Stránka 5 z 6

PříspěvekNapsal: ned led 27, 2008 17:15
od Cory
je meneny, ale ked sa nastvem, tak ho vyhodim a napojim to priamo.A este sa vyskusam pozriet do nadrze-aj tam by malo byt sitko nie?

PříspěvekNapsal: ned led 27, 2008 18:33
od utia
:D

PříspěvekNapsal: ned led 27, 2008 18:38
od Cory
Asi zacnem pist diplomovku o samare :D :D . Ake VN kable tam maju byt? Teraz tam su nejake SILICONE HIGH TECH. Samozrejme nove. Este by som vyskusal palec v rozdelovaci.

PříspěvekNapsal: ned led 27, 2008 18:44
od utia
Psal jsem ti ale nejak se to vymazalo... tak jeste jednou :P

Staci kdyz vyndas tu hadicku ktera vede od cerpadla paliva ke karburatoru a nechas nekoho at na chvili drzi klicek jako pri startovani, z cerpadla by mel celkem silne tryskat (pulzovat) benzin, pokud to tak bude muzes se co se tyce paliva na vsechno az ke karburatoru vykaslat a hledat zavadu nekde jinde 8) :?

PříspěvekNapsal: ned led 27, 2008 18:46
od Cory
ak cerpam rucne, tak to strieka dost daleko, btw. dalej ide dym z vyfuku...

PříspěvekNapsal: ned led 27, 2008 18:48
od Luděk Ondrůch
Zkus změřit tlaky válců. Mám podezření na kroužky.

PříspěvekNapsal: ned led 27, 2008 18:55
od Cory
Nemam tlakomer.No neviem, motor ma 121tis. km, co nie je az tak vela, ale kto vie?Ak by to boli kruzky, tak by asi tlacilo olej do filterboxu, nie?

PříspěvekNapsal: pon led 28, 2008 13:02
od Stanley__001x
Nemohlo by to být taky špatným benzínem? Zkus tam šplouchnou dvacku nějakýho dobrýho benzínu nebo nějaký tech. líh a uvidíš, mne jednou něco podobnýho dělala motorka a bylo to benzínem.

PříspěvekNapsal: pon led 28, 2008 18:35
od Cory
Neviem, normalne kupeny z OMV, ale neveril by som mu, pretoze bohvie co za svinstvo tu predavaju

PříspěvekNapsal: pon led 28, 2008 18:43
od Cory
Kupil som novy palec rozdelovaca. Meral som odpor na novom a storom pre porovnanie. Na starom to dava 0,99 kiloohmov a na novom 5,37 kiloohmov. Palec pravdepodobne meneny este nebol, lebo je na nom Made in CCCP.

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2008 13:51
od Cory
HURÁ :wav: :wav: :wav: :wav: Vymenil som palec.Motor chytil, a zrazu teplota sa zacala splhat k 130. Rychlo som ho vypol.Vychladol a zasa to iste.Myslel som, ze sa zavzdusnila chladiaca sustava,lebo vodu som na noc vypustil.Tak som pridal na bohatosti.Prehrievanie prestalo.Pozriem na vyfuk-bez dymu.idem na turnaj do sportovej haly, beriem auto-pohoda, nema tah, ale nezdochyna a bez dymu.naspat to iste. Este musim nastavit stroboskopom predstih a potom bohatost. Motor este nema tah, ale to bude pravdepodobne vyfukom, ktory je deravy asi na 2 miestach.Ked prudko pridam, tak vo vyfuku rachne a potom ide. Takze som zvedavy co bude po nastaveni a vymene vyfuku. :)

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2008 17:49
od Hurikán
No sláva! Doufejme že seš na dobré cestě. Po té prodělané anabázi by sis to určitě zasloužil. :)

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2008 18:14
od Cory
8) Nastavil som predstih a motor dostal tah. Inak, vedeli ste, ze pri vysokom predstihu svieti na pristrojovke v samare kontrolka "STOP" ?. Este si to pyta nastavit karburator, lebo to obcas cukne pri prudsom pridani.No a samozrejme vyfuk. Dufam, ze to pojde uz len k lepsiemu.Stravil som pri tom aute 40 hodin svojho zivota :lol:

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2008 18:31
od Štěpán
Cory píše:8) Nastavil som predstih a motor dostal tah. Inak, vedeli ste, ze pri vysokom predstihu svieti na pristrojovke v samare kontrolka "STOP" ?. Este si to pyta nastavit karburator, lebo to obcas cukne pri prudsom pridani.No a samozrejme vyfuk. Dufam, ze to pojde uz len k lepsiemu.Stravil som pri tom aute 40 hodin svojho zivota :lol:


Ber to takhle! Udělal jsi pořádnou generálku hlavy... :-)

PříspěvekNapsal: úte led 29, 2008 18:38
od Cory
Štěpán Getsko píše:
Cory píše:8) Nastavil som predstih a motor dostal tah. Inak, vedeli ste, ze pri vysokom predstihu svieti na pristrojovke v samare kontrolka "STOP" ?. Este si to pyta nastavit karburator, lebo to obcas cukne pri prudsom pridani.No a samozrejme vyfuk. Dufam, ze to pojde uz len k lepsiemu.Stravil som pri tom aute 40 hodin svojho zivota :lol:


Ber to takhle! Udělal jsi pořádnou generálku hlavy... :-)

Niekde som musel zacat :D Ale nie, vazne, zarazilo ma, ze na ten palec neprisli v servise. Cakal som nieco viac :lol: .V servise LADA nevedeli najst zasuvku na diagnostiku, tak vymenili rozvodovy remen a klinovy remen :lol: