Trhanie

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Wejra » ned črc 15, 2007 10:23

To COry:
byl by si tak hodný a poslal na mail popř nafotil ten tvůj domácí stroboskop? Edenxx@seznam.cz díky
Wejra
 
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí

Příspěvekod Wejra » čtv črc 26, 2007 21:21

Ahoj žiguláčníci, mám prosbu velikou, nejste někdo z okolí Kolína nebo poděbrad, popř kutné hory kdo by uměl sežídit karburátor,ale komplet? Nemůžu se troho šílenýho škubání zbavit...Karb kompletně rozdělaný a vyčištěný a stejně pokud šlápu lehce necitlivěji na plyn tak se jakoby utrhnou proudnice při lehce shladlém motoru a přidáním plného dokonce chcípne, prostě se zadusí...už nevím co s tím mám OZON 1500ku 2107
Wejra
 
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí

Příspěvekod M150 » stř srp 08, 2007 09:16

Wejra píše:Ahoj žiguláčníci, mám prosbu velikou, nejste někdo z okolí Kolína nebo poděbrad, popř kutné hory kdo by uměl sežídit karburátor,ale komplet? Nemůžu se troho šílenýho škubání zbavit...Karb kompletně rozdělaný a vyčištěný a stejně pokud šlápu lehce necitlivěji na plyn tak se jakoby utrhnou proudnice při lehce shladlém motoru a přidáním plného dokonce chcípne, prostě se zadusí...už nevím co s tím mám OZON 1500ku 2107


mam podobny problem. 2x som ostal stat lebo som doskakal uplne. namieste som vycistil karburator a zas to islo - bolo akurat trochu bordelu v plavakovej komore ale myslim ze to bude nieco ine lebo po namontovani palivoveho filtra sa to nezlepsuje. obidvakrat predtym jak som dojazdil som presiel po hrbe. skontrolujem dnes este rozdelovac a palivove cerpadlo a skusim to mojimi sikovnymi labkami uplne nedojebat.
21011, 2103
M150
 
Příspěvky: 125
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Luděk Ondrůch » pát srp 10, 2007 16:35

Zkus vyčistit sítko v palivové pumpě a na vstupu do karburátoru.
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
 
Příspěvky: 1410
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod M150 » ned srp 12, 2007 10:23

to som spravil. zatial jazdim takze uvidime...
21011, 2103
M150
 
Příspěvky: 125
Registrován: stř dub 26, 2006 12:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Atex » stř zář 05, 2007 12:45

jak to tak tady ctu tak :)) no.. mej jsem stejny proble, pri necitlivem seslapnuti se motor jakoby zastavil a hned zase rozjel na 110%, pri neopatrnem ovladani pedalu zaclo auto velice neprijemne "hopsat" nikdo opakuji NIKDO mi v tomhle neporadil.. az sem jednoho krasneho dne jsem sundaval hlavni trysky, obedve mely rozmer 125. tak sem na prvni komoru dal vetsi (140) a v druhe ponechal 125. motor se okamzite probral, krasne reaguje na sebemensi dotyky pedalu :) Druhy problem na ktery jsem jeste neprisel: auto pri vysokych otackach (3000-4000) a vice prislapnutem plynu proste zdechne.. netusim co by to mohlo byt, nastartuje az tak po 15ti minutach z niceho nic a zase jede.. vymenil jsem svicky, kabely, viko rozdelovace, doladil odtrh. je to sice lepsi ale porad to trochu zlobi.. uaah... to je roman :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků