serizeni motoru 1.3 (po vymene tesneni pod hlavou)

Moderátor: Moderátoři

serizeni motoru 1.3 (po vymene tesneni pod hlavou)

Příspěvekod Machy » pon lis 03, 2008 18:17

Ahoj chlapi.
Měnil jsem na Samaře 1.3 těsnění pod hlavou. Problém je že mi nechce chytit a když vůz roztlačim,tak jde motor velmi špatně,vůbec se nechce jet a jde špatně vytočit. Koukal jsem na rozvody a značky sedí. Když jsem zkoušel jestli "pálí" svíčka, tak při povytažení prvních dvou kabelů se zvýší otáčky. Podotýkám,že jsem před demontáží myl motor,ale po umytí motor běžel normálně. Tak co myslíte? :) Díky za radu!
Naposledy upravil Machy dne pon lis 03, 2008 18:29, celkově upraveno 1
Machy
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most

Příspěvekod Luděk Musil » úte lis 04, 2008 10:30

To (Samara) má takovej podivnej rozdělovač z boku hlavy, že?
Máš správně seřízený předstih? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Vašátor » úte lis 04, 2008 11:33

Nemáš přehozené zapalovací kabely?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Machy » úte lis 04, 2008 18:06

Vašátor píše:Nemáš přehozené zapalovací kabely?

Taky mě to napadlo. Nemáš obrázek,jak mají byt kabely zapojeny? Děkuji.
Machy
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most

Příspěvekod Cory » úte lis 04, 2008 18:17

nastav si klukovku na znacku proti znacke (mala by sediet aj znacka na vacke s tym plechom), vysroubuj sviecku na prvom valci (prvy z lava) a strc tam sroubovak,aby si sa presvedcil, ci je piest v HÚ. Potom daj dole viečko z rozdelovaca a sleduj, kam smeruje palec.Priloz viecko a v mieste kde je palec nastokni kabel, ktory vedie na 1.valec....v napichovani pokracujes v smere otacania motora. Takze 1. valec mas napojeny. Na dalsi vyvod napoj 3. valec, na dalsi 4. valec a nakoniec 2. valec.... :wink:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Vašátor » stř lis 05, 2008 16:29

Cory píše: (mala by sediet aj znacka na vacke s tym plechom)

MUSÍ sedět! Jinak je tebou popsaný způsob sázka do loterie :).
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 9296
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » stř lis 05, 2008 18:03

no to je jasne, ale myslim, ze Machy vravel, ze to sedi :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Machy » stř lis 05, 2008 21:51

Tak moje domněnka se potvrdila, Vašátor měl pravdu, byly přehozené kabely.
Ale mám ještě malý problém. :D
Vytáhnu sytič a nastartuji vůz. Motor hned chytne. Záhada je,že když zatáhnu sytič(vypnu) tak se hodně zvednou otáčky. :shock:
Machy
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most

Příspěvekod Cory » stř lis 05, 2008 21:56

do karbu si sprtal pocas vymeny tesnenia?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Machy » stř lis 05, 2008 22:10

Cory píše:do karbu si sprtal pocas vymeny tesnenia?

Tesnění jsem na karburátor neměnil. Myslíš že někde saje valešnej?
Divné je že motor před demontáží chodil dobře.
Machy
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most

Příspěvekod Cory » stř lis 05, 2008 23:26

tak urcite si mal karb dole zo sacieho potrubia ze? tak skontroluje ci dobre sedi a ci tam je tesnenie
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Pája » čtv lis 06, 2008 07:11

Na falešnej vzduch bych nesázel. Ještě se mi nestalo, že by se zvyšoval volnoběh. Vždycky mï to spíš chcípalo. Omrknul bych spíš ovládání sytiče. Jestli se ti vypíná úplně.
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Machy » čtv lis 06, 2008 17:01

Karburáor jsem nesundaval.
Machy
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most

Příspěvekod Machy » pát lis 07, 2008 21:59

Všem dekuji za rady. Už jsem na záhadu přišel. :D
Problém byl v mechanismu plynu. Když se zavíral sitič, tak v určitém bodě se dotknul mechanismu plynu,ktery naslédně přidal plyn. Taková hloupost! :oops:
Machy
 
Příspěvky: 11
Registrován: stř říj 22, 2008 17:26
Bydliště: Most


Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků