Stránka 1 z 1

serizeni motoru 1.3 (po vymene tesneni pod hlavou)

PříspěvekNapsal: pon lis 03, 2008 18:17
od Machy
Ahoj chlapi.
Měnil jsem na Samaře 1.3 těsnění pod hlavou. Problém je že mi nechce chytit a když vůz roztlačim,tak jde motor velmi špatně,vůbec se nechce jet a jde špatně vytočit. Koukal jsem na rozvody a značky sedí. Když jsem zkoušel jestli "pálí" svíčka, tak při povytažení prvních dvou kabelů se zvýší otáčky. Podotýkám,že jsem před demontáží myl motor,ale po umytí motor běžel normálně. Tak co myslíte? :) Díky za radu!

PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2008 10:30
od Luděk Musil
To (Samara) má takovej podivnej rozdělovač z boku hlavy, že?
Máš správně seřízený předstih? L.

PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2008 11:33
od Vašátor
Nemáš přehozené zapalovací kabely?

PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2008 18:06
od Machy
Vašátor píše:Nemáš přehozené zapalovací kabely?

Taky mě to napadlo. Nemáš obrázek,jak mají byt kabely zapojeny? Děkuji.

PříspěvekNapsal: úte lis 04, 2008 18:17
od Cory
nastav si klukovku na znacku proti znacke (mala by sediet aj znacka na vacke s tym plechom), vysroubuj sviecku na prvom valci (prvy z lava) a strc tam sroubovak,aby si sa presvedcil, ci je piest v HÚ. Potom daj dole viečko z rozdelovaca a sleduj, kam smeruje palec.Priloz viecko a v mieste kde je palec nastokni kabel, ktory vedie na 1.valec....v napichovani pokracujes v smere otacania motora. Takze 1. valec mas napojeny. Na dalsi vyvod napoj 3. valec, na dalsi 4. valec a nakoniec 2. valec.... :wink:

PříspěvekNapsal: stř lis 05, 2008 16:29
od Vašátor
Cory píše: (mala by sediet aj znacka na vacke s tym plechom)

MUSÍ sedět! Jinak je tebou popsaný způsob sázka do loterie :).

PříspěvekNapsal: stř lis 05, 2008 18:03
od Cory
no to je jasne, ale myslim, ze Machy vravel, ze to sedi :)

PříspěvekNapsal: stř lis 05, 2008 21:51
od Machy
Tak moje domněnka se potvrdila, Vašátor měl pravdu, byly přehozené kabely.
Ale mám ještě malý problém. :D
Vytáhnu sytič a nastartuji vůz. Motor hned chytne. Záhada je,že když zatáhnu sytič(vypnu) tak se hodně zvednou otáčky. :shock:

PříspěvekNapsal: stř lis 05, 2008 21:56
od Cory
do karbu si sprtal pocas vymeny tesnenia?

PříspěvekNapsal: stř lis 05, 2008 22:10
od Machy
Cory píše:do karbu si sprtal pocas vymeny tesnenia?

Tesnění jsem na karburátor neměnil. Myslíš že někde saje valešnej?
Divné je že motor před demontáží chodil dobře.

PříspěvekNapsal: stř lis 05, 2008 23:26
od Cory
tak urcite si mal karb dole zo sacieho potrubia ze? tak skontroluje ci dobre sedi a ci tam je tesnenie

PříspěvekNapsal: čtv lis 06, 2008 07:11
od Pája
Na falešnej vzduch bych nesázel. Ještě se mi nestalo, že by se zvyšoval volnoběh. Vždycky mï to spíš chcípalo. Omrknul bych spíš ovládání sytiče. Jestli se ti vypíná úplně.

PříspěvekNapsal: čtv lis 06, 2008 17:01
od Machy
Karburáor jsem nesundaval.

PříspěvekNapsal: pát lis 07, 2008 21:59
od Machy
Všem dekuji za rady. Už jsem na záhadu přišel. :D
Problém byl v mechanismu plynu. Když se zavíral sitič, tak v určitém bodě se dotknul mechanismu plynu,ktery naslédně přidal plyn. Taková hloupost! :oops: