od zelvotron » pon pro 13, 2021 17:04
Podle mě pokud jde o šestnáctiventily, tak jakákoliv 1,5 má vždy modul a kabely a jakákoliv 1,6 vždycky samostatný tužkový cívky a to už už od první verze v 211x z roku 2006. Osmiventil vždycky kabely a modul až do dneška jestli se nemejlím?
Každopádně jsem dal nový kabely od Tesly a funkčně dobrý akorád jsou zase dlouhý, kdysi sem měly ty modrý od nich a ty byly taky dlouhý ale ne tak moc jako tyhle, takže nejde dodržet původní vedení, musel sem vyhodit i originál plastový koridory pro ty kabely, protože do toho nejdou dát a akorát by se o to prodíraly a že prodírat se budou stejně až se na to nasadí kryt, tohle tam není zrovna moc dobře vyřešený. Na třetím válci je to nejvíc naprd, protože pokud by se dodrželo původní vedení tak se bude prodírat o lanko plynu.
Ladawiki - hele nevím já v tom nějak neumím, jesi tě můžu poprosit tak to tam dej.
- Přílohy
-

- zapalovací kabely Tesla Blatná T516M
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.