Miky píše:Myso píše:Teepee píše:Marek píše:P.S. Při zpětné montáži doporučuji nepoužívat žádné těsnění, jen těsnicí tmel na motory - silnou vrstvu (aspoň 6 - 8 mm) a ani nekápne !!! Další výhodou je menší plnicí množství oleje do motoru (o 0,2 l).
Marku a pro nezasvěceného. To jako napatlám a dotáhnu přírubu na přírubu? Ale vždyť toho spousta vyleze jak ven, tak do motoru, což je zbytečné až nežádoucí. Takže nedotahovat kov na kov, ale postupně, jak to bude zavadat? Nebo míň tmele?
napatlas, pritiahnes tak aby sa to spojilo, pockas aspon 4h kym to nevytvrdne a dotiahnes viac, zase s citom. najneskor po mesiaci to musis pritiahnut znova, sadne si to...
To maš zaujmavu metodu to som vživote neviedel robit takymto sposobom a to som tych motorou dosť zložil a nehovorim o LADE. Slilkonu nie je dobre MALO ale ani nie VEĽA a to ešte dokonca ked hovorime o olejovej vani tam tobož už nie tolko. Je pravada že zaleži na druhu silikonu či je to šmejd za 150 alebo poriadny kvalitny ale každy sa ma naniesť a pritiahnuť a tym vytlačiť všetok vzduch z medzier. Ked ti vytlači na každom kusok tak vtedy je to dobre.
Taky jsem to tak delal u Peugeota. U toho motoru, co mam, prej ani zadny tesneni na olejovou vanu neexituje. Silikon je tam uz z vyroby. Tak jsem si alespon koupil original silikon Peugeot.
Napatlal jsem to na vanu, lehce dotahnul, nechal pres noc ztuhnout a dotahnul uplne. Od te doby jsem ujel asi 4 tisice km a zatim (a to musim zaklepat) ani kapka.