání zapalování a vynechání zapalování na druhým válci. Zkoušel jsem jinej zapalovací blok, jinej kabel a i jsem prohodil svíčky, ale vždycky je to 302. Na volnoběh má motor mírně nepravidelnej chod, spíš se jakoby třese a vydává takovej zvuk trochu jako parní stroj, Takový ts, ts, ts, ts, ts s rostoucíma otáčkama se frekvence zvyšuje, ve vyšších otáčkách to zanikne v ostatním hluku. Nicméně jinak je chování normální, volnoběh drží 800 ot. Možná v tahu ve vyšších otáčkách je znát taková nepravidelnost. A teď co s tím ;)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Petr HC » úte čer 14, 2011 09:55

zelvotron píše:... A teď co s tím ;)

Zkus zkontrolovat dotažení a připojení čidla detonací a nerovností vozovky - hýbou s předstihem podle kontroly zvuků od zapálení v příslušném válci. Dobré by bylo zkontrolovat diagnostikou úrovně signálu det. čidla z jednotlivých válců. Nevím, jestli to palubní počítač "umí", jako třeba program ICD.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod plavec » úte čer 14, 2011 22:24

zelvotron píše:A teď co s tím

Zahodit a koupit motor z plavcovo e-šopu . Přímo od doktora Marka sestavenej a porychtovanej. Hochu, ten se ještě najezdí dvě generace nejmíň ! :P :lol: :lol:
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod zelvotron » čtv čer 16, 2011 18:30

Čidlo detonací a nerovnosti jsou ok, mám podezření na to že se nedovírá nějakej ventil. Mohlo by to způsobovat? Palubák tyhle funkce bohužel nemá.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Petr HC » pát čer 17, 2011 11:13

zelvotron píše:Čidlo detonací a nerovnosti jsou ok, mám podezření na to že se nedovírá nějakej ventil. Mohlo by to způsobovat? Palubák tyhle funkce bohužel nemá.

Škoda, že již nežije můj kamarád a "učitel" automechaniky Jarda M. Ten si přiložil kovovou tyčku jedním koncem na klapku ucha, druhým "osahal" motor a řekl Ti přesně a neomylně ve kterém válci je závada a jaká. To byl PAN AUTODIAGNOSTIK .
Takto jsem našel zaseklé kamínky na vnitřní straně řemenu alternátoru u mojí 2112 - ale o tom jsem již někde psal. Zkus to tak - nic za to nedáš a nic nemůžeš pokazit - stačí kus hlazenice prům. cca 8 -10 mm (nebo i "Roxoru") se zaoblenými konci.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod plavec » pát čer 17, 2011 20:08

Někde používají i ty "sluchátka" co má lékař, když si "poslouchá" pacienta.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Uživatelský avatar
plavec
 
Příspěvky: 4713
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvekod zelvotron » stř črc 27, 2011 17:15

Tak se přidala oblíbená 327 :(
Přílohy
OBD.doc
výpis z diag.
(144 KiB) 722 krát
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: nepravidelný chod motoru

Příspěvekod Tommel » stř zář 21, 2011 13:25

Hm napišu to sem, kde muže bejt chyba když při 2000-3000ot. po ubráni plynu motor zaškube jako by dochazel benzin ? :roll: benzinu tam je dost, je pravda, že tam muže bejt ještě zbytek starého benzinu na ktery auto nechtělo fungovat skoro vubec :? jedná se o 1.5 8v z 99roku
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Re: nepravidelný chod motoru

Příspěvekod Petr HC » stř zář 21, 2011 18:01

Tommel píše:Hm napišu to sem, kde muže bejt chyba když při 2000-3000ot. po ubráni plynu motor zaškube jako by dochazel benzin ? :roll: benzinu tam je dost, je pravda, že tam muže bejt ještě zbytek starého benzinu na ktery auto nechtělo fungovat skoro vubec :? jedná se o 1.5 8v z 99roku

Můj tip : nízký tlak paliva z čerpadla nebo se zasekává regulátor tlaku na "common railu". Tlak lze změřit na testovacím vývodu CR - na levé straně motoru - v Jedovnici budu mít manometr s příslušným šroubením. Závada regulátoru by měla zmizet po odpojení (a zaslepení) přívodu podtlaku. Motor pak bude trochu "línější" při akceleraci. Obě věci spolu souvisí.
Samozřejmě tam musíš mít kvalitní benzin.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Re: nepravidelný chod motoru

Příspěvekod Tommel » stř zář 21, 2011 19:02

Takže teoreticky to muže bejt ještě zbytkem toho špatného benzinu ? Uvidim zda tedy misto Priory, nepojedu na test 110kou do Jedovnic
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Tommel
 
Příspěvky: 3252
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK

Re: nepravidelný chod motoru

Příspěvekod radek mb » pát zář 23, 2011 22:19

Tommel píše:Uvidim zda tedy misto Priory, nepojedu na test 110kou do Jedovnic


Pojeď, budu tam mít dvojče, jedu taky desítkou. :P
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Re:

Příspěvekod zelvotron » sob lis 05, 2011 21:06

zelvotron 16 čer 2011 píše:... mám podezření na to že se nedovírá nějakej ventil. ...


Podezření se potvrdilo.
Obrázek
Kompletní dokumentace zde: http://zelvotron.rajce.idnes.cz/Hlava

zelvotronv 13 čer 2011 píše:Tak to hodím asi semka, už nějakej čas se mě ukazují chyby 0300 a 0302 - vynechání zapalování a vynechání zapalování na druhým válci.... Na volnoběh má motor mírně nepravidelnej chod, spíš se jakoby třese a vydává takovej zvuk trochu jako parní stroj, Takový ts, ts, ts, ts, ts s rostoucíma otáčkama se frekvence zvyšuje, ve vyšších otáčkách to zanikne v ostatním hluku. Nicméně jinak je chování normální, volnoběh drží 800 ot. Možná v tahu ve vyšších otáčkách je znát taková nepravidelnost. A teď co s tím ;)


K tomuhle popisu se ještě občas přidávala chyba čidla detonací, chyba lambda sondy 1 a bohatosti směsi. ... Zajímavý jak řj reagovala na mechanickou závadu (komprese na druhým válci byla proti ostatním poloviční).
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6273
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků