Brzdy - účinost a vadnutí

Moderátor: Moderátoři

Připadají Vám brzdy u Lady desítkové řady oproti vozům jiných značek:

Anketa končí za pon kvě 05, 2008 07:47

Lepší
0
Žádná hlasování
Srovnatelné
6
43%
Horší
8
57%
 
Celkem hlasů : 14

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod dmatej » úte dub 25, 2017 01:53

Kaliny mají 14 kotouče, kromě výjimek jako je ta moje, ta má 13. Destičky jsou ale stejné, jen na větším kotouči jsou trochu dál od středu. Třmen je samozřejmě taky jiný.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2781
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod Cory » úte dub 25, 2017 04:44

A nie je to tak ako byva u lady zvykom, ze 8v maju 13ky a 16v maju 14ky? Priora 8v mala tiez 13ky.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 10359
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod dmatej » úte dub 25, 2017 10:01

Podle katalogu dílů ne. Měla by mít 14, i Nedbal se tomu divil. Ale podle internetu nejsem jediný. Ta moje taky trochu vybočuje detaily, přední lampy jsou malinko jiné než u jiných, třetí brzdové taky ... jen ty "nemoci", ty jsou u roku 2007 všude stejné :D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2781
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod zelvotron » úte dub 25, 2017 16:01

třmen je taky stejnej, jen je jinej jeho držák
Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6030
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod dmatej » ned dub 30, 2017 16:50

Jo, to je možný.

Jinak problémy s brzdami vyřešeny sovětským univerzálním klíčem (kladivo), odvzdušněním i brzdy LP kola (ta fungovala), a přehozením vnitřní a vnější destičky PP kola. Včera jsem jel 300 km na východ okrskami a spěchal jsem, spotřeba 7,2, pak 300 km v noci na západ po D11 a D5, spotřeba 5,9, což je nejlepší dálniční výsledek, jaký jsem kdy najel (110-130).
Dneska 25+25 km okrskami Přehýšov - Globus Chotíkov se spotřebou 6,0 ... takže si chrochtám blahem :D

Už jsem začínal závidět firemní oktávce, že když vyřadím, někdy i z kopce zrychluje ... a Kalina na stejném místě zpomaluje. Říkal jsem si, to jsou ty velký kola a asi nový ložiska, hmm, hmm ... hovno :D ... včera jsem si na D5 k Loděnicím vyřadil ve 110 a dole jsem měl krásných cca 118 :D

Ta Tavriho spotřeba mi pořád vrtá hlavou ... má to OBDII? Přemýšlím, jestli by se nedal nasnímat průběh hodnot v závislosti na otáčkách a porovnat mezi různými auty ... pokud to teda nejsou brzdy :-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto).
Uživatelský avatar
dmatej
 
Příspěvky: 2781
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod FOMA » pon črc 29, 2019 17:04

Tak jsem po čase 2111 dopřál nové brzdové kotouče - děrované Bremba :P Povrchová úprava púsobí až nezvykle dokonale, celý kotouč je pokryt jakýmsy lakem, který nelze jen tak odstarnit a to ani lihem. Po osazení to nevypadá vůbec zle. Hlavní je ovšem účinnost, kde se po krátkém zajetí zdá být o něco lepší než třeba u plných kotoučů TRW. Konkrétně subjektivní pocit je: plynulý,rovnoměrný až snad kultivovaný náběh brzdného účinku. Dokonce ustalo i drobné vibrování volantu. Sousední garážníci bledli závistí a nevěřícně kroutily hlavou :twisted: 20let stará Lada a ventilované Bremba :mrgreen:
Přílohy
20190729_130229.jpg
20190729_154141.jpg
Po montáži kotouče vypadá 11ka s děrovaným kotoučem skoro až sportovně....
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 1795
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod valda1971 » pon črc 29, 2019 19:04

FOMA píše: Sousední garážníci bledli závistí a nevěřícně kroutily hlavou :twisted: 20let stará Lada a ventilované Bremba :mrgreen:

No proč by ne :wink: Starým lidem se také snažíme udělat radost :D
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
valda1971
 
Příspěvky: 5472
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod Erik » stř črc 31, 2019 08:15

FOMA: Tak to je fajn, že Lada bude lépe brzdit
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Erik
 
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod zelvotron » pát srp 02, 2019 20:06

Jaký si k tomu dal desky? To je Brembo Sport? Mě se v krabici válí Brembo MAX což mi připomíná že bych je tam pomalu moh dát, aby se vůbec ještě užily. Tak ono ani není moc důvod důvod kupovat něco jinýho cenově to vyjde srovnatelně nebo levnějš než origo kotouč s kolísavou kvalitou.
Obrázek
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6030
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvekod FOMA » sob srp 03, 2019 13:35

Desky jsem dal z CS Autolada. Ne Sport to nejsou, jsou to tyto: https://www.motora.cz/brembo/09.8903.1X ... ypNr=16482
odkaz mi dal na ně žež.
Lada 21061(1986) 1986-2008(198 000km)
Lada 21113(2001) 2008-nyní
Ford Fusion 1.4 16v 2012-nyní
Lada Vesta SW Cross (Bastion) 2019 -nyní

Lada = Levné A Dobré Auto
Uživatelský avatar
FOMA
 
Příspěvky: 1795
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků