Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: pon úno 19, 2007 09:30
od Myso
Teepee píše:
Marek píše:P.S. Při zpětné montáži doporučuji nepoužívat žádné těsnění, jen těsnicí tmel na motory - silnou vrstvu (aspoň 6 - 8 mm) a ani nekápne !!! Další výhodou je menší plnicí množství oleje do motoru (o 0,2 l).

Marku a pro nezasvěceného. To jako napatlám a dotáhnu přírubu na přírubu? Ale vždyť toho spousta vyleze jak ven, tak do motoru, což je zbytečné až nežádoucí. Takže nedotahovat kov na kov, ale postupně, jak to bude zavadat? Nebo míň tmele?
napatlas, pritiahnes tak aby sa to spojilo, pockas aspon 4h kym to nevytvrdne a dotiahnes viac, zase s citom. najneskor po mesiaci to musis pritiahnut znova, sadne si to...

PříspěvekNapsal: pon úno 19, 2007 09:34
od Myso
Pája píše:Vidim v tom jen jeden problém, jak zvednout motor...

odsrobujes ho zo silentblokov a hever podlozis pod prevodovku:

Obrázek

PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 20:35
od Miky
Marek píše:Sundat spodní víko u Lady je práce na čtvrt hodiny. A sundat vanu u Lady je práce na patnáct minut.

P.S. Při zpětné montáži doporučuji nepoužívat žádné těsnění, jen těsnicí tmel na motory - silnou vrstvu (aspoň 6 - 8 mm) a ani nekápne !!! Další výhodou je menší plnicí množství oleje do motoru (o 0,2 l).


To robiš ty tak že tam daš tu vrstvu silikonu ved to je šialene tam mam ist tesnenie a uplne jemna vrstva slikonu na ti drobne špari a nie že keď pritiahneš vanu tak ti vytlaši pol tuby napeť.

PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 20:52
od Miky
Myso píše:
Teepee píše:
Marek píše:P.S. Při zpětné montáži doporučuji nepoužívat žádné těsnění, jen těsnicí tmel na motory - silnou vrstvu (aspoň 6 - 8 mm) a ani nekápne !!! Další výhodou je menší plnicí množství oleje do motoru (o 0,2 l).

Marku a pro nezasvěceného. To jako napatlám a dotáhnu přírubu na přírubu? Ale vždyť toho spousta vyleze jak ven, tak do motoru, což je zbytečné až nežádoucí. Takže nedotahovat kov na kov, ale postupně, jak to bude zavadat? Nebo míň tmele?
napatlas, pritiahnes tak aby sa to spojilo, pockas aspon 4h kym to nevytvrdne a dotiahnes viac, zase s citom. najneskor po mesiaci to musis pritiahnut znova, sadne si to...


To maš zaujmavu metodu to som vživote neviedel robit takymto sposobom a to som tych motorou dosť zložil a nehovorim o LADE. Slilkonu nie je dobre MALO ale ani nie VEĽA a to ešte dokonca ked hovorime o olejovej vani tam tobož už nie tolko. Je pravada že zaleži na druhu silikonu či je to šmejd za 150 alebo poriadny kvalitny ale každy sa ma naniesť a pritiahnuť a tym vytlačiť všetok vzduch z medzier. Ked ti vytlači na každom kusok tak vtedy je to dobre.

PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 20:55
od Nemo
Miky píše:a nie že keď pritiahneš vanu tak ti vytlaši pol tuby napeť.

Myso píše:napatlas, pritiahnes tak aby sa to spojilo, pockas aspon 4h kym to nevytvrdne a dotiahnes viac, zase s citom. najneskor po mesiaci to musis pritiahnut znova, sadne si to...

Miky píše:tam mam ist tesnenie a uplne jemna vrstva slikonu na ti drobne špari
tak nebo tak, oboje lze.

PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 21:03
od Brandy
Miky píše:
Myso píše:
Teepee píše:
Marek píše:P.S. Při zpětné montáži doporučuji nepoužívat žádné těsnění, jen těsnicí tmel na motory - silnou vrstvu (aspoň 6 - 8 mm) a ani nekápne !!! Další výhodou je menší plnicí množství oleje do motoru (o 0,2 l).

Marku a pro nezasvěceného. To jako napatlám a dotáhnu přírubu na přírubu? Ale vždyť toho spousta vyleze jak ven, tak do motoru, což je zbytečné až nežádoucí. Takže nedotahovat kov na kov, ale postupně, jak to bude zavadat? Nebo míň tmele?
napatlas, pritiahnes tak aby sa to spojilo, pockas aspon 4h kym to nevytvrdne a dotiahnes viac, zase s citom. najneskor po mesiaci to musis pritiahnut znova, sadne si to...


To maš zaujmavu metodu to som vživote neviedel robit takymto sposobom a to som tych motorou dosť zložil a nehovorim o LADE. Slilkonu nie je dobre MALO ale ani nie VEĽA a to ešte dokonca ked hovorime o olejovej vani tam tobož už nie tolko. Je pravada že zaleži na druhu silikonu či je to šmejd za 150 alebo poriadny kvalitny ale každy sa ma naniesť a pritiahnuť a tym vytlačiť všetok vzduch z medzier. Ked ti vytlači na každom kusok tak vtedy je to dobre.

Taky jsem to tak delal u Peugeota. U toho motoru, co mam, prej ani zadny tesneni na olejovou vanu neexituje. Silikon je tam uz z vyroby. Tak jsem si alespon koupil original silikon Peugeot. :) Napatlal jsem to na vanu, lehce dotahnul, nechal pres noc ztuhnout a dotahnul uplne. Od te doby jsem ujel asi 4 tisice km a zatim (a to musim zaklepat) ani kapka. 8)

PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 21:08
od Miky
Nemo píše:
Miky píše:a nie že keď pritiahneš vanu tak ti vytlaši pol tuby napeť.

Myso píše:napatlas, pritiahnes tak aby sa to spojilo, pockas aspon 4h kym to nevytvrdne a dotiahnes viac, zase s citom. najneskor po mesiaci to musis pritiahnut znova, sadne si to...

Miky píše:tam mam ist tesnenie a uplne jemna vrstva slikonu na ti drobne špari
tak nebo tak, oboje lze.

Tak ako je to spravne teda podla odbornikov?

PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 21:14
od Vašátor
Miky píše:
Nemo píše:
Miky píše:a nie že keď pritiahneš vanu tak ti vytlaši pol tuby napeť.

Myso píše:napatlas, pritiahnes tak aby sa to spojilo, pockas aspon 4h kym to nevytvrdne a dotiahnes viac, zase s citom. najneskor po mesiaci to musis pritiahnut znova, sadne si to...

Miky píše:tam mam ist tesnenie a uplne jemna vrstva slikonu na ti drobne špari
tak nebo tak, oboje lze.

Tak ako je to spravne teda podla odbornikov?


Podle odborníků je to tak, že neodborník si má přečíst návod na tubě silikonu .... každej výrobce má jiný postup.... Od toho máme odborníky ve výrobním procesu, kteří nám neodborníkům na tubu napíšou přestý postup jak pro blbce ... :twisted:

PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 21:19
od Miky
Vašátor píše:
Miky píše:
Nemo píše:
Miky píše:a nie že keď pritiahneš vanu tak ti vytlaši pol tuby napeť.

Myso píše:napatlas, pritiahnes tak aby sa to spojilo, pockas aspon 4h kym to nevytvrdne a dotiahnes viac, zase s citom. najneskor po mesiaci to musis pritiahnut znova, sadne si to...

Miky píše:tam mam ist tesnenie a uplne jemna vrstva slikonu na ti drobne špari
tak nebo tak, oboje lze.

Tak ako je to spravne teda podla odbornikov?


Podle odborníků je to tak, že neodborník si má přečíst návod na tubě silikonu .... každej výrobce má jiný postup.... Od toho máme odborníky ve výrobním procesu, kteří nám neodborníkům na tubu napíšou přestý postup jak pro blbce ... :twisted:

Ved dobre to pritahovanie no neviem ale ked hovoriš že si sa s takym silikonom stretol tak dobre sorry ale ta neskutočná vrstva :?: :?: :?:

PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 21:50
od Vašátor
osobně dávám lehkou vrstvu silikonu na nové těsnění. Jednou jsem dal totiž silikon pouze plech na plech a po půl roce jsem to od sebe nemohl odervat, jak to drželo ....

PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 23:09
od Michal Pokorný
To mě pan vedoucí od nás z prodejny autodílů radil, pokud po sundání vany to staré těsnění nezničím, tak ho jen odmastit a z obou stran dát silikon a namontovat zpět. Údajně je to lepší v tom, že to nové těsnění se časem vymáčkne a ztvrdne a může to opět začít prosakovat, kdežto to staré se už vymačkávat nebude. Nevím tedy - nezkoušel jsem to, vyjimečně jsem nedbal jeho rad a dal tam těsnění nové :P

PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 23:19
od Myso
Miky píše:Ved dobre to pritahovanie no neviem ale ked hovoriš že si sa s takym silikonom stretol tak dobre sorry ale ta neskutočná vrstva
no divne veci z teba idu... ja pouzivam loctite:
Obrázek teraz mam ten velky do pistole...je to na olejove vane atp... navod tam je ako uz pisal vasator... a hrubku silikonu nechavam presne taku ako bolo povodne tesnenie, preco by mala byt tensia? mam to tak uz na 3. motore a bez problemov...

PříspěvekNapsal: čtv úno 22, 2007 23:22
od Jelen
loctite můžu jen doporučit, používáme ho i na letadla.

PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 17:11
od Martin Kalenda
Loctite můžu taky jen dopručit v práci ho taky používáme..na vanu stačí 574.vydrží teplotu do 200° C. ale když se to demontuje tak se to musí oškrábat.

PříspěvekNapsal: ned úno 25, 2007 10:30
od Miky
No ja použivam silikón za 2000sk. A skladame s nim motory na nissane 350z. Takže myslim si že čmejd to na 100% neni.