Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: ned črc 15, 2007 10:23
od Wejra
To COry:
byl by si tak hodný a poslal na mail popř nafotil ten tvůj domácí stroboskop? Edenxx@seznam.cz díky

PříspěvekNapsal: čtv črc 26, 2007 21:21
od Wejra
Ahoj žiguláčníci, mám prosbu velikou, nejste někdo z okolí Kolína nebo poděbrad, popř kutné hory kdo by uměl sežídit karburátor,ale komplet? Nemůžu se troho šílenýho škubání zbavit...Karb kompletně rozdělaný a vyčištěný a stejně pokud šlápu lehce necitlivěji na plyn tak se jakoby utrhnou proudnice při lehce shladlém motoru a přidáním plného dokonce chcípne, prostě se zadusí...už nevím co s tím mám OZON 1500ku 2107

PříspěvekNapsal: stř srp 08, 2007 09:16
od M150
Wejra píše:Ahoj žiguláčníci, mám prosbu velikou, nejste někdo z okolí Kolína nebo poděbrad, popř kutné hory kdo by uměl sežídit karburátor,ale komplet? Nemůžu se troho šílenýho škubání zbavit...Karb kompletně rozdělaný a vyčištěný a stejně pokud šlápu lehce necitlivěji na plyn tak se jakoby utrhnou proudnice při lehce shladlém motoru a přidáním plného dokonce chcípne, prostě se zadusí...už nevím co s tím mám OZON 1500ku 2107


mam podobny problem. 2x som ostal stat lebo som doskakal uplne. namieste som vycistil karburator a zas to islo - bolo akurat trochu bordelu v plavakovej komore ale myslim ze to bude nieco ine lebo po namontovani palivoveho filtra sa to nezlepsuje. obidvakrat predtym jak som dojazdil som presiel po hrbe. skontrolujem dnes este rozdelovac a palivove cerpadlo a skusim to mojimi sikovnymi labkami uplne nedojebat.

PříspěvekNapsal: pát srp 10, 2007 16:35
od Luděk Ondrůch
Zkus vyčistit sítko v palivové pumpě a na vstupu do karburátoru.

PříspěvekNapsal: ned srp 12, 2007 10:23
od M150
to som spravil. zatial jazdim takze uvidime...

PříspěvekNapsal: stř zář 05, 2007 12:45
od Atex
jak to tak tady ctu tak :)) no.. mej jsem stejny proble, pri necitlivem seslapnuti se motor jakoby zastavil a hned zase rozjel na 110%, pri neopatrnem ovladani pedalu zaclo auto velice neprijemne "hopsat" nikdo opakuji NIKDO mi v tomhle neporadil.. az sem jednoho krasneho dne jsem sundaval hlavni trysky, obedve mely rozmer 125. tak sem na prvni komoru dal vetsi (140) a v druhe ponechal 125. motor se okamzite probral, krasne reaguje na sebemensi dotyky pedalu :) Druhy problem na ktery jsem jeste neprisel: auto pri vysokych otackach (3000-4000) a vice prislapnutem plynu proste zdechne.. netusim co by to mohlo byt, nastartuje az tak po 15ti minutach z niceho nic a zase jede.. vymenil jsem svicky, kabely, viko rozdelovace, doladil odtrh. je to sice lepsi ale porad to trochu zlobi.. uaah... to je roman :-D