záhadná samara

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Cory » ned led 27, 2008 17:15

je meneny, ale ked sa nastvem, tak ho vyhodim a napojim to priamo.A este sa vyskusam pozriet do nadrze-aj tam by malo byt sitko nie?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod utia » ned led 27, 2008 18:33

:D
Naposledy upravil utia dne ned led 27, 2008 18:35, celkově upraveno 1
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
utia
 
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvekod Cory » ned led 27, 2008 18:38

Asi zacnem pist diplomovku o samare :D :D . Ake VN kable tam maju byt? Teraz tam su nejake SILICONE HIGH TECH. Samozrejme nove. Este by som vyskusal palec v rozdelovaci.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod utia » ned led 27, 2008 18:44

Psal jsem ti ale nejak se to vymazalo... tak jeste jednou :P

Staci kdyz vyndas tu hadicku ktera vede od cerpadla paliva ke karburatoru a nechas nekoho at na chvili drzi klicek jako pri startovani, z cerpadla by mel celkem silne tryskat (pulzovat) benzin, pokud to tak bude muzes se co se tyce paliva na vsechno az ke karburatoru vykaslat a hledat zavadu nekde jinde 8) :?
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
utia
 
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvekod Cory » ned led 27, 2008 18:46

ak cerpam rucne, tak to strieka dost daleko, btw. dalej ide dym z vyfuku...
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Luděk Ondrůch » ned led 27, 2008 18:48

Zkus změřit tlaky válců. Mám podezření na kroužky.
VAZ 1117
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1499
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » ned led 27, 2008 18:55

Nemam tlakomer.No neviem, motor ma 121tis. km, co nie je az tak vela, ale kto vie?Ak by to boli kruzky, tak by asi tlacilo olej do filterboxu, nie?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Stanley__001x » pon led 28, 2008 13:02

Nemohlo by to být taky špatným benzínem? Zkus tam šplouchnou dvacku nějakýho dobrýho benzínu nebo nějaký tech. líh a uvidíš, mne jednou něco podobnýho dělala motorka a bylo to benzínem.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
Stanley__001x
 
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvekod Cory » pon led 28, 2008 18:35

Neviem, normalne kupeny z OMV, ale neveril by som mu, pretoze bohvie co za svinstvo tu predavaju
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Cory » pon led 28, 2008 18:43

Kupil som novy palec rozdelovaca. Meral som odpor na novom a storom pre porovnanie. Na starom to dava 0,99 kiloohmov a na novom 5,37 kiloohmov. Palec pravdepodobne meneny este nebol, lebo je na nom Made in CCCP.
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Cory » úte led 29, 2008 13:51

HURÁ :wav: :wav: :wav: :wav: Vymenil som palec.Motor chytil, a zrazu teplota sa zacala splhat k 130. Rychlo som ho vypol.Vychladol a zasa to iste.Myslel som, ze sa zavzdusnila chladiaca sustava,lebo vodu som na noc vypustil.Tak som pridal na bohatosti.Prehrievanie prestalo.Pozriem na vyfuk-bez dymu.idem na turnaj do sportovej haly, beriem auto-pohoda, nema tah, ale nezdochyna a bez dymu.naspat to iste. Este musim nastavit stroboskopom predstih a potom bohatost. Motor este nema tah, ale to bude pravdepodobne vyfukom, ktory je deravy asi na 2 miestach.Ked prudko pridam, tak vo vyfuku rachne a potom ide. Takze som zvedavy co bude po nastaveni a vymene vyfuku. :)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Hurikán » úte led 29, 2008 17:49

No sláva! Doufejme že seš na dobré cestě. Po té prodělané anabázi by sis to určitě zasloužil. :)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » úte led 29, 2008 18:14

8) Nastavil som predstih a motor dostal tah. Inak, vedeli ste, ze pri vysokom predstihu svieti na pristrojovke v samare kontrolka "STOP" ?. Este si to pyta nastavit karburator, lebo to obcas cukne pri prudsom pridani.No a samozrejme vyfuk. Dufam, ze to pojde uz len k lepsiemu.Stravil som pri tom aute 40 hodin svojho zivota :lol:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Štěpán » úte led 29, 2008 18:31

Cory píše:8) Nastavil som predstih a motor dostal tah. Inak, vedeli ste, ze pri vysokom predstihu svieti na pristrojovke v samare kontrolka "STOP" ?. Este si to pyta nastavit karburator, lebo to obcas cukne pri prudsom pridani.No a samozrejme vyfuk. Dufam, ze to pojde uz len k lepsiemu.Stravil som pri tom aute 40 hodin svojho zivota :lol:


Ber to takhle! Udělal jsi pořádnou generálku hlavy... :-)
Štěpán
 

Příspěvekod Cory » úte led 29, 2008 18:38

Štěpán Getsko píše:
Cory píše:8) Nastavil som predstih a motor dostal tah. Inak, vedeli ste, ze pri vysokom predstihu svieti na pristrojovke v samare kontrolka "STOP" ?. Este si to pyta nastavit karburator, lebo to obcas cukne pri prudsom pridani.No a samozrejme vyfuk. Dufam, ze to pojde uz len k lepsiemu.Stravil som pri tom aute 40 hodin svojho zivota :lol:


Ber to takhle! Udělal jsi pořádnou generálku hlavy... :-)

Niekde som musel zacat :D Ale nie, vazne, zarazilo ma, ze na ten palec neprisli v servise. Cakal som nieco viac :lol: .V servise LADA nevedeli najst zasuvku na diagnostiku, tak vymenili rozvodovy remen a klinovy remen :lol:
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

PředchozíDalší

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků