Takže konečně přestalo pršet a já se dostal k razborce-zborce. Pokud by to dělal někdo manuálně ještě méně zručný než já, tak se mu může hodit dobrá rada: nejlehčí přístup je zezhora, levou tlapu podél tyčky oleje na přední straně motoru, po nahmatání dátčika a kabelu od něj druhou ruku z druhé strany kolem vzduchového filtru, levou po stranách zmáčkout napružený drátek (viz první obrázek), rozebrat a vytáhnout.
Na první pohled mi konektor přijde OK, zkusil jsem ho párkrát trochu "ošoupat" dovnitř-ven a uvidím, jestli to hodí nějakou ašíbku cestou do Prahy. Přijde mi, že na funkci to nemá vliv a že ten CHE mi ŘJ rozsvítila jenom aby mne naštvala :-/. Čidlo jsem zkoušel jenom rukou a vypadalo dotaženě, laborovat s utahovacím momentem se mi zatím moc nechce, ale třeba ještě dozraju
.