Stránka 3 z 3

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: čtv zář 15, 2016 17:36
od Cory
Vravim,ono to je od 22 do 28 Nm. Cize len uplne jemne dotiahnut,aby sa netriaslo. Nejde o to ze by cidlo nevydrzalo a ruplo,ale davalo by nespravne udaje

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: čtv zář 15, 2016 20:21
od zelvotron
To je mi jasný, ale z principu funkce toho čidla chápu že musí bejt spolehlivě napevno spojený s blokem motoru, tedy i když ho dotáhnu víc, podle mě by to nemělo vadit, resp. nenapadá mě proč by to vadit mělo. Ta malá gola na tohle je ideál, jednak se tam líp dostane a jednak se tím i relativně snadno dodrží ten moment...

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: pát zář 16, 2016 05:47
od Cory
Neviem preco, ale vadi to, skusal som diagnostikou odpozorovat napatie z cidla pri roznom stupni dotiahnutia na nastartovanom motore a meni sa to. Pred rokom som mal problem, ked na mojej 1,9 stale vyhadzovalo chybu detonacneho cidla. Asi 2 tyzdne som laboroval s čipom, nakoniec som zistil, ze chyba je v konektore.

Re: čidlo klepání - detonačního hoření

PříspěvekNapsal: ned zář 18, 2016 15:22
od Georgius
Takže konečně přestalo pršet a já se dostal k razborce-zborce. Pokud by to dělal někdo manuálně ještě méně zručný než já, tak se mu může hodit dobrá rada: nejlehčí přístup je zezhora, levou tlapu podél tyčky oleje na přední straně motoru, po nahmatání dátčika a kabelu od něj druhou ruku z druhé strany kolem vzduchového filtru, levou po stranách zmáčkout napružený drátek (viz první obrázek), rozebrat a vytáhnout.

Na první pohled mi konektor přijde OK, zkusil jsem ho párkrát trochu "ošoupat" dovnitř-ven a uvidím, jestli to hodí nějakou ašíbku cestou do Prahy. Přijde mi, že na funkci to nemá vliv a že ten CHE mi ŘJ rozsvítila jenom aby mne naštvala :-/. Čidlo jsem zkoušel jenom rukou a vypadalo dotaženě, laborovat s utahovacím momentem se mi zatím moc nechce, ale třeba ještě dozraju ;-).


Obrázek
Obrázek