Stránka 1 z 2

Trhanie

PříspěvekNapsal: stř čer 27, 2007 09:51
od Cory
Zdravim.Ked idem autom a pustim nohu z plynu sem tam sa objavi trhnutie,ale ked sa dostanem na IV pod 40km/h zacina to trhat stale.Je to neprijemne a k tomu este mlati diferakom.Mam nove sviecky,kable,viecko rozdelovaca,palec,odtrh na 0,4 mm.Predtih mam nastaveny na 5°, ale bohuzial iba na stojacom motore,lebo stroboskop nemam.Auto taha celkom dobre,pokial je noha na plyne.Uz neviem,cim to moze byt.Poradte prosim.Dakujem

PříspěvekNapsal: stř čer 27, 2007 10:27
od Little Red Riding Hood
taky 40 na IV je už docela mordor, motor nemá otáčky a silu, 40 jezdim na II.. co maš za obsah??.

PříspěvekNapsal: stř čer 27, 2007 10:30
od Cory
1,3 ale pokial viem tak na rovine to musi ist bez trhania az do 25 km/h.Ale problem je v tom,ze to trhne aj nad 60km/h ale len ojedinele.

PříspěvekNapsal: stř čer 27, 2007 12:33
od zigulman
Me to na 2105 pri urcite poloze pedalu plynu dela taky.A zatim jsem neprisel na to cim to muze byt.Dela mi to zhruba od 40 - 60 na stverku pri jemnem lechatni plynu. (benzin)
Neni to treba zpusobene ekonomizerem a vypinacem na karbecu?Protoze kdyz na to slapnu tak je to OK.

PříspěvekNapsal: stř čer 27, 2007 14:05
od Dusan
NO odtrh na 0,4...nove kontakty alebo aspon obrusene... inak to nie je velmi presnenastavenie a o tom 5° predsrtihu nehovoriac...zajdi za niekym kto ti to nastavy lampou, predpokladam ze je to rozdelovac s podtlakom.. tak este skontrolovat lozisko v rozdelovaci ci nieje vymlatene :)

PříspěvekNapsal: stř čer 27, 2007 14:49
od Štěpán
Chudá směs při zavřený škrtící klapce. Podívej se na trysky, jestli nejsou ucpaný, a seřiď si hladinu. Podívej se na bohatost směsi na volnoběhu.
Neměnil jsi hlevní palivovou trysku za menší???

PříspěvekNapsal: stř čer 27, 2007 15:23
od Cory
S karbecom sa nikdy nic nerobilo.Ale uz asi viem,kde je pes zakopany.Pozrel som sa este raz dôkladnejsie na prerusovac.Na jednom kontakte jamka,na druhom kopcek.Musim to vymenit.Inak auto jazdi bez problemov.Pred chvilou som isiel 140km/h.

PříspěvekNapsal: čtv čer 28, 2007 20:20
od Cory
Konecne je problem vyrieseny. Kontakty prerusovaca som vymenil,nastavil odtrh a vyrobil som si stroboskop-taky amatersky: Medzi rozdelovac a sviecku 1.valca som umiestnil taku jednu somarinu,co je v klasickych neonovych svietidlach, u nas tomu ludia hovoria "starter".Vybral som to z plastoveho puzdra a rozbil to sklicko. Po nastartovani medzi kontaktami preskakuje iskra,ktora pokracuje do sviecky a pritom osvetluje rysku na remenici 8) .Este asi bude treba vymenit lozisko v rozdelovaci,lebo raz preskoci iskra pri 5°,raz pri 7° a niekedy aj pri 10°. Auticko ide teraz krasne,cukne az pri 25 km/h,potom prestane,az zdochne motor :mrgreen:

PříspěvekNapsal: čtv čer 28, 2007 21:26
od Dusan
:D hura :) :wink:

PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 11:57
od Wejra
Ahoj chlapi mám podobný problém, jenže trhání se projevuje jakmi je trochu necitlivěji přidám plyn, auto je kompletně po seřízení a stjně to dělá, jak když se utrhnou proudnice, na vteřinku zaškubnutí a pak jede... dělá to při jakékoli v rychlosti do 2,500 otáček, auto jsem snižoval v předu asi o 1,5 závitu nemůže to být tím že se naklinila hladina? je to jen takový nápad, pokud ani co s ní zvýšit snížit? díky za rady

PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 13:04
od Laďuša
Wejra píše:.... na vteřinku zaškubnutí a pak jede...


Když víc přidáš plyn? Nemůže to bejt pouhé otevření 2. komory? Škubne jednou, nebo víckrát???

PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 13:21
od Wejra
Jen jednou,ale škubne to celým autem a dost znatelně pak se to rozpohybuje respektive rozcuká mám karbec ozon. Aby to nedělalo musím pohybovat akcelátorem opravdu hodně citlivě. Je to škubanec jak když se na vteřinku uplně přidusí motor a utrhnou proudnice, karbec jsem celý rozebral a vyčistil,ale dělá to stejně.


Není tady někdo z okolí Kolína kdo trochu do žiguláků dělá?

PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 16:58
od Štěpán
Wejra píše:Jen jednou,ale škubne to celým autem a dost znatelně pak se to rozpohybuje respektive rozcuká mám karbec ozon. Aby to nedělalo musím pohybovat akcelátorem opravdu hodně citlivě. Je to škubanec jak když se na vteřinku uplně přidusí motor a utrhnou proudnice, karbec jsem celý rozebral a vyčistil,ale dělá to stejně.


Není tady někdo z okolí Kolína kdo trochu do žiguláků dělá?


Mám podezření na malinko větší předzápal, ale ruku bych za to do ohně nedal.
Zkus si udělat čárku na rozdělovači a bloku motorů, pak s tím malinko pohni po směru rotace rozdělovače. Jestli to bude stejný, tak to pak vrať zpátky, a zkus něco v karbu.

PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 20:34
od stav
Měl jsem podobný problém, trápil jsem se s tím a ne a ne přijít na chybu. Na 2500ot to udělalo zřetelnou díru. Nastavoval jsem co se dalo bez výsledků. Nakonec jsem vyměnil karburátor, měl jsem tam Solex za fungl Ozon 2107 a hotovo! Jezdí to zase jako ďas. Takže asi bych hledal v karbu.

PříspěvekNapsal: ned črc 15, 2007 10:23
od Wejra
Problem je ře to dělá vě větším rozsahu otáček, vše už jsem povyměnoval, ložisko rozdělovače, víčko, kabely, svíčky, filtr, dal seřídit ventily a předstih, veměněné kladívko rozdělovače... příjde mi jak když tam jde nárazově moc paliva. Dělá to od nejnižších až po 2,500 ot tak už to jde.