Stránka 6 z 6

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2008 19:16
od JmJ
Servis no. Banda kokotu v 90% pripadu. Ocividne uz se nenamahaji ani ty soucastky menit, kdyz uz se nenamahaji je zkouset (merit) :-)

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2008 19:19
od Cory
Takze dalsim problemom bude predat ju :D :D

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2008 19:26
od Štěpán
Cory píše:Takze dalsim problemom bude predat ju :D :D


Neříkej dvakrát, nebo se o ni začnu zajímat :D

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2008 19:29
od Cory
Je to 2109, 121709 km, cervena, alebo skor bordova, uz vies co je na nej menene :wink: a asi by bolo treba vymenit silentbloky, lebo sa az volant trasie pri zatazi :)

PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 16:18
od Cory
Meral som tlaky.Mal som k dispozicii taky stary tlakomer a nameral som toto (aspon informativne): 12, 11,5 11 12,5

PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 19:28
od Štěpán
Cory píše:Je to 2109, 121709 km, cervena, alebo skor bordova, uz vies co je na nej menene :wink: a asi by bolo treba vymenit silentbloky, lebo sa az volant trasie pri zatazi :)


Barva by byla v souladu s mými předpoklady, ale co ty dvoje dveře navíc vzádu? :roll: Jak je na tom kastle? :wink:

Jinak ty tlaky celkem ujdou, i když na tom 3. válci je to trochu hodně mimo, ale dá se to přežít. Sleduj dlouhodobě svíčky a spotřebu oleje. Obzvlášť na tom třetím hrnci...

PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 19:36
od Cory
Po 50km su sviecky pekne, ziadne usadeniny, maju sivkasty nadych.Karoseria-predne blatniky boli menene, ale maju puchyrky, zadne lemy su hrdzave a to musim priznat, ze docela dost. Zo spodu som este poriadne nepozeral, preto nemozem dat ruku do ohna, ze nebude chyteny aj spodok.Dvere sa otvaraju tazko a zadne sa daju otvorit len zvnutra.Zatvaraju sa lahucko.Inak tam nie je nic take neobvykle, niektore plasty vo vnutri su akesi volne a pri zatazi, napriklad pri 60km/h na 4.q sa trasie volant,ale po ubrati plynu prestava. Mozes sa pytat na konkretnejsie veci, rad odpoviem :)

A k tym tlakom-tlakomer je dost stary a taky home-made, takze je to skor informativne :wink:

PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 19:42
od Majo2103
Ale je zaujímavé,koľko problémov dokáže narobiť taká vecička ako je palec v rozdeľovači :scratch: .Až sa mi nechce veriť.Každopádne gratulujem k vyriešeniu záhady.

PříspěvekNapsal: stř led 30, 2008 19:48
od Cory
Zajtra planujeme zajst do vsetkych styroch servisov a hlavne do LADY a otrieskat im palec o hlavu.A nech si odpustia veticku: "Nema to zasuvku pre diagnostiku, tak sa tam neda nic premerat" :twisted:

PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2008 19:01
od Cory
Hou, som tu zas :D .Nastavujem ventily. Nemohol som prist na ten system menenia podloziek, tak som zmeral vole, vybral vacku a podlozky, zmeral hrubku podloziek (na druhej strane je napisana) a prepocital, ake podlozky mi treba.Potrebujem 5 podloziek.A teraz otazka: Pasuju tieto podlozky aj z inych typov aut :?: Napr. fiat,..., lebo pochybujem, ze mi zozenu original na samaru.

PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2008 19:44
od Štěpán
Cory píše:Hou, som tu zas :D .Nastavujem ventily. Nemohol som prist na ten system menenia podloziek, tak som zmeral vole, vybral vacku a podlozky, zmeral hrubku podloziek (na druhej strane je napisana) a prepocital, ake podlozky mi treba.Potrebujem 5 podloziek.A teraz otazka: Pasuju tieto podlozky aj z inych typov aut :?: Napr. fiat,..., lebo pochybujem, ze mi zozenu original na samaru.



No tak radší bych je teda kupoval vysloveně na samaru, protože podložky na fiata jsou za 200,- jedna a na samaru jsou za asi 25,-Kč . Jinak při měnění podložek jsem použil jistej fígl. Natočil jsem na přislušným ventilu vačku směrem nahoru a mezi vačkovou hřídel a podložku jsem strčil žígul-montpáku. Když jsem takhle stlačil ventil, tak jsem těsně vedle podložky strčíl na krajíček 6-ku nebo 8-ku očko klíč a vyndal zpět montpáku. Potom akorat do mezery v tom hrníčku strčíš šroubováček a nadzvedneš podložku a tenkýma kleštěma ji pak vyndaš z pod vačky.