2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

Moderátor: Moderátoři

2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

Příspěvekod Chester » sob dub 21, 2018 22:14

Po dlouhé době prosím o radu,

"Wergl III" stávkuje, motor vynechává, jede na 2-3 válce a teď začal střílet oběma směry.

Projevuje se za studena i za tepla, na benzín i LPG, od volnoběhu až někam k 2500 ot.

- svíčky - vyměněny
- PP mlčí výjimečně hodí 0171 - chudá směs
- kabely, zapalovací blok, váha vzduchu, čidlo kliky, čidlo klapky - použito z pojízdného auta a nepomohlo
- čidlo vačky - po odpojení jdou otáčky na 2000 a vynechává pořád
- tlaky válců kontrolovány pomocí startovacího proudu - nic co by naznačovalo ztrátu tlaku
- rozvody napnuté, najeto cca 65tkm, jestli nepřeskočily jsem ještě nekontroloval (nepravděpodobné)
- začalo vynechávat před cca 100 km, nyní už nepoužitelné
- oleje i chladící kapaliny má i mělo dost
- střílí při otáčkách pod 1000
- aktuálně po nastartování většinou otáčky vyletí na 3000 a okamžitě padají až do chcípnutí, v chodu se udrží jedině přidáním plynu.

Nenapadá vás něco krom svazků, ŘJ a podobných libůstek?
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 791
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř/Praha/Mladá Boleslav

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

Příspěvekod Cory » ned dub 22, 2018 05:46

Ak si odmyslime problemy s elektronikou, tak to moze byt zaseknuty hydrostel.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 9712
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

Příspěvekod JmJ » ned dub 22, 2018 05:54

Me napadly snad taky jen ventily. Pokud predpokladam, ze to predstih ridi dobre (vymena cidel nepomohla, rekneme ze RJ a kabelaz jsou ok), pak zbyva jen to, ze to zapali smes v pravy cas, ale vybuch se dostane nejak ven do sani ci vyfuku. Tedy jedine pres spatne fungujici ventil.

Z elektriky krom vadne RJ a kabelaze snad jedine spatne fungujici zapalovaci modul, ktery by z nejakeho duvodu palil ve spatny cas i kdyz rozkazy by dostaval spravne.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 5704
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

Příspěvekod Cory » ned dub 22, 2018 06:50

Co sa tyka tlakov, netreba sa nechat zmiast. Ger mal tlaky 14,5 a stvrty valec nepalil vobec-priotvoreny ventil.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 9712
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

Příspěvekod lucifero89 » pon dub 23, 2018 16:34

Kedysi davno som mal problem s ukazovatelom stavu paliva, tak mi v jednom servise chceli precistit reostat (ci ako sa to vola) pripojeny k plavaku. Popritom ako odpajali cerpadlo, tak im vypadlo jedno tesnenie a auto nasledne skapinalo, strielalo, z vyfuku isiel cierny dym atd... Cele to bolo sposobene nedostatocnym tlakom paliva. Takze mozno aj toto moze byt jedna z pricin, ale ktohovie.
Červená Lada Kalina 1117, ročník 2010, 1.4, 16V
Obrázek
Uživatelský avatar
lucifero89
 
Příspěvky: 179
Registrován: čtv srp 18, 2011 13:42
Bydliště: Nitrianske Pravno

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

Příspěvekod Chester » pon dub 23, 2018 22:39

Všem děkuji, zejména Corymu, že mě "donutil" vyměnit hlavu. Nakonec jsem se k tomu ani nedostal, při rozebírání jsem našel prasklou gumovou spojku mezi částmi sání. Po výměně už to jezdí. Předpokládám že ventily v tom válci si zažily svoje a je možné že mě výměna hlavy nemine. Sadu těsnění i hlavu mám připravenou tak mě to nepřekvapí, hlavně vím po čem jít až zase začne dělat neplechu. Teď to jezdí a to je hlavní.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005
Uživatelský avatar
Chester
 
Příspěvky: 791
Registrován: čtv dub 24, 2008 12:19
Bydliště: Chotěboř/Praha/Mladá Boleslav

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

Příspěvekod Cory » pon dub 23, 2018 22:48

;)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 9712
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

Příspěvekod Luděk Musil » úte dub 24, 2018 05:06

Chester píše:... prasklou gumovou spojku mezi částmi sání... .
Jak primitivní ... . Ale jak účinné :!: :D
(Michal Dočolomanský x Miloš Kopecký, Adéla ještě nevečeřela). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13 ( :hrob: ); 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá 2191 -> 16-?; 21011 - veterán (75) 12-?; bílá felicia combi s novým ksichtem -> 98-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 8486
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

Příspěvekod JmJ » úte dub 24, 2018 05:28

Smim se optat, jaka teorie stoji za tim, prisavani vzduchu zpusobovalo ten problem? Ze vzmikala spatna smes a ta spatne horela? Horela dele a tedy pri otevreni ventilu strelila do sani ci vyfuku?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 5704
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: 2111 1.5 16V E2 vynechává nejede prská

Příspěvekod Majo » úte dub 24, 2018 06:38

Vaha vzduchu je pred skrtiacou klapkou. Na zaklade jej udajov koriguje RJ dlzku vstrekov. Ked udaj nesedi, snazi sa to upravit, ale zaroven kontroluje obsah kyslika vo vyfuku. A kedze hlasilo chudobnu zmes, bolo mnozstvo vzduchu vacsie ako RJ skorigovatelnych 25%. Teda extremne chudobna zmes. A je pravdepodobne, ze na vsetkych valcoch lebo si to do ostatnuch potiahne cez spojenu cast sacieho potrubia. A to virenie vzduchu v sani potom musi vyzerat...
21043(dvojzimny spanok), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+(v zabehu), BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6378
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron