Stránka 4 z 6

PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 19:10
od Cory
Dobre, zasa idem polemizovat :) .Emulziu som nenasiel, olej je riedky, ked ho kvapnem na ruku tak sa roztecie ako nic - takze typujem, ze do oleja valil benzin. Cerpadlo dali v servise nove, takze ten benzin v oleji mohol byt uz predtym (majitel tvrdil, ze auto zralo kludne aj 15l s ocami na ekonometri ). Ak by motor papal vodu, tak spalovaci priestor by mal byt ČISTÝ, nie???.Piestu maju na povrchu asi 2mm vrstvu usadenin, ktore idu lahucko zoskrabat.Dym z vyfuku mohol sposobovat aj olej, ktory podla mna prenikal popri ventiloch, ale guferka nie su stvrdnute.Motor sa zadusil az vo vysokych otackach v zabere. Ale kde sa podela voda????Tesnenie nevyzera prepalene.
Pripada mi to ako začarovany kruh :shock: .Hlava je na prebruse, zatial som nerobil nic,iba ocistil ventily od usadenin.

PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 19:39
od Štěpán
Smrdí ten olej benzínem?

PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 19:48
od Cory
Jo, ale vtedy ked som to zacal rozoberat, tak som mal upchaty nos :D

PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 20:06
od Štěpán
Cory píše:Jo, ale vtedy ked som to zacal rozoberat, tak som mal upchaty nos :D


Tak menší rekapitulace.
Hlavu budeš mít přebroušenou a vezmeš a dáš tam nový těsnění. Dáš nový gufera, vyměníš olej a filtr a přitom se jukni na hlavu, jestli třeba nezahlídneš někde nějakou prasklinu. Všechno to seřiď a nastav a pak to nech sledovat, jestli se bude něco dít. Hlavně zkus překontrolovat to starý čerpadlo, jestli opravdu bylo špatný a taky se jukni na vodní čerpadlo. Může to taky unikat tudy a přitom je to špatně vidět, protože je pod plastovým deklem.

PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 20:17
od Cory
-hlava bude prebrusena
-nove tesnenie
-nove gufera
-filter a olej vymenim
-prasklinu som zatial nevidel ziadnu
- +kupim nove tesnenie pod sacie a vyfukove potrubie

Ak voda unika niekde vonku mimo motora, tak ma to netrapi :)
Chcem si to dat do suvislosti, a preto rozmyslam, co mohlo sposobit to zanasanie sviecok po prudkom pridani - ci to udusila voda, alebo olej. :roll:

PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 20:35
od Štěpán
Ty svíčky bych tipnul na ten benzín v oleji. Při přidání plynu zvyšuješ tlaky ve válcích a v bloku a tím pádem spolu s benzínem ( odpařuje se ) se dostává i olej ( je řidší a hůře se odlučuje ) z bloku a zanáší svíčky.

PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 20:41
od Cory
Štěpán Getsko píše:Ty svíčky bych tipnul na ten benzín v oleji. Při přidání plynu zvyšuješ tlaky ve válcích a v bloku a tím pádem spolu s benzínem ( odpařuje se ) se dostává i olej ( je řidší a hůře se odlučuje ) z bloku a zanáší svíčky.

A este ked sa k tomu prida zvysena hladina "oleja" a pripadna mensia netesnost v guferkach ventilov,alebo aj samotneho tesnenia v hlave, tak je o zabavu postarane. A ten olej je fakt riedky

PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 22:23
od Hurikán
Hlavně zkontroluj palivové čerpadlo. Jinudy se do oleje benzín dostat nemohl. Co se týče tvé dedukce o průsaku vody a (ne)zanesení pístů karbonem, tak usuzuješ správně. Pokud by šla do některého válce voda, muselo by být dno pístu krásně vyčištěné do matového lesku. Pokud není a je na něm karbon, voda do válce nešla.

PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 22:51
od Cory
Ono, cerpadlo bolo menene,niekedy pocas minuleho roku, je na nom MADE in RUSSIA, takze usudzujem ze je nove, lebo je aj leskle. Benzin tam moze byt este od cias streho cerpadla.Ako sa da zisti,ze cerpadlo presakuje?Zda sa mi, ze cerpadlo je zamenitelne s cerpadlom z klasiky, s tym rozdielom,ze klasika ma vstup vodorovne a vystup zvislo a samara ma vstup aj vystup vodorovne.

PříspěvekNapsal: pon led 21, 2008 23:25
od utia
Ano, cerpadlo se da na samare zamenit s klasickym daval jsem si ho tam jen se musi tusim otocit smer cerpani paliva a ten jeden vyvod bude smerovat nahoru - kdyz na to das hadicku je to tak akorat ze jde zavrit kapota...

PříspěvekNapsal: úte led 22, 2008 14:05
od Cory
Minule, ked som vyberal vetily, tak mi odskocila poistka a uz som ju nenasiel. Takze len tak pre informaciu, poistka pasuje zo Skody 105/120

PříspěvekNapsal: čtv led 24, 2008 23:23
od Cory
Takze pred chvilou som dostal hlavu z vybrusu. Otazocka: ako dotahovat srouby hlavy?Pytal som sa automechanika a povedal, ze najprv momentom 20Nm, potom 70Nm v 90°uhle.
Ako to ma byt s tymi 85Nm? Na kolko utahovani to rozdelit a akymi momentami?

PříspěvekNapsal: sob led 26, 2008 19:10
od Cory
OK, hlava uz je na mieste, uz len namontovat karb a benzinove cerpadlo (ale to najskor otestujem, ci neprepusta). Tak dufam, ze to pobezi tak ako ma a ze spalovanie oleja nesposobili kruzky.Ja predpokladam, ze kruzky by este mali tesnit-motor ma nabehanych 121000 km.

PříspěvekNapsal: ned led 27, 2008 16:22
od Cory
:evil: :evil: :evil: Hlavu som nahodil, vsetko poskladal, motor naskocil vysiel som von a zasa to iste!!!! :evil: :evil: :evil: prvy kopcek som presiel na 1ke, lebo ked mu pridam, tak straca na sile.a potom som si isiel dole kopcom na neutral, a odbocil som na most, ktory ma strmy nabeh.Motor zdochol a zasa to iste dookola.Vymenil som komutator, tiez nic-sem tam chytne a zdochne.a samozrejme zasa dymi, ale uz aj tak menej ako predtym.Na sroub bohatosti nereaguje.Karburator prefuknuty kompresorom :Hangman: :rock: :rock: :rock: :rock:

PříspěvekNapsal: ned led 27, 2008 17:09
od utia
Asi to bude blbost, ale pripada mi jako ze tam proste jde malo paliva... nemas ucpany palivovy filtr pred cerpadlem? :roll: